וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפרס ברמז עבה לקוואי לאונרד: למה ברוס בואן פוטר מתפקידו כפרשן?

פיטורי שחקן העבר, שביקר פומבית את מי שנחשב ליעד מספר אחת של הקליפרס בקיץ 2019, הציתו שלל ספקולציות ב-NBA: "זה מסר ברור לקוואי". הארדן מסתבך: תועד מתעמת עם אישה במועדון

אימג'בנק GettyImages

למרות שקוואי לאונרד פתח דף חדש בטורונטו, המאבקים על תשומת ליבו בלוס אנג'לס נמשכים מתחת לפני השטח. הפורוורד יסיים חוזה בסוף העונה, ועל אף העובדה שהראפטורס הביעו אופטימיות זהירה בנוגע לאפשרות שיצליחו לשכנעו לחתום על חוזה חדש ולהישאר, נראה שהקליפרס והלייקרס עושות כל מאמץ אפשרי כדי לחזר אחריו.

ההוכחה הטובה ביותר לכך הגיעה אתמול (שני), בעקבות דיווחים שהקליפרס פיטרו את ברוס בואן מתפקיד פרשן הטלוויזיה במשחקי הקבוצה. שחקן העבר הקשוח, שנחשב אחד הסמלים המוכרים ביותר של סן אנטוניו, תקף לאחרונה את לאונרד בפומבי על התנהלותו מול הספרס, אמר ש"הוא מקבל עצות רעות" ו"שכח כמה סן אנטוניו עזרה לו להפוך לשחקן שהוא היום" וגרף לא מעט כותרות בזכות אמירותיו. אמש הגיעה תגובה חד משמעית של הקליפרס, שאמנם לא מעסיקה את בואן באופן ישיר (הוא היה תחת חוזה ברשת "פוקס" בלוס אנג'לס, המסקרת את הקבוצה מקרוב), אולם נחשבת גורם מכריע בקבלת ההחלטות בנוגע לשיבוצי הפרשנים והשדרים.

"ההחלטה לפטר את בואן מסבירה המון על ההתנהלות סביב לאונרד לקראת הפיכתו לשחקן חופשי ב-2019", נכתב ב-ESPN בעקבות ההחלטה, "עבור קוואי, זה ממחיש שגם עכשיו העדיפות שלו היא עדיין לעבור ללוס אנג'לס בקיץ. עבור הקליפרס, פיטורי בואן מעבירים מסר ברור לגבי האופן שבו הוא מתכוונים לשמור ולגונן על כובי הקבוצה".

לפני הטרייד ששלח את לאונרד לקנדה, דיווחים בארצות הברית גרסו כי העדיפות העליונה של הפורוורד המצוין היא להצטרף לקליפרס. הלייקרס, למרות האפשרות לשתף פעולה עם לברון ג'יימס וליצור שילוב קטלני, נראו כמו אופציה פחות קורצת. הקליפרס מסוגלים להציע ללאונרד חוזה מקסימלי, ומצבם הנוח בכל הנוגע לתקרת השכר ככל הנראה תאפשר להם לשים יד על כוכב נוסף.

עוד בנושא

כרמלו אנתוני חתם לעונה אחת ביוסטון, ירוויח שכר מינימום
המטרה שאנתוני יהיה ביוסטון בכושר הכי טוב בחיים שלו"
ברוב עצום: לוקה דונצ'יץ' מועמד לזכות בתואר רוקי העונה

קוואי לאונרד. AP
החלום היה ונותר מעבר ל-LA. קוואי לאונרד/AP

ג'יימס הארדן מסתבך

אתר הרכילות TMZ חושף: ג'יימס הארדן התעמת במהלך סוף השבוע עם אישה שניסתה לצלם אותו ואת חבריו בקטטה במועדון בסקוטסדייל, אריזונה. בסרטון שפורסם ב-TMZ נראה הארדן מגיב בכעס לנסיונותיה של האישה לתעד את הקטטה, מחרים לה את הסלולרי בכעס ומשליך אותו לגג המועדון. בנוסף ספגה האישה פציעה קלה בכף היד וטופלה בבית החולים, ככל הנראה בעקבות העוצמה שהארדן הפעיל נגדה.

בסופו של האירוע הארדן שילם לאישה 300 דולר במזומן, ספק אם בנסיון לכפר על אובדן השליטה הרגעי, ספק כדי לספק לה דמי שתיקה. כך או כך, משטרת סקוסטדייל חוקרת את הקטטה ואת מה שאירע בעקבותיה, ונכון לעכשיו הארדן לא מוגדר בתור חשוד, אם כי שמו מופיע בדוח.

עוד באותו נושא

ירייה באפלה: השאלות שעדיין נותרו מרצח אביו של מייקל ג'ורדן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully