וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן פתחה עם 1:3 על הופנהיים, גם טואטחה ופרנקפורט חגגו

מולר נגח ביום שישי את השער הראשון של העונה, לבנדובסקי החמיץ פנדל אך קיבל אחד נוסף בזכות VAR והפעם כבש, ורובן חתם. 0:2 לפרנקפורט בפרייבורג ולגלדבאך על לברקוזן, 1:2 דרמטי לוולפסבורג על שאלקה

שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
ממשיכים מאיפה שהפסיקו. שחקני באיירן חוגגים/רויטרס

בשעה טובה ומוצלחת, הבונדסליגה שבה אמש (שישי) ויצאה לדרך עם המפגש המסקרן בין באיירן מינכן והופנהיים, שהבטיח הרבה וגם קיים: ארבעה שערים, שתי החלטות VAR, ובסופו של דבר, 1:3 של האלופה באליאנץ ארנה. המחזור נמשך בשבת עם ניצחון חוץ של איינטרכט פרנקפורט עם טאלב טואטחה ו-1:2 דרמטי של וולפסבורג על שאלקה, כשבורוסיה מנשנגלדבאך גברה 0:2 על באייר לברקוזן.

עוד בנושא:

מי היה מהמר על זה? ג'ואי בארטון פותח בקדנציה מוזרה כמנג'ר פליטווד
שחקני הליגה הספרדית שוקלים לשבות: "הם זועמים ומופתעים"
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן באיירן מינכן תומאס מולר. רויטרס
התכבד בשער הראשון של העונה. מולר/רויטרס

באיירן מינכן - הופנהיים 1:3

לראשונה זה עשור, באיירן מינכן פתחה עונה עם מאמן שעדיין לא זוכה באליפות. הרבה לחץ הוצב על כתפיו של ניקו קובאץ', שאחרי דפיקות לב מואצות יכול לנשום לרווחה ולסמן וי על משחק הבכורה שלו בליגה.

דויד אלאבה שנעדר תקופה ארוכה שב להרכב, ולאחר שליטה במרכז השדה, האלופה באה על שכרה: תומאס מולר, מי אם לא הוא, התכבד בשער הראשון של העונה, לאחר שנגח פנימה כדור קרן של יוזואה קימיש בדקה ה-23. על סף השריקה לסיום המחצית הראשונה קיבלנו את הרגע הכואב של המשחק, כשקינגסלי קומאן נפצע, קיבל טיפול רפואי ולבסוף הוחלף על ידי אריאן רובן. הופנהיים לא ויתרה בדקה ה-57 גם מצאה את השוויון, כשאדם סולאי חדר בין ההגנה ובעט כדור חזק ושטוח שהכניע את מנואר נוייר. ארבע דקות לאחר מכן כמעט הושלם המהפך, אך הפעם הצליח נוייר להדוף את הבעיטה של סטיבן זובר.

בדקה ה-79 קיבלו הבווארים פנדל. אוליבר באומן הצליח להדוף את הבעיטה של רוברט לבנדובסקי, רובן שעט על הריבאונד והמשיך אותו פנימה, אולם התערבות של VAR קבעה בעיטה חוזרת. הפעם, בדקה ה-82, הסקורר הפולני כבר מצא את הרשת. שש דקות לאחר מכן שוב קיבלנו תיקון של VAR, הפעם כשבעיטה של לאון גורצקה (בהופעת בכורה) פגעה בידו של מולר, עשתה את דרכה לרשת, אך נפסלה. באיירן בכל זאת חגגה את השער השלישי דקה בתוך תוספת הזמן, והפעם היה זה רובן, שניצל בישול של מולר כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

עוד באותו נושא

גרמניה האחרת: הפרישה של מסוט אוזיל היא הרבה מעבר לסיפור ספורט

לכתבה המלאה
שחקן באיירן מינכן קינגסלי קומאן. רויטרס
הרגע הכואב של המשחק. קומאן הפצוע שוכב על הדשא/רויטרס

וולפסבורג - שאלקה 1:2

דרמה גדולה בפולקסווגן ארנה, בסיומה הזאבים שמקווים לעונה קצת יותר רגועה אחרי ההישרדות בעונה שעברה, חגגו שלוש נקודות שייתנו דחיפה להמשך. וולפסבורג עלתה ליתרון מנגיחה של הבלם האמריקאי ג'ון ברוקס בדקה ה-33 ומאתיה נסטאסיץ' הסרבי הורחק משורות שאלקה בדקה ה-65, אבל אותו ברוקס גרם לפנדל והורחק בדקה ה-85, ונביל בנטאלב השווה עבור שאלקה עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה. נגמר? לא מבחינת דניאל גינצ'ק, שעט על ריבאונד ובעט פנימה בדקה ה-94.

ג'ון אנתוני ברוקס שחקן וולפסבורג. GettyImages
כבש והורחק. ג'ון ברוקס/GettyImages

פרייבורג - איינטרכט פרנקפורט 2:0

מחזיקת הגביע פתחה עונה עם ניצחון חוץ, כשהמגן הישראלי טאלב טואטחה פתח בהרכב ורשם 69 דקות טובות. ניקולאי מולר, שנפצע בחגיגות השער במחזור הפתיחה של העונה שעברה במדי המבורג, העלה את פרנקפורט ליתרון בדקה ה-10 מבישול של סבסטיאן האלר, שירה את השני מתוך הרחבה בדקה ה-82.

ניקולאי מולר שחקן איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
הפעם לא נפצע בחגיגות. ניקולאי מולר/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - באייר לברקוזן 0:2

בפעם האחרונה שלברקוזן הגיעה למנשנגלדבאך, באוקטובר שעבר, זה נגמר עם 1:5 אדיר שהיה אחד משלושה ניצחונות רצופים במפגשים בין הקבוצות. הערב הגיעה הנקמה של גלדבאך, שהתגברה על החמצת פנדל של תורגן הזאר בדקה ה-38 בעזרת פנדל נוסף, אותו שלח פנימה יונאס הופמן בדקה ה-55 אחרי עבירה של אלכסנדר דראגוביץ'. פביאן ג'ונסון האמריקאי החליף מסירות עם רפאל וחתם בדקה ה-58.

יונאס הופמן שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך כובש פנדל. GettyImages
לא חזר על ההחמצה של תורגן הזאר. יונאס הופמן כובש/GettyImages

משחקים נוספים

הרטה ברלין - נירנברג 0:1
להרטה: ודאד איבישביץ' (27)

פורטונה דיסלדורף - אוגסבורג 2:1
לדיסלדורף: בניטו רמאן (39). לאוגסבורג: מרטין הינטרגר (57), אנדרה האן (76)

ורדר ברמן - האנובר 1:1
לברמן: תאו גברה סלאסי (85). להאנובר: הנדריק ויידאנדט (76)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully