וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הליגה הספרדית שוקלים לשבות: "הם זועמים ומופתעים"

מספר שחקנים בכירים בליגה כולל סרחיו ראמוס וסרג'יו בוסקטס נפגשו אתמול בתגובה להחלטה לקיים משחקים בארה"ב ובקנדה, דויד אגנסו יו"ר ארגון השחקנים: "הם לא רוצים לשחק מעבר לים"

מחזור 1מחצית19/08/2018
ראיו וייקאנו
    0
      סביליה
      עריכת וידאו: מתן חדד

      לפני שבוע נשיא ה"לה ליגה" חאבייר טבאס אישר באופן רשמי על הסכם שנחתם ולפיו חלק מהמשחקים בליגה ייערכו בשנים הקרובות על אדמת ארה"ב וקנדה. אתמול (רביעי) מספר שחקנים בכירים ב"לה ליגה", ביניהם סרחיו ראמוס מריאל מדריד וסרג'יו בוסקטס מברצלונה נפגשו בתגובה להחלטה, ועל פי הדיווחים בספרד הם זועמים ועשויים גם להשבית בתגובה את הליגה.

      דויד אגנסו, חלוץ עבר ששיחק בין היתר בבית"ר ירושלים והיום משמש כיו"ר ארגון השחקנים בספרד, הגיב בחריפות ותקף: "השחקנים זועמים, מאוד מופתעים וכולם נגד הזה. הם לא רוצים לשחק מעבר לים. דברים צריכים להיעשות בצורה יותר קוהרנטית. החלטה שמשפיעה על השחקנים, שופטים ואוהדים נלקחת בצורה שרירותית, זה חוסר כבוד".

      עוד בנושא:

      חילוקי דעות בספרד: הקפטנים של הקבוצות מתנגדים לקיום המשחקים בארה"ב
      היסטוריה: משחקי הליגה הספרדית ייערכו בארה"ב ובקנדה
      בואו לעמוד של וואלה! ספורט באינסטגרם

      שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. AP
      אחד מבכירי השחקנים בפגישה. סרחיו ראמוס/AP

      אגנסו נשאל האם ישנה אופציה שהשחקנים יקצינו ויחליטו להשבית את הליגה בעקבות ההחלטה ואמר: "יש לי מידע לפיו יש כמה מועדונים שהם בעד שביתה ויש חלק שנגד, אבל אני מייצג את השחקנים. אם בתוך כמה ימים לא נקבל תשובה, נצטרך לפתור את הסיטואציה שנוצרה ואני מקווה שלא ניאלץ לנקוט בצעד קיצוני".

      אבל זה לא הכל, השחקנים זועמים גם על הלו"ז הצפוף כאשר מחזורי הליגה מתחילים משישי ונמשכים עד שני. "יש לנו כמה נושאים על הפרק מלבד זה שישוחקו משחקים בארה"ב. אנחנו מתמודדים עם לו"ז שעוזר אולי לייצוא של הכדורגל אבל לא לאוהדים והשחקנים. אין פה היגיון בריא. צריך להגיד שמספיק זה מספיק".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

      בשיתוף חברת גליל

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully