וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שחקני ליגת העל של וואלה! ספורט: מקומות 31-50

אולסק וברסקי קפצו יותר מ-100 מקומות בפרויקט המסורתי של וואלה! ספורט לפתיחת העונה, שמופיע בפעם השישית ברציפות. עשרות עיתונאים, מאמנים וכדורגלנים הכריעו. עוד בטופ-50: ניחוח בית"רי עם סאבו, קונטה וסילבסטר, והעוזבים קלאודמיר ועזרא

עריכת וידאו: מתן חדד

לרגל פתיחת עונת 2018/19 אנו שוב מתכבדים להציג בפניכם את #דירוג_וואלה של שחקני ליגת העל בכדורגל. מי יסיים במקום הראשון הפעם? עקבו אחר הפרסומים השונים של הדירוג ותגלו. לשם ביצוע הדירוג, פנינו לעיתונאים מוואלה! ספורט וממדורי הספורט האחרים, למאמנים ולכדורגלנים. חלק מהמצביעים ביקשו לעשות זאת בעילום שם.

איך דירגנו? המצביעים דירגו כל שחקן מ-1 עד 10, לפי ההתרשמות הכללית מהשחקן - שילוב של רזומה, כושר נוכחי וציפיות לעונה שבפתח. את כל הנתונים אספנו, חישבנו ממוצע - והתוצאות לפניכם. מי בדירוג? שחקנים בעלי חוזה בקבוצה מליגת העל, ששותפו בליגת בוגרים או במפעל אירופי; זרים חדשים ששיחקו בגביע הטוטו נכנסו אף הם לרשימה. מי שדורג על ידי פחות ממחצית המשתתפים או קיבל ציון ממוצע נמוך מ-4.0, לא נכנס לרשימה הסופית.

חושבים שצדקנו? שטעינו? שהגזמנו? זה המקום להחמיא ולבקר. כל שצריך לעשות זה לכתוב את תגובתכם באחת הרשתות החברתיות, עם ההאשטאג הרשמי של הפרויקט, #דירוג_וואלה. התגובות המובחרות יועלו ויוצגו באתר. והיום: נכנסים לטופ-50.

עוד בנושא

למקומות 70-51 בדירוג
למקומות 100-71 בדירוג
למקומות 200-101 בדירוג
למקומות 311-201 בדירוג
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

עלו בגדול

ניקו אולסק 135 מקומות
רוסלן ברסקי 104 מקומות
אורן ביטון 82 מקומות

ירדו בגדול

מיכאל אוחנה 27 מקומות
אנטואן קונטה 21 מקומות
דן איינבינדר 19 מקומות

עוד באותו נושא

דירוג שחקני ליגת העל של וואלה! ספורט: מקומות 51-70

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חדרה עלי חטיב עם שחקן מכבי נתניה ניקו אולסק. ברני ארדוב
ניקו אולסק/ברני ארדוב

50. דידייה קוגבניה | 6.79
קשר, מכבי נתניה
בעונה שעברה: 122
הדרך שעשה מרשימה: הגעה לבית"ר תל אביב/רמלה, דרך מעמד של שחקן רוטציה בלאומית ועד לאחד המחליפים האיכותיים בליגת העל. שישה שערים בעונה שעברה גרמו לנתניה להעניק לו חוזה חדש, ולסמנו כאחד הברגים החשובים במערכת.

49. רוסלן ברסקי | 6.79
קשר, מכבי תל אביב
בעונה שעברה: 153
הוא כבר בן 26, ולפני שנה או שנתיים היה קשה להאמין שיהיה במצבו הנוכחי, אלא שאשתקד רשם עונה טובה מאוד והיה חלק מרכזי בהצלחה של הפועל חיפה, והנה אחרי שכבר צלל למעמקי ליגה א', הוא שב לסגל של הצהובים מהדלת הקדמית עם ציפיות להפוך לשחקן רוטציה לכל דבר.

48. ניקו אולסק | 6.82
קשר, מכבי נתניה
בעונה שעברה: 183
עוד אחד מהשחקנים של נתניה שאפשר להתרגש מההתקדמות שלהם. גם הוא היה עד לא מזמן בליגה א', עם חלום שנראה גדול מדי - לשחק בליגת העל. הקיץ, אחרי שהוכיח את יכולותיו, הפך למוקד חיזור מרכזי, עד שנתניה הצליחה להאריך את חוזהו.

47. עדן בן בסט | 6.83
חלוץ, הפועל באר שבע
בעונה שעברה: 127
השחקן שהיה רשום על המפץ הגדול של הקיץ. אחרי שהקריירה שלו הייתה בירידה, שינה בן בסט מומנטום עם עונה מצוינת בהפועל חיפה במהלכה כבש 12 שערים, אבל רגע לפני שהוא מתחיל עוד עונה בכרמל הפתיע את כולם, כולל את אנשי קבוצתו, ועבר לאלופת המדינה.

46. שלומי אזולאי | 6.84
קשר, מכבי חיפה
בעונה שעברה: 80
האמון שמקבל אזולאי בדירוג הנוכחי נובע משתי סיבות עיקריות - הזיכרון של היכולת הטובה שלו, שנראתה גם לפרקים בעונה שעברה, והעובדה שחיפה צללה בתקופה שהיה פצוע אשתקד, וזאת הייתה תקופה לא קצרה בכלל. העונה יהיה חייב לעלות מדרגה ולשמור גם על קו הבריאות.

יוסי בניון שחקן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
יוסי בניון/מגד גוזני

45. דן איינבינדר | 6.84
קשר, הפועל באר שבע
בעונה שעברה: 26
עונת הבכורה של הקשר בן ה-29 בבאר שבע הייתה די טובה. הוא הפך לשחקן רוטציה משמעותי בקבוצה שזוכה באליפות בסופו של דבר, וכשתפס מקום בהרכב בחלקים האחרונים של העונה באר שבע רצה עד הסוף. חוסר ההצלחה בקמפיין האירופי הנוכחי הוציא קצת את האוויר גם מהדירוג הסופי שלו העונה.

44. יוסי בניון | 6.84
קשר, מכבי פתח תקוה
בעונה שעברה: 41
עונה אמוציונלית נוספת עברה על אחד מגדולי שחקני ישראל שבאמצע העונה עבר מבית"ר ירושלים, אחרי זובור מתוקשר, למכבי פתח תקוה הצנועה - בשורותיה כבש ארבעה שערים. ינסה לסיים את הקריירה עם עונה יציבה וטובה.

43. סינטאיהו סלליך | 6.89
קשר, מכבי חיפה
למרות שחתם בשלב מאוחר מאוד של ההכנה היה אחת מנקודות האור הבודדות בעונה המאכזבת של מכבי חיפה, והעונה ינסה להוביל את הירוקים בחזרה לפלייאוף העליון.

42. בן ביטון | 6.89
מגן, הפועל באר שבע
בעונה שעברה: 38
כבר מזמן מדובר באחד המגנים הימניים הטובים בישראל אם לא הטוב שבהם. ביטון לא רשם עונה יציבה מדי, כששיחק רק 20 משחקים בדרך לאליפות, אבל כשהוא בן 27, המעמד שלו בקבוצה - ואולי גם בנבחרת ישראל - נראה יציב מאוד.

41. חן עזרא | 6.90
קשר, הפועל באר שבע
בעונה שעברה: 75
אחרי תקופה ארוכה במכבי חיפה ותקופה לא מוצלחת בהפועל תל אביב, רשם הקשר בן ה-29 עונה טובה מאוד בבית"ר ירושלים. אי היציבות בבירה הביאה אותו להפועל באר שבע, הקבוצה בה גדל כשחקן צעיר, ושם הוא ינסה העונה להיות לא פחות משמעותי.

דן איינבינדר, הפועל באר שבע. ברני ארדוב
דן איינבינדר/ברני ארדוב

40. מקסים פלקושצ'נקו | 6.92
קשר, הפועל חיפה
ילד הפלא של יואב כץ כבר בן 22, וככל שעובר הזמן אכן נראה שהוא מתקדם ומשתבח. היה חלק מוביל בעונה הנפלאה של הקבוצה, והדובדבן עבורו היה במשחק גמר גביע המדינה עם השער הראשון נגד בית"ר ירושלים. יקווה להמשיך להתפתח העונה.

39. מיכיל קראמר | 6.92
חלוץ, מכבי חיפה
בגיל 29 החלוץ ההולנדי יוצא לראשונה מגבולות מדינתו אחרי שנתיים פחות טובות ועם ים ציפיות כמקובל בכרמל. הצלחה שלו במכבי חיפה משמעותה גם חזרה של הקבוצה לצמרת הכדורגל הישראלי.

38. מיכאל אוחנה | 6.98
קשר, הפועל באר שבע
בעונה שעברה: 11
העונה שעברה נגמרה עם אליפות להפועל באר שבע ואפילו הופעת בכורה בנבחרת לכשרון הצעיר בן ה-22, אלא שפציעה שהגיעה בדיוק ברגעי ההכרעה שלחה אותו לתקופה ארוכה מחוץ למגרשים וגם את העונה הנוכחית הוא פותח כשהוא לא כשיר.

37. קלאודמיר | 6.98
קשר, בני סכנין
בעונה שעברה: 68
בגיל 33 רשם הקשר הברזילאי את אחת מעונותיו הטובות בקריירה כשהבעיטות החופשיות שלו הובילו ללא פחות מעשרה שערי ליגה, אלא שבבירה הדהימו והחליטו שלא להאריך את חוזהו. מי שקפצה על המציאה היא בני סכנין, שמקווה שהתפוקה לא תרד.

36. אבי ריקן | 6.98
קשר, מכבי תל אביב
בעונה שעברה: 66
עונה התקפית מצוינת לקשר הצהוב שסיים עם שישה שערים אשתקד, והוכיח שוב עד כמה הוא משמעותי בסגל של סגנית האלופה. העלייה המשמעותית שלו בדירוג מגיעה בזכות אותה יכולת, וכעת כשהצהובים התחזקו בקישור, התחרות של ריקן רק גוברת.

שחקן מכבי תל אביב ז'איר אמאדור. ברני ארדוב
ז'איר אמאדור/ברני ארדוב

35. ז'איר אמאדור | 6.99
בלם, מכבי תל אביב
הבלם הספרדי-פורטוגלי היה אחד השחקנים החשובים בהואסקה מהליגה השנייה, וצפוי להיות בורג חשוב במרכז ההגנה של הצהובים. חוסר היציבות במרכז ההגנה פגע בקבוצה במלחמת האליפות, ועם אמאדור היא תקווה לשינוי מגמה.

34. אנטואן קונטה | 7.03
מגן, בית"ר ירושלים
בעונה שעברה: 13
בית"ר ירושלים עברה שינוי משמעותי בקיץ האחרון, וקונטה הוא אולי בכיר השחקנים שממשיך לעונה נוספת במועדון, לא מעט בזכות חוזה ארוך טווח שנחתם בקיץ 2017. כשיחזור מהפציעה הצרפתי יקווה להנהיג את בית"ר לעוד עונה בחלק העליון.

33. אריק סאבו | 7.05
קשר, בית"ר ירושלים
בעונה שעברה: 54
עונה שלישית של הקשר הסלובקי בבירה, שאמור להיות אחד העוגנים המשמעותיים של גיא לוזון בקישור, בטח לאור הרכישות הנוצצות בכנפיים. סאבו אמנם לא כובש הרבה שערים, אבל אלה שהוא כן כובש - מהמרשימים שיש לליגת העל להציע.

32. אורן ביטון | 7.06
מגן, הפועל באר שבע
בעונה שעברה: 114
העלייה המטאורית של המגן השמאלי נעצרה השבוע עם הפציעה בברך שככל הנראה גמרה לו את העונה. רק לפני שנתיים ביטון עוד שיחק בליגה הלאומית בנצרת עילית, אבל אחרי עצירה של עונה בקרית שמונה, הפך למוביל בהפועל באר שבע ויקווה לחזור מהפציעה לאותה נקודה בה עצר.

31. יקוב סילבסטר | 7.07
חלוץ, בית"ר ירושלים
החלוץ הסלובקי בן ה-29 נתן לבית"ר ירושלים לא מעט תקווה בעונה שעברה. הוא הגיע ברגע האחרון של חלון ההעברות ומשך את הצהובים תקופה מסוימת עם שישה שערי ליגה ב-11 הופעות. העונה רף הציפיות ממנו עולה לרמה אחרת.

שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר עם שחקן בית"ר ירושלים אריק סאבו. יוסי ציפקיס
אריק סאבו/יוסי ציפקיס

עורכי הדירוג: אורן יוסיפוביץ, אור שקדי

מדרגים: חמי אוזן, תומר יצחק, ישי רז, מתן בכור, מתן חדד, אלכס נירנבורג, איציק יצחקי, אסף בילגורי, אופיר סער, יניב טוכמן (וואלה! ספורט); אלון חזן (עוזר מאמן נבחרת ישראל), ניצן ליבנה (הארץ), בן מיטלמן (חדשות 2), אורי דגון (ערוץ הספורט), עומרי אפק (ערוץ הספורט), עודד שלו (ישראל היום), עוזי דן (הארץ), אמנון הררי (הארץ), מיכאל זנדברג, רון עמיקם, מור מרקוס, אסף אבולעפיה (ערוץ הספורט), אסף כהן (ספורט1), אביעד פוהורילס (ישראל היום), מירי נבו (חדשות הספורט), תמר ריפל-מנור (ישראל היום), ליאן וילדאו (כאן11), דוד ליפשיץ (ערוץ הספורט/ארץ נהדרת), מוטי דה פיצ'וטו, עידן ויניצקי (ערוץ הספורט), אורי אוזן (מאמן הנוער של הפועל תל אביב), אריק בנאדו (מאמן הנוער של מכבי חיפה) תיאו וייס (הארץ), דור בלך, זיו להבי, משה פרימו (ערוץ הספורט), יובל קליין, אבי פרץ, מורן כהן (הזווית), אשרת עיני, ראם שרמן, יונתן נמרודי (פודקאסט ציון 3), אורי לוי, יוסי מדינה ((babagol, אלון שטיינברג (ספורט1), אדם רוזנטל (הזווית), מוטי חביב (ספורט1) עירד צפריר (הארץ), אסף שטיינר, טמיר זוארץ (הזווית), נטע לוינסון (ספורט1), יעד אילני, דניאלה סמרי (ערוץ הספורט), גבריאל היידו (ערוץ הספורט), טל בן יהודה (פודקאסט "מכביבול"), עופר סיוון, שרון ניסים (ספורט1), דניאל ליפשיץ, ערן פיש (עורך שער השבת), ליאב אלחיאני, טל שורר (חדשות 10), אביב כהן (ישראל היום), אליעזר לחנה (99fm), לירן מוסלי, אסף גפן (ארץ נהדרת), זאב זלצר (ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully