וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני חתם לעונה אחת ביוסטון

הפורוורד בן ה-34 חתם ברוקטס אחרי עונה אחת באוקלהומה סיטי ומעבר ביניים רשמי בלבד באטלנטה. לפי ESPN, אצל סגנית אלופת המערב בונים עליו ככוח המרכזי שלהם מהספסל בעונה הבאה

כרמלו אנתוני אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
יחבור לפול והארדן. כרמלו/GettyImages

זה היה ידוע וברור בשבועות האחרונים, למעשה מאז ששוחרר מאולקהומה סיטי, והערב (שני) זה הפך לרשמי וסופי. כרמלו אנתוני חתם ביוסטון לעונה אחת תמורת 2.4 מיליון דולר. הג'נרל מנג'ר של הרוקטס דריל מורי צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "ברוך הבא ליוסטון רוקטס, כרמלו אנתוני, קל מאוד למצוא מהלכים גדולים שלו".

אנתוני הגיע היום ליוסטון כדי להשלים את הבדיקות הרפואיות ולאחר מכן חתם על החוזה. אנתוני, שעבר פורמלית באטלנטה אחרי ששוחרר מ-OKC, קיבל מההוקס 25.4 מיליון דולר על החוזה המקורי שלו ל-2018/19. על פי ESPN, אנתוני ינסה להרוויח מקום בחמישייה של סגנית אלופת המערב במהלך מחנה האימונים, אבל צפוי להיות כוח שיעלה מהספסל עבור הקבוצה של מייק דאנתוני.

אנתוני הועבר לאטלנטה בעסקת משולשת שכללה גם את פילדלפיה ביולי ומאז עבד והתאמן יחד עם שני הכוכבים הגדולים של יוסטון, כריס פול וג'יימס הארדן. אנתוני פגש את מורי ודאנתוני בלאס וגאס בזמן ליגת הקיץ, זאת לאחר שהם קיבלו אישור לפגישות הללו מאוקלהומה סיטי. אנתוני גם נפגש עם מיאמי היט ושקל לחתום שם.

אנתוני בן ה-34, שנבחר 10 פעמים למשחק האולסטאר, קלע 16.2 נקודות למשחק בעונה החולפת, נמוך בהרבה מ-24.1 נקודות שהעמיד בממוצע לאורך הקריירה שלו. הפורוורד (2.03 מ') נבחר כבחירה שלישית בדראפט 2003 על ידי דנבר, שם שיחק עד 2011 אז עבר לניו יורק ניקס לשש עונות ואחריהן עבר לאוקלהומה סיטי במטרה לבנות קבוצת כוכבים לצד ראסל ווסטברוק ופול ג'ורג', אבל הדברים לא עבדו כמצופה.

עוד בנושא:
לברון ג'יימס חוזר לקליבלנד ב-21 בנובמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully