וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי וברצלונה, סיפור אהבה: המשחק שהמחיש את הקשר ההדוק

אחרי הקיץ הקשה והמונדיאל המתסכל, אוהדי ברצלונה נתנו לכוכבם הגדול אהבה והוא החזיר בהצגה שהשאירה טעם של עוד. ואלוורדה מהלל, בוסקטס נדהם מהבעיטה החופשית. כל המספרים והתגובות

ליאונל מסי, ברצלונה. AP
כמה טוב שבאת הביתה. מסי עם אוהדי בארסה/AP

ליאו מסי וברצלונה, סיפור אהבה. אמש (שבת) סיפקו הפרעוש וקבוצתו עוד ערב שייכנס לדפי ההיסטוריה של המועדון, במשחק שממחיש שוב את הקשר הנצחי והמפרה בין הכוכב הגדול למועדון. ברצלונה ניצחה 0:3 את אלאבס, ומסי - שנראה כבוי, כבד ומוטרד במדי נבחרת ארגנטינה במונדיאל רק לפני זמן קצר - חזר להיות אותו פנטזיסט שמח, משוחרר וקטלני. הוא הטריד את הגנת היריבה ללא הרף, רשם כמה מסירות גאוניות ולבסוף גם סיים עם צמד נהדר בדקות 64 ו-92 - אחד בבעיטה חופשית מתוחכמת מתחת לחומה, והשני במבצע אישי.

הפרעוש התכבד גם בכיבוש השער ה-6,000 של ברצלונה בליגה הספרדית, תשע שנים אחרי שכבש גם את השער ה-5,000. בסך הכל, עם מאזן מדהים של 384 שערי ליגה במדי ברצלונה, הוא חתום על 6.4 מהכיבושים שלה בליגה הספרדית. וכשהוא מגיע לקאמפ נואו ועטוף באהבה של האוהדים, המספרים שלו נראים ככה:

311 הופעות.

322 שערים.

108 בישולים.

ובסך הכל: מעורבות ישירה ב-430 שערי קאמפ נואו מתחילת הקריירה.

עוד בנושא

ברצלונה פתחה עונה עם 0:3 נינוח על אלאבס, צמד למסי
עידן לופטגי בריאל מדריד יוצא לדרך מול יריבה בהזמנה
השפעת עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו על הליגה הספרדית

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

ליאונל מסי, ברצלונה. AP
שובו של מספר 10/AP

"אני מודה, אני מופתע ממסי בכל יום מחדש. כבר אין לי מילים לתאר את הגדולה שלו", שיבח מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. מסי צריך להתרגל העונה לתפקיד חדש: אחרי העזיבה של אנדרס אינייסטה, אחד הסמלים הגדולים של הקבוצה בכל הזמנים, סרט הקפטן הועבר אליו רשמית, מה שמחייב כמובן גם מנהיגות משופרת. "אני לא חושב שהתפקיד של מסי בקבוצה השתנה יותר מדי. הוא היה מנהיג לפני שקיבל את סרט הקפטן, וימשיך להיות כזה גם אחריו", הוסיף המאמן. "הוא גאון, על המגרש ומחוצה לו. אני מרגיש בר מזל לצפות בו משחק מדי יום, זה כבוד שלא כל אחד זוכה לו".

מרגע שריקת הפתיחה נראה מסי נחוש וחד להוכיח שהמונדיאל המאכזב נמצא מאחוריו, ושהעונה הקרובה תהיה מיוחדת. הנוף בליגה הספרדית השתנה העונה, וכריסטיאנו רונאלדו כבר לא רודף אחר השיאים שלו מעבר לכביש. כעת הוא יכול לא רק ללהטט כפי שהרגיל אותנו, אלא גם להראות יכולות מפתיעות אחרות, כמו חילוצי כדור וניצחונות במאבקים אוויריים (במשחק אמש היו לו לא פחות מ-10 כאלה). וכן, כמובן שהוא גם מרגיש מספיק ביטחון כדי לבעוט בעיטות חופשיות אמנותיות כמו זו שהסתיימה ברשת בדקה ה-64.

"לליאו יש אינספור טכניקות וסגנונות בעיטה. אתה אף פעם לא יכול לדעת מהיכן הסכנה תגיע", הסביר סרג'יו בוסקטס את השער הראשון של הפרעוש. "יש לנו מזל גדול שהוא איתנו. הוא יכול להכריע משחקים בשניות".

כצפוי, גם התקשורת הקטאלנית חגגה את ההצגה של מסי. הכותרת הראשית ב"ספורט" קראה: "או, קפטן", כמחווה לתפקיד החדש של הפרעוש, ובעיתון צוין ש"מסי הוכיח שהוא יכול לקחת את ברצלונה למקומות נהדרים השנה, והקהל הוכיח כמה הוא אוהב את מסי, עם שלל מחוות שהחזירו לו את הביטחון אחרי הקיץ הקשה". ב"אל מונדו דפורטיבו" נכתב בכותרת הראשית: "מסי הגאון" וצוין ש"הוא שבר את אלאבס מנטלית תוך שנייה אחת".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully