וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שחקני ליגת העל של וואלה! ספורט: מקומות 51-70

אנחנו כבר בטופ-70, עם שני בלמים שינסו להוכיח שטעינו לגביהם - שיר צדק ואיתן טיבי. הפרויקט המסורתי של וואלה! ספורט לפתיחת העונה חוזר, בפעם השישית ברציפות, כשעשרות עיתונאים, מאמנים וכדורגלנים הכריעו. עוד מציאות בקטע זה: מאנג'ק, וארן, עאבד וצ'יקו

צילום מסך

לרגל פתיחת עונת 2018/19 אנו שוב מתכבדים להציג בפניכם את #דירוג_וואלה של שחקני ליגת העל בכדורגל. מי יסיים במקום הראשון הפעם? עקבו אחר הפרסומים השונים של הדירוג ותגלו. לשם ביצוע הדירוג, פנינו לעיתונאים מוואלה! ספורט וממדורי הספורט האחרים, למאמנים ולכדורגלנים. חלק מהמצביעים ביקשו לעשות זאת בעילום שם.

איך דירגנו? המצביעים דירגו כל שחקן מ-1 עד 10, לפי ההתרשמות הכללית מהשחקן - שילוב של רזומה, כושר נוכחי וציפיות לעונה שבפתח. את כל הנתונים אספנו, חישבנו ממוצע - והתוצאות לפניכם. מי בדירוג? שחקנים בעלי חוזה בקבוצה מליגת העל, ששותפו בליגת בוגרים או במפעל אירופי; זרים חדשים ששיחקו בגביע הטוטו נכנסו אף הם לרשימה. מי שדורג על ידי פחות ממחצית המשתתפים או קיבל ציון ממוצע נמוך מ-4.0, לא נכנס לרשימה הסופית.

חושבים שצדקנו? שטעינו? שהגזמנו? זה המקום להחמיא ולבקר. כל שצריך לעשות זה לכתוב את תגובתכם באחת הרשתות החברתיות, עם ההאשטאג הרשמי של הפרויקט, #דירוג_וואלה. התגובות המובחרות יועלו ויוצגו באתר. היום ממשיכים עם מקומות 51-70.

עוד בנושא

למקומות 200-101 בדירוג
למקומות 311-201 בדירוג
למקומות 71-100 בדירוג
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

עלו בגדול:

ראדו גנסארי 110 מקומות
דור מלול 90 מקומות
מאור קנדיל 87 מקומות

ירדו בגדול:

שיר צדק 52 מקומות
איתן טיבי 33 מקומות

עוד באותו נושא

אלי גוטמן: "האירוע של 20 שנות ליגת העל? הפועל באר שבע"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע, שיר צדק, ליד שחקן אפואל ניקוסיה רולאנד שאלאי. ברני ארדוב
שיר צדק/ברני ארדוב

70. איתן טיבי | 6.46
בלם, מכבי תל אביב
בעונה שעברה: 37
אחד השחקנים הקבועים בהרכב של מכבי תל אביב פותח עוד עונה בצהוב, ונראה שהפך לחלק בלתי נפרד מהמועדון. טיבי ירצה לעזור לקבוצתו להשיג את המטרה הנכספת ולהחזיר את צלחת האליפות לקרית שלום.

69. גידי קאניוק | 6.49
קשר, מכבי פתח תקוה
אחרי אפיזודה קצרה באוזבקיסטן חזר הקשר המבטיח למכבי תל אביב בינואר. זה נגמר עם חמישה משחקים כמחליף ושער ליגה אחד, וחזרה למועדון האם שלו תוך כמה חודשים בלבד.

68. מחמוד קנדיל | 6.49
שוער, בני סכנין
בעונה שעברה: 94
פותח את עונתו השביעית המלאה כשוער ראשון של בני סכנין, והוא אחד השחקנים היציבים והטובים במועדון. השוער בן ה-30, שכבר זומן בעבר לסגל נבחרת ישראל, יכול להיות ההבדל בין פלייאוף עליון לתחתון בקבוצה של בני בן זקן.

67. שיר צדק | 6.5
בלם, הפועל באר שבע
בעונה שעברה: 15
אחד הסיפורים הקשוחים של העונה שעברה בליגת העל. כשהוא נמצא בהתקדמות מתמדת, הבלם בן ה-28 נתפס על חומרים אסורים, ושב לאימונים רק בחודש אפריל אחרי שמונה חודשים בחוץ. העונה ינסה לשים את הפרשה מאחוריו.

66. דני עמוס | 6.51
שוער, מכבי נתניה
בעונה שעברה: 121
מכבי נתניה ידועה בזכות משחק ההתקפה הנהדר שלה, אך מחזיקה גם בשוער יציב שהיה מבוקש בקיץ האחרון. עמוס לבסוף נשאר, והוא אחד מעמודי התווך שאמור לשמור את מכבי נתניה באותו חלק של הטבלה בו שהתה בעונה שעברה.

מאוויס צ'יבוטה שחקן בני יהודה. יוסי ציפקיס
מאוויס צ'יבוטה/יוסי ציפקיס

65. מאוויס צ'יבוטה | 6.52
חלוץ, בני יהודה
בעונה שעברה: 63
עונת ההשאלה של החלוץ הקונגולזי לבני יהודה עברה בצורה מוצלחת כשהוא רושם שמונה שערים, וכעת - כשהוא שייך לבני יהודה בזכות עסקת מאור קנדיל - הכתומים מקווים לפחות לשחזור ההישג מאשתקד.

64. טל כחילה | 6.53
בלם, בית"ר ירושלים
בעונה שעברה: 90
הבלם בן ה-26 חזר בקיץ שעבר לבית"ר אחרי תקופת השאלה בבני יהודה ותפס את חולצת ההרכב לאורך עונה שלמה. שמירה על מעמדה של בית"ר בצמרת תלויה גם בהתקדמות של שחקן הבית שלה.

63. גילי ורמוט | 6.56
קשר, הפועל חיפה
בעונה שעברה: 70
אחרי עוד עונה בה הוא עובר בינואר קבוצה, ורמוט חייב להראות יציבות. הקשר הוותיק חזר אשתקד למועדון בו גדל והיה די טוב בחלק השני של העונה. הפרס: גביע.

62. דור מלול | 6.57
מגן, הפועל חיפה
בעונה שעברה: 152
פותח את עונתו הרביעית בהפועל חיפה, מועדון בו הפך מפוטנציאל לא ממומש לאחד המגנים הימניים הטובים בארץ. ההתקדמות של מלול הפכה אותו לשחקן מבוקש בקיץ האחרון, אך הוא ממשיך תחת ניר קלינגר.

61. אלמוג בוזגלו | 6.62
קשר, הפועל חיפה
בעונה שעברה: 67
אחרי עוד עונה טובה מאוד בבני יהודה הקשר בן ה-25 עבר לפני מספר שבועות להפועל חיפה בתקווה להיות חלק מקבוצת צמרת, אלא שפציעת ברך כבר במשחקו השני בקבוצה עצרה את החלומות לפחות לכמה חודשים.

גדי קינדה מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
גדי קינדה/ברני ארדוב

60. גדי קינדה | 6.63
קשר, מ.ס אשדוד
בעונה שעברה: 52
הכישרון הגדול של אשדוד כבר בן 24, ובעוד חבריו כבר יצאו לאירופה או עברו לבאר שבע, הוא ממשיך באצטדיון הי"א. העונה, אחרי שיחזור מהפציעה, ינסה לדגמן עונת פריצה, גם מבחינה מספרית.

59. ז'ורז' מאנג'ק | 6.66
קשר, מכבי חיפה
קשר נבחרת קמרון איבד את מקומו בעונה שעברה בספרטה פראג והגיע למץ הצרפתית. במכבי חיפה הנחיתו רק שלושה שחקני רכש בקיץ הנוכחי, ואם הירוקים שואפים לתת (סוף סוף…) עונה טובה, הם יזדקקו להתאקלמות מהירה של הקמרוני.

58. ראדו גנסארי | 6.67
קשר, הפועל חיפה
בעונה שעברה: 168
עוד אחת מהפגיעות המדויקות של קלינגר. הקשר ההתקפי המולדבי היה אחד השחקנים המשמעותיים אצל האדומים בעונה שעברה, אחרי שהצטרף משריף טיראספול.

57. אנתוני וארן | 6.67
חלוץ, בית"ר ירושלים
פתח את העונה שעברה בסערה כחלוץ המרכזי לצד איתי שכטר, אך עם פרסום הסרטון המדובר ירד משמעותית במספרים. כעת, כשיקוב סילבסטר לוקח את רוב תשומת הלב, ירצה להוכיח שלא שכח להבקיע.

56. רועי זיקרי | 6.68
חלוץ, הפועל תל אביב
אחד הסיפורים המעניינים של העונה שעברה. חצי עונה מדהימה בכפר סבא הקפיצה את מעמדו של זיקרי שחתם בהפועל תל אביב, אבל בשל בוררות נאלץ לעבור דרך חצי עונה לא רעה בכלל ברעננה.

מאור קנדיל שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאור קנדיל/ברני ארדוב

55. לואי טהא | 6.68
בלם, הפועל באר שבע
בעונה שעברה: 79
הפציעות של ויטור וההעדרות של צדק הפכו את טהא למעוז ההגנה של באר שבע, כשהוא כבר מזמן אחד הבלמים הטובים בליגה. על הדרך זכה להופעת בכורה ראויה בנבחרת ישראל.

54. קרלוס קוויאר | 6.69
בלם, בית"ר ירושלים
בעונה שעברה: 44
את עונתו השלישית בישראל פותח הבלם הספרדי בן ה-36 במעמד מוזר. אחרי שהגיע מקרית שמונה בקיץ, בבית"ר ירושלים ביקשו ממנו למצוא קבוצה חדשה, וייתכן מאוד שיפתח את העונה בקבוצה אחרת בליגת העל.

53. מאור קנדיל | 6.70
מגן, מכבי תל אביב
בעונה שעברה: 140
ההתקדמות הנפלאה של המגן בן ה-24 ממשיכה העונה ואחרי שהפך להיות אחד השחקנים הטובים של בני יהודה, עשה קפיצת מדרגה משמעותית עם מעבר מתוקשר למכבי תל אביב.

52. אחמד עאבד | 6.76
קשר, הפועל תל אביב
בעונה שעברה: 50
אחרי מספר שנים שבהן היה קרוב לעזיבה, יצא בינואר מקרית שמונה לליגה השנייה בטורקיה, וחזר מיד לשורות העולה החדשה הנוצצת, אותה ינסה להצעיד לפלייאוף העליון.

51. צ'יקו אופואדו | 6.78
קשר, מכבי תל אביב
הניגרי בן ה-25 היה אחד השחקנים הטובים בשנים האחרונות בליגה השנייה בטורקיה וינסה להראות שגם בישראל הוא מסוגל לקרוע רשתות ולבשל בכמויות.

עורכי הדירוג: אורן יוסיפוביץ, אור שקדי

מדרגים: חמי אוזן, תומר יצחק, ישי רז, מתן בכור, מתן חדד, אלכס נירנבורג, איציק יצחקי, אסף בילגורי, אופיר סער, יניב טוכמן (וואלה! ספורט); אלון חזן (עוזר מאמן נבחרת ישראל), ניצן ליבנה (הארץ), בן מיטלמן (חדשות 2), אורי דגון (ערוץ הספורט), עומרי אפק (ערוץ הספורט), עודד שלו (ישראל היום), עוזי דן (הארץ), אמנון הררי (הארץ), מיכאל זנדברג, רון עמיקם, מור מרקוס, אסף אבולעפיה (ערוץ הספורט), אסף כהן (ספורט1), אביעד פוהורילס (ישראל היום), מירי נבו (חדשות הספורט), תמר ריפל-מנור (ישראל היום), ליאן וילדאו (כאן11), דוד ליפשיץ (ערוץ הספורט/ארץ נהדרת), מוטי דה פיצ'וטו, עידן ויניצקי (ערוץ הספורט), אורי אוזן (מאמן הנוער של הפועל תל אביב), אריק בנאדו (מאמן הנוער של מכבי חיפה) תיאו וייס (הארץ), דור בלך, זיו להבי, משה פרימו (ערוץ הספורט), יובל קליין, אבי פרץ, מורן כהן (הזווית), אשרת עיני, ראם שרמן, יונתן נמרודי (פודקאסט ציון 3), אורי לוי, יוסי מדינה ((babagol, אלון שטיינברג (ספורט1), אדם רוזנטל (הזווית), מוטי חביב (ספורט1) עירד צפריר (הארץ), אסף שטיינר, טמיר זוארץ (הזווית), נטע לוינסון (ספורט1), יעד אילני, דניאלה סמרי (ערוץ הספורט), גבריאל היידו (ערוץ הספורט), טל בן יהודה (פודקאסט "מכביבול"), עופר סיוון, שרון ניסים (ספורט1), דניאל ליפשיץ, ערן פיש (עורך שער השבת), ליאב אלחיאני, טל שורר (חדשות 10), אביב כהן (ישראל היום), אליעזר לחנה (99fm), לירן מוסלי, אסף גפן (ארץ נהדרת), זאב זלצר (ספורט1).

אחמד עאבד שחקן הפועל תל אביב מול ז'והאן מרסיאל שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
אחמד עאבד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully