וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רישמו ביומנים: לברון ג'יימס חוזר לקליבלנד ב-21 בנובמבר

הנהלת ה-NBA פרסמה את הלוח הרשמי לעונת המשחקים 2018/19. העונה תצא לדרך ב-16 באוקטובר במפגש בין גולדן סטייט לאוקלהומה סיטי. לברון יפגוש את בוסטון של קיירי אירווינג ב-7 בפברואר

עריכת וידאו: מתן חדד

לוח משחקי ה-NBA לעונת 2018/19 נחשף הלילה (בין שישי לשבת). העונה החדשה תצא לדרך ב-16 באוקטובר עם מפגשים בין בוסטון לפילדלפיה ובין האלופה גולדן סטייט לבין אוקלהומה סיטי.

הביקור הראשון של לברון ג'יימס בקליבלנד כשחקן לוס אנג'לס לייקרס ייערך ב-21 בנובמבר. לברון יפגוש את בוסטון ואת קיירי אירווינג ואת בוסטון ב-7 בפברואר.

משחקים בולטים נוספים: פול ג'ורג' שרבים ציפוי כי יצטרף ללייקרס יפגוש אותם במדי אוקלהומה סיטי ב-2 בינואר. ב-3 בינואר ייפגשו טורונטו וסן אנטוניו שערכו הקיץ את הטרייד המדובר בין קוואי לאונרד לבין דמאר דרוזן. גולדן סטייט תפגוש לראשונה את הטוענת לכתר באזור המערבי יוסטון ב-15 בנובמבר. קווין דוראנט שוב יגיע להיכל של אוקלהומה סיטי בו הוא לא ממש אהוד מאז עבר לגולדן סטייט ב-16 במרץ. דווין קייסי שפוטר בבושת פנים מאימון טורונטו יגיע לקנדה כמאמן דטרויט ב-14 בנובמבר. בן סימונס מפילדלפיה שזכה בתואר רוקי העונה על חשבונו של דונובן מיטשל מיוטה יפגוש את הנמסיס שלו ב-27 בדצמבר.

עוד בנושא
"המטרה שכרמלו אנתוני יהיה ביוסטון בכושר הכי טוב בחיים שלו"
ברוב עצום: לוקה דונצ'יץ' מועמד מוביל לזכות בתואר רוקי העונה
ירייה באפלה: השאלות שעדיין נותרו מרצח אביו של מייקל ג'ורדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully