וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולן לופטגי: "יש לנו מספיק כישרון". מודריץ' מודה: פניתי לאינטר

במסיבת עיתונאים לפני המשחק מול חטאפה (23:15, ערוץ 50), התייחס מאמן ריאל מדריד לחסרון של רונאלדו ולעמדת השוער הראשון. הקשר הקרואטי מאשר את טענות הקבוצה האיטלקית

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

הערב (ראשון) תפגוש ריאל מדריד את חטאפה למשחק ליגה ראשון בעידן פוסט רונאלדו (23:15, ערוץ 50). ההפסד ברביעי האחרון לאתלטיקו מדריד בסופרקאפ האירופי העלה את מפלס הלחץ הגם ככה גבוה, וכל תוצאה מלבד ניצחון, תמשיך את המגמה. בספרד תוהים - בהיעדר רכש, מי ימלא את החלל שהותיר אחריו כריסטיאנו רונאלדו?

הפנומן הפורטוגלי היה לכובש הבכיר בכל אחת מתשע העונות האחרונות שלו במדי מדריד, כשהוא כובש בממוצע יותר מ-50 שערים לעונה. נראה שברור לכולם כי את המספרים האלה שחקן אחד לא יוכל לנפק, ועל השלישייה החדשה - BBA כפי שמכנים אותה בספרד - קארים בנזמה, גארת' בייל ומרקו אסנסיו, תוטל המשימה. ג'ולן לופטגי, שמזוהה עם סגנון כדורגל ספרדי של הנעת כדור ממושכת, סומך על חניכיו ובמסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול חטאפה אמר: "יש לנו מספיק כישרון כדי להיות קבוצה נהדרת ולהיאבק על כל התארים". כמו כן הוסיף הספרדי: "אני אוהב את השחקנים שנמצאים כאן. לא אעז לפקפק במה שיש לנו".

עוד בנושא
צמד של מסי סידר לברצלונה 0:3 על אלאבס
תגובות נלהבות להופעה של מסי
הערב: ריאל מדריד - חטאפה (23:15, ערוץ 50)

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ערוץ האינסטגרם של וואלה! ספורט

ז'ולן לופטגי, מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"לא מפקפק בסגל שיש לנו". לופטגי/רויטרס

כשנשאל באשר לאפשרות הגעה של רכש נוסף, שעל הפרק שמות כמו רודריגו מוולנסיה, כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם או אולי החתמת ענק בדמות ניימאר מפריס סן ז'רמן - התחמק באלגנטיות: "אנחנו צריכים להתמקד בלנצח משחקים מעכשיו. המשחק הזה חשוב כמו כל משחק אחר. עלינו להיות מודעים לכך שהתחרות נפתחת עכשיו".

כעת, עם עזיבתו של כוכב העל הפורטוגלי, התפנתה משרה חדשה בבלאנקוס - בועט הפנדלים - וגם לכך התייחס לופטגי: "הפנדלים לא שייכים לאף אחד. זו החלטה של המאמן. יש לנו מגוון אופציות, ואני מקווה שאלו יהיו הבעיות שלנו".

בנוסף, המאמן הספרדי בן ה-51 התייחס לשאלת אפודת השוער הראשון, כעת כשקורטואה הגיע מצ'לסי ומעמדו של נבאס כשוער הראשון, התערער: "התחרות היא בריאה וטובה לקבוצה. מקווה שנדע לחלק את הזמן בין השוערים בצורה טובה. בכל מקרה, בוודאי שלא יישארו חמישה שוערים, אלא רק שלושה. שניים יעזבו בקרוב".

עוד באותו נושא

"כריסטיאנו רונאלדו, תתרגל, הסרייה A היא לא הליגה הספרדית"

לכתבה המלאה
טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד. AP
יתפוס את עמדת השוער הראשון? קורטואה/AP

בינתיים, דיווחים בספרד ובאיטליה היום (ראשון) על כך שלוקה מודריץ', קשרה של ריאל מדריד ומי ששמו נקשר עם אינטר במהלך החודש האחרון, הודה כי הוא זה שפנה לקבוצה האיטלקית ולא להפך. הפרסומים מגיעים לאחר שהבלאנקוס הודיעו כי יפנו לפיפ"א על פנייה לא חוקית של אינטר לקשר הקרואטי, שמצוי תחת חוזה. באינטר מתפתחת מושבה קרואטית, כאשר איבן פרישיץ', מרסלו ברוזוביץ' ושימה ורסאליקו שהגיע מאתלטיקו מדריד הקיץ, מנויים בה. למעשה, ההודאה של מודריץ' היא הפעם הראשונה בה מצטיין המונדיאל אומר בפה מלא כי אכן חשב לעזוב את מדריד לטובת מילאנו.

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'. רויטרס
מודריץ' בסופרקאפ האירופי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully