וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סקולס: "פוגבה צריך להציג יכולת יותר גבוהה, ליברפול יכולה להתחרות בסיטי"

הקשר האגדי התראיין לרדיו של ה-BBC והתייחס לקרבות הצמרת ולכוכב המתוסכל של יונייטד: "אם אתה רוצה לקרוא תיגר על האליפות, אי אפשר להציג יכולת טובה אחת לארבעה משחקים"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

בצל הדיווחים על קרע שהולך ומעמיק בין ז'וזה מוריניו לפול פוגבה, ובעקבות כך דיווחים אחרים על מעבר אפשרי של הצרפתי לברצלונה, פול סקולס, שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד ופרשן בהווה, העניק ראיון ברדיו ה-BBC, וסיפק מספר הבחנות מעניינות: "אני לא יודע מה קורה בין מוריניו לפוגבה, אבל ברור שקורה משהו". הוא אומר. "מה שאני יודע להגיד בוודאות זה שפול חייב להפגין יכולת הרבה יותר גבוהה. הוא יודע כמה כישרון יש לו. אם אתה רוצה לקרוא תיגר על האליפות, אי אפשר להציג יכולת טובה אחת לארבעה משחקים - כפי שקורה עכשיו". באשר לשמועות על מעבר אפשרי של פוגבה לברצלונה הוא אמר: "אני פשוט לא רואה את פוגבה כשחקן מהסוג של ברצלונה. כמובן שאנחנו רוצים שיישאר, כל קבוצה רוצה את השחקנים הכי טובים אצלה, ופול הוא אחד כזה".

הג'ינג'י הקשוח שמשמש היום כבעלים של קבוצת סלפורד סיטי מהליגה החמישית באנגליה, הביע את דעתו גם בשאלת המועמדות האחרות לאליפות, סיטי וליברפול. "אני חושב שליברפול יכולה לאתגר את מנצ'סטר סיטי", אומר סקולס, "יש להם קבוצה תוססת, והם התחזקו במהלך הקיץ. הם היו נואשים לשוער ומילאו את העמדה הזאת. גם נבי קייטה נראה טוב במשחק הראשון שלו". לגבי מנצ'סטר סיטי מעלה סקולס תהיות אחרות: "יהיה מעניין לראות אם העונה עיקר הפוקוס שלהם יופנה לליגת האלופות. אם זה אכן יקרה, ליברפול היא המוכשרת ביותר להיאבק בהם על האליפות".

עוד בנושא:

העברות בעולם, 17.8: סמו קסטייחו ודייגו לקסלט חתמו במילאן
אח של ליאונל מסי מסתבך: הורשע בהחזקת נשק בלתי חוקית
סוף עידן בטורינו: קלאודיו מרקיזיו שוחרר מיובנטוס אחרי 25 שנה

והנה התחזיות של סקולסי לעונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully