וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שחקני ליגת העל של וואלה! ספורט: מקומות 21-30

כאילו הקיץ המשוגע של השוערים לא הספיק, חיימוב והרוש צמודים-צמודים. הפרויקט המסורתי של וואלה! ספורט לפתיחת העונה מופיע בפעם השישית ברציפות, כשעשרות עיתונאים, מאמנים וכדורגלנים הכריעו. עוד בטופ-30: בוזגלו ינסה לשפר עמדות, הזינוק של דור פרץ

עריכת וידאו: מתן חדד

לרגל פתיחת עונת 2018/19 אנו שוב מתכבדים להציג בפניכם את #דירוג_וואלה של שחקני ליגת העל בכדורגל. מי יסיים במקום הראשון הפעם? עקבו אחר הפרסומים השונים של הדירוג ותגלו. לשם ביצוע הדירוג, פנינו לעיתונאים מוואלה! ספורט וממדורי הספורט האחרים, למאמנים ולכדורגלנים. חלק מהמצביעים ביקשו לעשות זאת בעילום שם.

איך דירגנו? המצביעים דירגו כל שחקן מ-1 עד 10, לפי ההתרשמות הכללית מהשחקן - שילוב של רזומה, כושר נוכחי וציפיות לעונה שבפתח. את כל הנתונים אספנו, חישבנו ממוצע - והתוצאות לפניכם. מי בדירוג? שחקנים בעלי חוזה בקבוצה מליגת העל, ששותפו בליגת בוגרים או במפעל אירופי; זרים חדשים ששיחקו בגביע הטוטו נכנסו אף הם לרשימה. מי שדורג על ידי פחות ממחצית המשתתפים או קיבל ציון ממוצע נמוך מ-4.0, לא נכנס לרשימה הסופית.

חושבים שצדקנו? שטעינו? שהגזמנו? זה המקום להחמיא ולבקר. כל שצריך לעשות זה לכתוב את תגובתכם באחת הרשתות החברתיות, עם ההאשטאג הרשמי של הפרויקט, #דירוג_וואלה. התגובות המובחרות יועלו ויוצגו באתר. והיום: נכנסים לטופ-30.

עוד בנושא

למקומות 50-31
למקומות 70-51 בדירוג
למקומות 100-71 בדירוג
למקומות 200-101 בדירוג
למקומות 311-201 בדירוג
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

עלו בגדול

דור פרץ 35 מקומות
ניקיטה רוקאביציה 34 מקומות
פיראס מוגרבי 31 מקומות

ירדו בגדול

מאור בוזגלו 23 מקומות
מהראן ראדי 17 מקומות

עוד באותו נושא

#דירוג וואלה | 2018/19

לכתבה המלאה
מאור בוזגלו עם ערן לוי שחקני בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מאור בוזגלו/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

30. מאור בוזגלו | 7.07
קשר, בית"ר ירושלים
בעונה שעברה: 7
מדהים לגלות שגם אחרי שנה ללא כדורגל ועם סימן שאלה גדול לגבי המשך הקריירה שלו, מאור בוזגלו עדיין נמצא כל כך גבוה בדירוג. אולי זה בגלל המחסור בכוכבים אמיתיים מסוגו בליגה, או אולי האמון ביכולתו להתגבר גם על האתגר החדש שלו - בכל מקרה נטל ההוכחה הוא עליו.

29. מהראן ראדי | 7.08
קשר, בני סכנין
בעונה שעברה: 12
עוד גיבור באר שבעי לשעבר שאיבד הרבה גובה לעומת אשתקד, ופותח דף חדש ומסקרן. אחרי שמעמדו הלך ודעך אצל האלופה, בחר הקשר שזכה בשש האליפויות האחרונות לוותר על הצעות מהפועל חיפה והפועל תל אביב כדי להוביל את הקבוצה מהמגזר, ונדמה שמצומת הדרכים הזו הוא יכול לזנק בחזרה לצמרת הדירוג, או לחילופין להמשיך בצניחה חופשית.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
עומר דמארי/לירון מולדובן

28. אייל גולסה | 7.11
קשר, מכבי תל אביב
בעונה שעברה: 23
כשמכבי תל אביב הימרה על גולסה לפני שנתיים היא ציפתה לקבל שחקן מהטופ 10 בארץ. אחרי עונת בכורה שמיקמה אותו במקום ה-23 בדירוג שלנו, הוא רשם ירידה מינורית של חמישה שלבים, שהגיעה למרות עלייה במספר הדקות שלו, והצהובים מייחלים העונה להתקדמות משמעותית שתצדיק את הציפיות.

27. עומר דמארי | 7.11
חלוץ, הפועל תל אביב
בעונה שעברה: 39
דוגמה חיה לחולשת ליגת העל: החלוץ הוותיק שרשם בעונה שעברה 2 שערים ו-3 בישולים ב-928 דקות והיה רחוק מלהזכיר את יכולתו הנפלאה מהעבר, הפך הקיץ למלפפון מבוקש וקפץ 12 שלבים בדירוג. אחרי שחזר לקבוצה בה פרח יותר מכולן, יש לו הזדמנות להצדיק את ההייפ הלא ברור סביבו.

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
פיראס מוגרבי/ברני ארדוב

26. ניקיטה רוקאביציה | 7.21
חלוץ, מכבי חיפה
בעונה שעברה: 60

העונה השניה של רוקאביציה במכבי חיפה היתה הרבה יותר טובה מהראשונה. מספר הדקות הוכפל, מספר השערים קפץ מ-4 ל-10. אז נכון שזה לא עזר לקבוצתו להימנע מעוד עונת נפל, והאוסטרלי סיפק רק ניצוצות מאותו סקורר שכיכב בבית"ר ירושלים, אבל מסתבר שבליגת העל שלנו זה מספיק כדי לטפס 34 מקומות ולהתמקם קצת מעל חברו להתקפת הירוקים אשתקד.

25. פיראס מוגרבי | 7.23
קשר, בני סכנין
בעונה שעברה: 56

מוגרבי כבש בעונה שעברה שער אחד פחות מרוקאביציה, 9 בסך הכל, אבל הוא הוסיף 9 בישולים. בניגוד לחלוץ מכבי חיפה, מוגרבי היה מעורב בהרבה יותר שערים מעמדת הקשר, בקבוצה הרבה פחות טובה, אבל גם בעונה חלשה של סכנין מוגרבי הוא מניה בטוחה - שחקן שלוקח עליו קבוצה.

שוער מכבי חיפה גיא חיימוב. ברני ארדוב
גיא חיימוב/ברני ארדוב

24. דור פרץ | 7.25
קשר, מכבי תל אביב
בעונה שעברה: 59
דור פרץ הוא מהדברים הטובים המעטים שיצאו ממכבי תל אביב בעונה שעברה. הוא לא רק הפך לשחקן הרבה יותר בכיר, עם למעלה מ-2,100 דקות, אלא גם קיבל זימון לנבחרת. את השפעת ההצלחה של פרץ אפשר לראות בהשתלבותם של דן גלזר ורוסלן ברסקי הקיץ. לדירוג הקודם הוא הגיע אחרי התקדמות יפה בהפועל חיפה, אבל זה הספיק רק למקום ה-59. עונה נאה עם מכבי תל אביב שווה מקום 24. פרץ גם כבש שער ליגה ראשון אחרי שלוש שנים, ואם יידע לשפר את האלמנט הזה, הוא יאיים גם על עשרת הגדולים.

23. גיא חיימוב | 7.25
שוער, מכבי חיפה
בעונה שעברה: 46
חיימוב לא ישמח לגלות מי נמצא מקום אחד מעליו בדירוג, אבל זה עדיין לא ישכיח את העונה הנהדרת שלו במדי הפועל באר שבע. הוא השוער הישראלי שהגיע הכי גבוה בדירוג הזה מבין אלו שהיו אשתקד בליגת העל, זו השנה השניה ברציפות שהוא סופג הכי מעט בליגה, ויהיה מעניין לגלות האם ישמור על מעמדו גם במכבי חיפה החבוטה, שהוא למעשה השחקן הבכיר שלה בדירוג.

אריאל הרוש שוער הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
אריאל הרוש/יוסי ציפקיס

22. אריאל הרוש | 7.30
שוער, הפועל באר שבע
למרות שרוב שנותיו בליגת העל לא זכורות לטובה, אריאל הרוש עדיין שומר על מעמדו כשוער הישראלי הבכיר בדירוג. בעונה שעברה ספג 17 שערים במדי אנורתוזיס. רק שוער אחד ספג פחות ממנו בליגה הקפריסאית, וכעת הוא ניצל את סאגת השוערים של באר שבע כדי לחזור לאתגר הכי גדול בקריירה שלו.

21. איתי שכטר | 7.31
חלוץ, מכבי תל אביב
בעונה שעברה: 16
היה מועמד בכיר לתואר שחקן העונה הקודמת, עד שהגיעה הפציעה, ואחריה ההחלטה של אלי טביב לספסל אותו. עד אותו רגע סחף שכטר את בית"ר ירושלים למאבק על האליפות עם 9 שערים, 7 בישולים ומעורבות בשערים רבים נוספים (אם מחשיבים סחיטת עבירות כמעורבות בשער, כן?). זו היתה העונה הכי טובה של שכטר בליגת העל מאז ימי הפועל תל אביב, אבל הסיומת הצורמת בפלייאוף מנעה ממנו להיכנס ל-20 הגדולים.

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב מול אדי גוטליב שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
איתי שכטר/ברני ארדוב

עורכי הדירוג: אורן יוסיפוביץ, אור שקדי

מדרגים: חמי אוזן, תומר יצחק, ישי רז, מתן בכור, מתן חדד, אלכס נירנבורג, איציק יצחקי, אסף בילגורי, אופיר סער, יניב טוכמן (וואלה! ספורט); אלון חזן (עוזר מאמן נבחרת ישראל), ניצן ליבנה (הארץ), בן מיטלמן (חדשות 2), אורי דגון (ערוץ הספורט), עומרי אפק (ערוץ הספורט), עודד שלו (ישראל היום), עוזי דן (הארץ), אמנון הררי (הארץ), מיכאל זנדברג, רון עמיקם, מור מרקוס, אסף אבולעפיה (ערוץ הספורט), אסף כהן (ספורט1), אביעד פוהורילס (ישראל היום), מירי נבו (חדשות הספורט), תמר ריפל-מנור (ישראל היום), ליאן וילדאו (כאן11), דוד ליפשיץ (ערוץ הספורט/ארץ נהדרת), מוטי דה פיצ'וטו, עידן ויניצקי (ערוץ הספורט), אורי אוזן (מאמן הנוער של הפועל תל אביב), אריק בנאדו (מאמן הנוער של מכבי חיפה) תיאו וייס (הארץ), דור בלך, זיו להבי, משה פרימו (ערוץ הספורט), יובל קליין, אבי פרץ, מורן כהן (הזווית), אשרת עיני, ראם שרמן, יונתן נמרודי (פודקאסט ציון 3), אורי לוי, יוסי מדינה ((babagol, אלון שטיינברג (ספורט1), אדם רוזנטל (הזווית), מוטי חביב (ספורט1) עירד צפריר (הארץ), אסף שטיינר, טמיר זוארץ (הזווית), נטע לוינסון (ספורט1), יעד אילני, דניאלה סמרי (ערוץ הספורט), גבריאל היידו (ערוץ הספורט), טל בן יהודה (פודקאסט "מכביבול"), עופר סיוון, שרון ניסים (ספורט1), דניאל ליפשיץ, ערן פיש (עורך שער השבת), ליאב אלחיאני, טל שורר (חדשות 10), אביב כהן (ישראל היום), אליעזר לחנה (99fm), לירן מוסלי, אסף גפן (ארץ נהדרת), זאב זלצר (ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully