וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנריך מחיטריאן: "אני לא מבין למה מבקרים אותנו כל כך הרבה"

ארסנל נכנסת למחזור השלישי בפרמיירליג לאחר שני הפסדים, והארמני עונה לביקורות: "יש לנו מאמן חדש, מנסים לאמץ את הפילוסופיה שלו. זה לוקח זמן, אבל אנחנו בכיוון חיובי"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

שני מחזורים לתוך הפרמיירליג וארסנל עדיין עם עמודת נקודות מאופסת, והביקורות לא מאחרות להגיע. רגע לפני שהיא פוגשת את ווסטהאם לדרבי לונדוני ולמאבק על נקודות ראשונות, מי שמקבל את הביקורות הללו בעין פחות יפה הוא הנריך מחיטריאן. "אני לא מבין למה מבקרים אותנו כל כך הרבה", אומר הארמני. "אני ביקורתי מאוד כלפי עצמי ואני לא צריך עוד ביקורת חוץ מזה".

התותחנים שנכנסו לעידן חדש בתום 22 שנים עם ארסן ונגר, מסתגלים למאמנם החדש, אונאי אמרי. "יש לנו מנג'ר חדש ואנחנו עוד מנסים לאמץ את הפילוסופיה והדרישות שלו", אומר מחיטריאן.

עוד בנושא

עזיבת העוזר משפיעה על מוריניו: "מי יודע מה יכול לקרות?"
מוריניו לקראת פיטורים? בכירי יונייטד מודים: "יש איתו בעיה"
סוכנו של פוגבה: "סקולס צריך לדבר כדי שיזכרו אותו"

בואו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

אונאי אמרי, מאמן ארסנל. רויטרס
פילוסופיה חדשה בארסנל. אונאי אמרי/רויטרס

מחיטריאן הגיע לארסנל בינואר האחרון במסגרת העסקה ששלחה את אלכסיס סאנצ'ס למנצ'סטר יונייטד. "אף אחד לא ציפה שהוא (ונגר) יעזוב אחרי שישה חודשים", הוא אומר, "אבל הגעתי לכאן בשביל ההזדמנות לשחק במועדון שחלמתי עליו כל חיי. לצערי ארסן לא במועדון עוד, אבל אין מה לעשות - החיים ממשיכים".

עוד באותו נושא

מי היה מהמר על זה? ג'ואי בארטון פותח בקדנציה מוזרה כמנג'ר פליטווד

לכתבה המלאה
ארסן ונגר מאמן ארסנל. רויטרס
בארסנל מתחילים להתגעגע? ארסן ונגר/רויטרס

מחיטריאן, שעלה בהרכב בשני המשחקים האחרונים, התייחס לפתיחת העונה החלשה. "אמנם פגשנו שתי קבוצות חזקות, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי, מיד עם פתיחת העונה, אבל זה לא תירוץ. בליגה הזו אין יריבות קלות". כמו כן, הוסיף הארמני: "אנחנו לא מרגישים לחץ בכלל. אנחנו מתקדמים בכיוון הנכון, גם אם הפסדנו בשני המשחקים הראשונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully