וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי: "דמרכוס קאזינס יעניק לנו מימד שלא היה לנו בעבר"

שחקן הווריירס נרגש משיתוף הפעולה עם הסנטר: "יהיה מדהים, שייקח את הזמן עם השיקום". לוואר בול: "ללונזו אין מה ללמוד מלברון". בואן שוב נגד לאונרד: "לא הייתי בונה סביבו קבוצה"

עריכת וידאו: מתן חדד

מעונה לעונה, עושה רושם שגולדן סטייט הופכת פייבוריטית גדולה יותר לזכות באליפות ה-NBA. כך יהיה גם בעונה הקרובה, לפחות על הנייר: היריבה הגדולה יוסטון נחלשה, בעוד הווריירס חיזקו את הספסל וצירפו לחמישייה את המפחידה שלהם את דמרכוס קאזינס, ברגע שזה יתאושש מהפציעה.

בראיון נרחב שהעניק לפודקאסט של ביל סימונס, התייחס סטפן קרי להחתמתו של שחקן הפנים ואמר: "הוא לא צריך למהר לחזור, הוא יכול לקחת את הזמן. כשההזדמנות תגיע, בינואר, בפברואר, מתי שהוא יחזור, אולי בפלייאוף, זה ייתן לנו דינמיקה חדשה לגמרי. כשהוא יחזור, אין לי ספק שהוא יהיה ב-100 אחוז ויעניק לנו מימד שלא היה לנו בעבר, מישהו שממש יכול להשיג סל בצבע. הוא גם פליימייקר מדהים, מוסר מצוין. סטיב קר מת על גבוהים שמוסרים. זה הולך להיות מדהים, אני נרגש מזה".

לא פחות מעניינים היו הציטוטים שסיפק קרי בנוגע למערכת היחסים בין סטיב קר ודריימונד גרין: "הם מתווכחים מדי פעם על כל מיני מהלכים, אבל רמת הכבוד ההדדית ביניהם היא מדהימה, לעתים זה מדהים פשוט לראות אותם באימונים. בכל פעם שהם מתווכחים באימון, הוא נפסק לגמרי, אנחנו נותנים להם לפתור את זה וממשיכים הלאה. בסוף האימון, זה כאילו לא קרה שום דבר".

עוד בנושא:

דריל מורי: "לברון ג'יימס השחקן הגדול בכל הזמנים, בפער גדול"
שיגעון גדלות: חזרה לקיץ 2000, ששינה את הקריירה של שאקיל אוניל
הקליפרס ברמז עבה לקוואי לאונרד: למה ברוס בואן פוטר מתפקידו כפרשן?

סטפן קרי, דמרכוס קאזינס. GettyImages
תחזור מתי שאתה רוצה. קאזינס עם קרי/GettyImages

אלא שעם כל הכבוד לאלופה, הסיפור המעניין בליגה בעונה הבאה יהיה לברון ג'יימס בלוס אנג'לס לייקרס. בפרט, מסקרן יהיה לראות את שיתוף הפעולה בין השחקן הטוב בעולם ולונזו בול, על אחת כמה וכמה כשמוסיפים לתמונה את אביו של הרכז הצעיר, שמסרב למתן את אמירותיו הפרובוקטיביות גם כעת.

"איך בדיוק זו תהיה הקבוצה של לברון? הוא לא מכאן", התעקש לוואר בול. "לונזו לא עבר לקליבלנד, לברון הגיע לכאן. אין לו מה ללמוד מלונזו, אבל גם לונזו לא ילמד שום דבר ממנו. מה שהם צריכים לעשות זה לנצח ביחד, שניהם יודעים כיצד לנצח".

הבעלים ג'יני באס התייחסה להחתמה של לברון כצעד נוסף בתהליך שעובר על המועדון. "אי אפשר ליצור זהות", אמרה. "עד לא מזמן היה פה חוסר יציבות, ואז מג'יק הגיע והרגיע הכל ולאט לאט ניתן היה לראות את האופי שיהיה לנו. בחרנו בדראפט שחקנים כמו קייל קוזמה, ג'וש הארט ולונזו בול, ואפשר לראות מה זה הכדורסל של הלייקרס. לוק וולטון עשה עבודה נהדרת, כך שכעת יש לנו זהות".

עוד באותו נושא

הימור מושכר: ניתוח התרומה האפשרית של דמרכוס קאזינס לגולדן סטייט

לכתבה המלאה
שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס עם שחקן לוס אנג'לס לייקרס לונזו בול. GettyImages
יהיה מעניין. לברון ולונזו/GettyImages

לפני זמן מה ביקר ברוס בואן את קוואי לאונרד בצורה חריפה, מה שגרם לו לאבד את עבודתו כפרשן של הקליפרס, שמקווים לפתות את הפורוורד שיהיה שחקן חופשי בקיץ הבא. אלא ששחקן העבר של סן אנטוניו לא מתחרט, וגם לא חוזר בו מדבריו.

"לא הייתי בונה קבוצה סביב קוואי", אמר. "עם טים דאנקן הייתי מוכן להיכנס לבונקר, כי אתה יודע שהוא גו-טו-גאי, וזה מה שצריך. עם קוואי, זה שנוי במחלוקת, לא הייתי רוצה להיכנס איתו לבונקר כשהוא לא תומך בחבריו לקבוצה".

על ההחלטה של הקליפרס לפטר אותו בעקבות הביקורת שהשמיע אמר בואן: "קוואי מעולם לא אמר שהוא רוצה לשחק עבורם, הוא אמר שהוא רוצה להיות בלייקרס, אז אתה מבסס את המועדון שלך על תקוות ונפטר מאנשים? כפרשן, אני אמור להגיד את מה שאני רואה. לא חשבתי שאני עד כדי כך בעל השפעה".

שחקן סן אנטוניו ספרס קוואי לאונרד. AP
ממשיך לספוג אש. לאונרד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully