וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שחקני ליגת העל של וואלה! ספורט: מקומות 71-100

נכנסים למאייה הבכירה, כולל מאבוקה, טיירה, גוטליב ושוינפלד. הפרויקט המסורתי של וואלה! ספורט לפתיחת העונה חוזר, בפעם השישית ברציפות, כשעשרות עיתונאים, מאמנים וכדורגלנים הכריעו. עוד בחלק זה: הקפיצה של קניקובסקי, דעיכת המנייה של קהת

צילום מסך

לרגל פתיחת עונת 2018/19 אנו שוב מתכבדים להציג בפניכם את #דירוג_וואלה של שחקני ליגת העל בכדורגל. מי יסיים במקום הראשון הפעם? עקבו אחר הפרסומים השונים של הדירוג ותגלו. לשם ביצוע הדירוג, פנינו לעיתונאים מוואלה! ספורט וממדורי הספורט האחרים, למאמנים ולכדורגלנים. חלק מהמצביעים ביקשו לעשות זאת בעילום שם.

איך דירגנו? המצביעים דירגו כל שחקן מ-1 עד 10, לפי ההתרשמות הכללית מהשחקן - שילוב של רזומה, כושר נוכחי וציפיות לעונה שבפתח. את כל הנתונים אספנו, חישבנו ממוצע - והתוצאות לפניכם. מי בדירוג? שחקנים בעלי חוזה בקבוצה מליגת העל, ששותפו בליגת בוגרים או במפעל אירופי; זרים חדשים ששיחקו בגביע הטוטו נכנסו אף הם לרשימה. מי שדורג על ידי פחות ממחצית המשתתפים או קיבל ציון ממוצע נמוך מ-4.0, לא נכנס לרשימה הסופית.

חושבים שצדקנו? שטעינו? שהגזמנו? זה המקום להחמיא ולבקר. כל שצריך לעשות זה לכתוב את תגובתכם באחת הרשתות החברתיות, עם ההאשטאג הרשמי של הפרויקט, #דירוג_וואלה. התגובות המובחרות יועלו ויוצגו באתר. היום נכנסים למאייה הבכירה - עם מקומות 100 עד 71.

עוד בנושא

למקומות 200-101 בדירוג
למקומות 311-201 בדירוג
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

עלו בגדול

גבי קניקובסקי 146 מקומות
אביב אברהם 114 מקומות
טל איילה 88 מקומות

ירדו בגדול

ז'אורז'יניו 58 מקומות
דוד קלטינס 51 מקומות
טל בן חיים 47 מקומות

עוד באותו נושא

דירוג שחקני ליגת העל של וואלה! ספורט: מקומות 200-101

לכתבה המלאה
גבי קניקובסקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
גבי קניקובסקי/ברני ארדוב

100. גבי קניקובסקי | 6.16
קשר, מכבי נתניה
בעונה שעברה: 246
מי שהיה מנקודות האור הבודדות בעונה השחורה של הפועל עכו מקבל הזדמנות נוספת, הפעם בקבוצה רצינית, כשלפחות בחלק הראשון של העונה נראה כי יהיה הגיבוי להרכב הראשון והיצירתי.

99. עאיד חבשי | 6.17
בלם, מכבי חיפה
בעונה שעברה: 171
שב מעונת השאלה מוצלחת בבני יהודה בה לא יצא מההרכב, ובניגוד למכבי חיפה, גם הגיע לפלייאוף העליון. בקבוצה בה גדל הוא ייאבק בעמדה מלאת שחקנים, אך ממש לא נראה שיעשה זאת מעמדת נחיתות.

98. רסמוס סיוסטדט | 6.19
קשר/בלם, הפועל חיפה
בעונה שעברה: 160
השבדי היה אחד השחקנים המפתיעים של ניר קלינגר בעונה שעברה, וזאת אחרי תקופה לא טובה שעבר טרם ההגעה לישראל. כעת, עם ניסיון בישראל, הציפיות ממנו עולות.

97. פייסל מוליץ' | 6.19
חלוץ, הפועל תל אביב
כשהגיע לעכו הגובה שלו היה סוג של גימיק, שחקן ענק שעולה מהספסל. כשירד בינואר ללאומית היה משמעותי בעליית הליגה של הפועל תל אביב. כעת הוא צריך להוכיח שהוא מספיק טוב גם לליגה הבכירה.

96. ארנסט מאבוקה | 6.19
מגן, מכבי חיפה
למרות שלא רשם עונה מדהימה, המגן הקמרוני מיעט לצאת מההרכב. יהיה חייב להיות טוב בהרבה, בעיקר בצד ההגנתי, אבל גם בחלק ההתקפי, כדי שהירוקים לא יאכזבו שוב.

95. דודו גורש | 6.20
שוער, הפועל באר שבע
בעונה שעברה: 77
אין לדעת כיצד הייתה נראית העונה האירופית הנוכחית של באר שבע אם היה עומד בשער במשחק הראשון בזאגרב, אבל השוער הוותיק יהיה הגיבוי של אריאל הרוש וצפוי לקבל מדי פעם דקות משחק.

94. טים הויבאך | 6.21
בלם, מכבי נתניה
בתחילה היה נראה כי הבלם הגרמני הוא סוג של חידה, אבל מהר מאוד הוא הראה ניסיון, יציבות ומשחק ראש איכותי, וגם העונה ימשיך להוביל את הקו האחורי של היהלומים.

93. יונתן כהן | 6.21
קשר, מכבי תל אביב
בעונה שעברה: 72
בניגוד לעונה שעברה, הפעם נראה כי הקדנציה הנוכחית של כהן במכבי תל אביב תמשיך גם אחרי גביע הטוטו, והוא יקווה להראות ניצוצות מימיו בבני יהודה, כפי שכבר הראה בדרבי האחרון.

92. לידור כהן | 6.21
חלוץ, מכבי פתח תקוה
בעונה שעברה: 110
כהן חזר לעצמו בעונה שעברה בקבוצה בה גדל וכבש עשרה שערים כשהוא מוביל את ההתקפה של הכחולים, ואם מכבי פתח תקוה רוצה לחזור לפלייאוף העליון, היא צריכה תפוקה דומה ממנו גם העונה.

91. אפונסו טיירה | 6.22
קשר, בית"ר ירושלים
הקשר מפורטוגל היה באנקר אצל חיים סילבס בעונה שעברה, כשרק פעמיים לא השלים 90 דקות, ורגע לפני שפתח עונה שנייה בצפון, בית"ר ירושלים סיכמה על מהלך מעניין וצירפה אותו לשורותיה - אפשר להמר ולהגדיר אותו כרכש הכי בטוח של משה חוגג עד כה.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יונתן כהן/ברני ארדוב

90. מתן חוזז | 6.23
קשר, מכבי תל אביב
בעונה שעברה: 174
חוזז שב למכבי תל אביב אחרי תקופה בבני יהודה, כשאשתקד כבש שישה שערים בליגה. בסגל הנוכחי והעמוס של איביץ' הוא יצטרך להוכיח שהוא ראוי להזדמנות אמיתית.

89. טל איילה | 6.23
קשר, הפועל רעננה
בעונה שעברה: 177
הקשר המוכשר נפצע בפתיחת העונה שעברה ונעדר מפעילות כארבעה חודשים. כשהוא חזר הוא לא הצליח לעזור לקבוצתו הפועל אשקלון להישאר בליגה. ברעננה בונים על היכולת הוירטואוזית שלו, וכמובן - רק בריאות.

88. שמואל שיימן | 6.24
מגן, הפועל באר שבע
בעונה שעברה: 175
עד שהמגן הגיע להפועל חיפה היה נראה כי הקריירה שלו הולכת אחורה - אלא שעונה יוצאת מן הכלל תחת ניר קלינגר הפכה אותו לסחורה חמה שבהפועל באר שבע לא היו יכולים לוותר עליה.

87. רמזי ספורי | 6.25
קשר, הפועל תל אביב
שנתיים אחרי שיצא להשאלה חוזר ספורי לקבוצה בה גדל עדיין בתור פוטנציאל מבטיח, ואם יממש העונה אפילו חלק ממה שיש בו, האדומים ירוויחו בגדול.

86. דוד קלטינס | 6.25
קשר, בית"ר ירושלים
בעונה שעברה: 35
בפתיחת העונה הנפלאה של בית"ר ירושלים היה בן ה-23 אחד משחקני המפתח והמרעננים של בן זקן. בנפילה שלהם לקראת סיום העונה מצא עצמו על הספסל, כולל בגמר גביע המדינה.

85. אדי גוטליב | 6.25
בלם, הפועל תל אביב
עוד אחד מהשחקנים שיכול היה להשאר בליגת העל והעדיף לרדת עם קבוצתו ללאומית בעונה שעברה. אחרי עונה לא פשוטה, ולאו דווקא במה שקורה על המגרש, גוטליב ינסה להתגבר על הקשיים וביחד עם אוראל דגני להוביל את ההגנה של האדומים.

84. לוי גרסיה | 6.26
קשר, עירוני קרית שמונה
שחקן נבחרת טרינידד עוד לא בן 21 וכבר עם תקופה מכובדת בליגה ההולנדית. חיים סילבס יקווה שחלק מהרזומה המבטיח שלו ייראה גם על המגרש.

83. אנריק סבוריט | 6.30
מגן, מכבי תל אביב
33 הופעות בלה ליגה במדי אתלטיק בילבאו הופכות את המגן השמאלי לאחד השחקנים המרתקים שנחתו כאן בפגרה, ומעניין יהיה לראות איך ישתלב במערך של איביץ'.

82. ז'אורז'יניו | 6.30
קשר, בית"ר ירושלים
בעונה שעברה: 24
שלושה שערי ליגה בלבד רשם הברזילאי בעונה שעברה, עונה שבה עד נקודת האמצע היה מהשחקנים המשמעותיים, ובחלק השני היה בעיקר פצוע.

81. רועי קהת | 6.31
קשר, מכבי חיפה
בעונה שעברה: 65
עוד מקרה של המון ציפיות במכבי חיפה, ומספרים שלא תואמים אותן. קהת ינסה להוביל את הירוקים העונה להצלחה, ועל הדרך להעלות את המניות שלו בחזרה.

רועי קהת שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רועי קהת/אדריאן הרבשטיין

80. חאתם עבד אלחמיד | 6.31
בלם, הפועל באר שבע
בעונה שעברה: 43
כבר בן 27, והבלם שהגיע מאשדוד קנה לעצמו בעונה שעברה את מעמדו כאחד השחקנים היציבים בסגל של האלופה. העונה, עם חזרתו של שיר צדק אבל גם לאחר פיאסקו הגנתי של קבוצתו באירופה, יהיה מעניין לראות את מסגרת האשראי שיקבל מבכר כשיתאושש מהפציעה.

79. יונס מלדה | 6.32
חלוץ, מכבי נתניה
רק בן 18, וכבר הראה ניצוצות עם שער בכורה אשתקד במשחק השני שלו בבוגרים. מלדה אמור להיות משמעותי יותר העונה בנתניה.

78. מוחמד שכר | 6.32
חלוץ, עירוני קרית שמונה
בעונה שעברה: 83
סיים את העונה שעברה כולה ללא שער ליגה, אחרי שעבר בינואר לקרית שמונה מרעננה, אך בכל זאת שכר ממוקם די גבוה בדירוג שלנו. מאמינים במוצר.

77. טל בן חיים | 6.35
בלם, בית"ר ירושלים
בעונה שעברה: 30
סיים עוד עונה במקום היחיד שהוא מכיר בארץ, מכבי תל אביב, אך הפעם חוזהו לא הוארך. עדיין אחד הבלמים הטובים והיציבים בישראל, וכעת בתחנה חדשה ומבטיחה ירצה להוכיח את זה.

76. תנאסיס פפאזוגלו | 6.36
חלוץ, הפועל חיפה
החלוץ היווני הוא בעל רקורד מעניין בליגה היוונית וגם בבלגיה. בגיל 30, ועם משחק ראש מצוין, כמתבקש לשחקן בגובה 1.95, פפאזוגלו יכול להיות אחת הגניבות של הקיץ - בטח במשחקים בהם הוא לא מורחק…

75. דן גלזר | 6.38
קשר, מכבי תל אביב
בעונה שעברה: 142
אחד מעמודי התווך בהצלחה של מכבי נתניה אשתקד חוזר לקבוצה בה גדל ויקווה לתפוס מקום ולקבל דקות משמעותיות בקישור העמוס של איביץ'.

74. אביב אברהם | 6.42
קשר, מכבי נתניה
בעונה שעברה: 188
אחד השחקנים הטובים בעונה הנפלאה של נתניה יקווה להמשיך ולהתפתח כשהצמד דראפיץ' את ברדה מאמין בו מאוד, במיוחד לאחר העזיבה של ערן לוי.

73. רומאריו פירס | 6.43
קשר, מכבי פתח תקוה
בעונה שעברה: 78
אחד הקשרים האחוריים הקשוחים בליגת העל סיים את העונה שעברה עם נתון לא אופייני - ללא כרטיס אדום אחד.

72. יואב ג'רפי | 6.44
שוער, מ.ס אשדוד
בעונה שעברה: 47
הפציעה שלו לפני תחילת העונה שעברה יצרה בעיה גדולה לאשדוד, וכשהוא חזר, ייצב את כל משחק ההגנה והוביל את אשדוד להשארות דרמטית וחשובה.

71. ארון שוינפלד | 6.45
חלוץ, מכבי תל אביב
בעונה שעברה: 36
נתון אחד מסביר את כל העונה שעברה של החלוץ המתאזרח - 0 שערי ליגה, שער אחד בגביע. הקיץ, עם חזרת המושאלים והגעתו של שכטר, הוא יצטרך להילחם על דקות ולהוכיח שבכל זאת מדובר בסקורר.

שחקן הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד מול שחקן מכבי תל אביב ניק בלקמן. ברני ארדוב
חאתם עבד אלחמיד/ברני ארדוב

עורכי הדירוג: אורן יוסיפוביץ, אור שקדי

מדרגים: חמי אוזן, תומר יצחק, ישי רז, מתן בכור, מתן חדד, אלכס נירנבורג, איציק יצחקי, אסף בילגורי, אופיר סער, יניב טוכמן (וואלה! ספורט); אלון חזן (עוזר מאמן נבחרת ישראל), ניצן ליבנה (הארץ), בן מיטלמן (חדשות 2), אורי דגון (ערוץ הספורט), עומרי אפק (ערוץ הספורט), עודד שלו (ישראל היום), עוזי דן (הארץ), אמנון הררי (הארץ), מיכאל זנדברג, רון עמיקם, מור מרקוס, אסף אבולעפיה (ערוץ הספורט), אסף כהן (ספורט1), אביעד פוהורילס (ישראל היום), מירי נבו (חדשות הספורט), תמר ריפל-מנור (ישראל היום), ליאן וילדאו (כאן11), דוד ליפשיץ (ערוץ הספורט/ארץ נהדרת), מוטי דה פיצ'וטו, עידן ויניצקי (ערוץ הספורט), אורי אוזן (מאמן הנוער של הפועל תל אביב), אריק בנאדו (מאמן הנוער של מכבי חיפה) תיאו וייס (הארץ), דור בלך, זיו להבי, משה פרימו (ערוץ הספורט), יובל קליין, אבי פרץ, מורן כהן (הזווית), אשרת עיני, ראם שרמן, יונתן נמרודי (פודקאסט ציון 3), אורי לוי, יוסי מדינה ((babagol, אלון שטיינברג (ספורט1), אדם רוזנטל (הזווית), מוטי חביב (ספורט1) עירד צפריר (הארץ), אסף שטיינר, טמיר זוארץ (הזווית), נטע לוינסון (ספורט1), יעד אילני, דניאלה סמרי (ערוץ הספורט), גבריאל היידו (ערוץ הספורט), טל בן יהודה (פודקאסט "מכביבול"), עופר סיוון, שרון ניסים (ספורט1), דניאל ליפשיץ, ערן פיש (עורך שער השבת), ליאב אלחיאני, טל שורר (חדשות 10), אביב כהן (ישראל היום), אליעזר לחנה (99fm), לירן מוסלי, אסף גפן (ארץ נהדרת), זאב זלצר (ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully