וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד עוטפת את גארת' בייל: "הקהל עומד מאחוריו, הוא יוביל אותנו לאליפות"

הבלאנקוס מלאי ביטחון אחרי ה-0:2 על חטאפה והתצוגה המעודדת של הוולשי. נאצ'ו: "הוא לא צריך לרצות להיות כמו רונאלדו". לופטגי מתלהב מהתגלית דני סבאיוס, ומה פשר הקרחות ביציעי הברנבאו?

גארת' בייל, ריאל מדריד חוגג. AP
אוהב את המפגשים עם חטאפה. בייל חוגג/AP

גארת' בייל לא יכול היה לבקש יותר במחזור פתיחת העונה בליגה הספרדית. הוולשי של ריאל מדריד, שהפך בעל כורחו לכוכב הגדול של הקבוצה ביום שאחרי כריסטיאנו רונאלדו, כיכב אמש (ראשון) בניצחון 0:2 של הבלאנקוס על חטאפה עם שער, בישול ועוד שלל מהלכים מסוכנים שהזכירו את האיכויות לרבים שכבר הספיקו לשכוח. בייל טיפס למאזן של חמישה שערים בשישה מפגשים מול חטאפה שמסתמנת כיריבה שחביבה עליו במיוחד, וגם השלים שלוש עונות ברציפות שבהן הוא כובש במחזור הפתיחה של הליגה הספרדית.

ועכשיו, כשכל העיניים נשואות אליו, בריאל משוכנעים שהוא מסוגל להיכנס לנעליים של כריסטיאנו רונאלדו בצורה טובה יחסית. "גארת' לא צריך להוכיח כלום לאף אחד", גיבה נאצ'ו. "כולנו יודעים שאנחנו יכולים להישען עליו ולסמוך עליו, ואני בטוח שהוא ימשיך להציג יכולת טובה". נאצ'ו הוסיף ש"הקהל עומד מאחורי בייל ב-100 אחוז, והוא מאושר להיות בריאל", מה שנכון רק חלקית. במהלך הקיץ האחרון היה בייל מועמד לעבור לכמה קבוצות בכירות אחרות ביבשת, ובסופו של דבר נשאר למרות שהיחס לו זכה ביציעים בשנים האחרונות היה פושר למדי.

"אנחנו בטוחים מאוד בסגל שלנו, וכמובן שאנחנו בטוחים מאוד גם בגארת'. הוא לא צריך למלא את התפקיד שרונאלדו מילא כאן, כי כריסטיאנו הטביע חותם על עידן שלם ובייל הוא שחקן מפתח שצריך להוביל אותנו העונה. הוא כבר זכה בהרבה תארים, אז הוא מבין איך עושים את זה".

עוד בנושא

ריאל מדריד ניצחה את חטאפה 0:2, שער ובישול לגארת' בייל
לופטגי בטוח: "יש לנו מספיק כישרון". מודריץ מודה: פניתי לאינטר
מסי וברצלונה, סיפור אהבה: המשחק שהמחיש את הקשר ההדוק

שחקני ריאל מדריד דני קרבחאל, דני סבאיוס חוגגים. AP
יש סיבות לאופטימיות. סבאיוס וקרבחאל/AP

גם ג'ולן לופטגי שיבח את בייל, אמר ש"היה לו משחק טוב מאוד", וש"אנחנו מנסים לשמור אותו רגוע ושמח בקבוצה", אבל התקשורת הספרדית עסקה למחרת לא מעט גם בקרדיט שהעניק המאמן לדני סבאיוס. הקשר הצעיר הפגין ניצוצות, סחט גם כן מחמאות מלופטגי, ואמר בעצמו ש"זינדין זידאן אולי לא נתן לי לשחק, אבל אני לא מאשים אף אחד בזה. זה רק גרם לי להיות בוגר ובשל יותר".

ובכל זאת, היו גם סימנים פחות מעודדים. הקרחות ביציע הסנטיאגו ברנבאו הזכירו שלמרות האופטימיות הרווחת בקבוצה, הקהל חש אכזבה מהקיץ שעבר על הבלאנקוס. בתקשורת הספרדית ציינו לרעה את היציעים הריקים, טענו ש"זו עדות נוספת לירידה בעניין סביב ריאל", ואף שאלו את דני קרבחאל מה פשר העניין, רק כדי לקבל תשובה מעניינת: "היו מעט אנשים היום כי מדריד ריקה בקיץ. בעוד כמה שבועות, כשמדריד תתמלא שוב באנשים, גם הברנבאו יהיה מלא שוב".

מה שמסתמן כמטרד נוסף עבור הבלאנקוס הוא השעות המאוחרות שנקבעו למשחקיה. אמש נפתח המשחק ב-23:15 שעון ישראל (22:15 שעון ספרד), וגם במחזור הבא מול ג'ירונה שריקת הפתיחה תישמע בשעה דומה, מה שחילץ מטוני קרוס את האמירה הבאה באינסטגרם, אליה צירף תמונה שלו מותש בסיום המשחק: "אני יותר שמח ממה שזה נראה, זה פשוט שאני לרוב ישן בשעות האלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully