וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילוקי דעות בספרד: הקפטנים של הקבוצות מתנגדים לקיום המשחקים בארה"ב

פחות משבוע לאחר פרסום ההודעה על הסכם לקיום משחקי ליגה רשמיים בארה"ב ובקנדה, עשרים הקפטנים של קבוצות הליגה הספרדית צפויים להיפגש היום ולהביע את התנגדותם למהלך

עריכת וידאו: מתן חדד

שישה ימים לאחר שנשיא לה ליגה, חאבייר טבאס, אישר באופן רשמי כי נחתם הסכם לפיו משחקים מהליגה הספרדית ייערכו על אדמת ארה"ב וקנדה, התגובות מהשחקנים לא מאחרות לבוא. לפי הדיווחים, היום (רביעי) צפויים להיפגש 20 הקפטנים של הקבוצות השונות על מנת להוציא הצהרה משותפת בדבר התנגדותם למהלך.

התאחדות הכדורגל הספרדית קיבלה לאחרונה מספר החלטות, ככל הנראה ממניעים שיווקיים בלבד, וביניהן: העברת חלק מהמשחקים - בדומה לפרמיירליג - לימי שני ושישי, דחיית משחקים לשעה מאוחרת, וגולת הכותרת כאמור, קיום משחקים בארה"ב ובקנדה.

עוד בנושא

ריאל מדריד עוטפת את בייל: "הקהל עומד מאחוריו"
היסטוריה: משחקי הליגה הספרדית ייערכו בארה"ב ובקנדה
ליאונל מסי וברצלונה: סיפור אהבה

בואו לעמוד של וואלה! ספורט באינסטגרם

ליאונל מסי, ברצלונה. רויטרס
ישחק בארצות הברית? מסי/רויטרס

השמועות על מפגש מתוכנן מטעם השחקנים לאור התנגדותם למהלך מצטרף לטענות אחרות שהתעוררו מוקדם יותר השבוע. טוני קרוס, קשרה של ריאל מדריד, הביע את מורת רוחו משעת המשחק המאוחרת מול חטאפה, בפוסט שהעלה באינסטגרם: "אני רגיל לישון בשעות כאלה".

בשלב זה, טרם ידוע מי תהיינה הקבוצות שתשחקנה מחוץ לאדמת ספרד, אך הצפי הוא למשחק שיכלול את אחת מהקבוצות הגדולות של ספרד, כדי למשוך כמה שיותר צופים ועניין. מועד המשחק ומיקומו אף הוא טרם פורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully