וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה שכרמלו אנתוני יהיה ביוסטון בכושר הכי טוב בחיים שלו"

כרמלו מגיע ליוסטון עם הרבה ספקות וסימני שאלה, אך ד'אנטוני אופטימי. לברון יפגוש את הווריירס בחג המולד, גילברט ארינאס חושף עוד פרטים על תקרית הנשק בחדר ההלבשה של וושינגטון

עריכת וידאו: מתן חדד

ברגע שכרמלו אנתוני יחזור מהמסע שלו לאפריקה הוא יחתום רשמית על חוזה לעונה ביוסטון תמורת 2.4 מיליון דולר לעונה, והמאמן האישי שלו, כריס בריקלי, טוען שהמטרה של האימונים האישיים עם כרמלו תהיה להביא אותו לכושר הטוב בחייו. הרוקטס קלעו בעונה שעברה 112.4 נקודות למשחק, מקום שני בליגה אחרי גולדן סטייט, קלעו הכי הרבה שלשות, וידועים בהתקפה המגוונת שלהם תחת מייק ד'אנטוני. איך ישתלב שם כרמלו, שמגיע עם הרבה סימני שאלה?

בריקלי טוען שהוא הוסיף לתרגולת של כרמלו תרגילים מיוחדים של ריצה וקליעת שלשות שתאפשר לו להתבטא בצורה מוצלחת בסגנון של ד'אנטוני, ה-fast-paced offense. "כרגע, המטרה היא להביא אותו לכושר הכי טוב בחייו", אמר בריקלי, "במיוחד במצב שאליו ייקלע. אני רוצה להביא אותו למצב שבו הוא יוכל לעשות פיק אנד פופ (חסימות והשתחררות לקליעה) ולרוץ לאורך כל המגרש, אני לא רוצה שיתעייף לרגע".

שחקני אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק, כרמלו אנתוני. GettyImages
האם הוא יצליח לפרוח בצל? כרמלו/GettyImages

כרמלו צפוי לפתוח בחמישייה של הרוקטס במקומו של טרבור אריזה, שעזב לפיניקס. בעונה שעברה אנתוני בן ה-34 אכזב מאוד באוקלהומה סיטי, עם 16.2 נקודות לשמחק (הכי נמוך בקריירה) ב-40.4 אחוז מהשדה ו-35.7 אחוז בלבד מהשלוש. בפלייאוף המספרים האלה עוד ירדו. לא מעט גבות הורמו ותהיות בנוגע להחתמה של כרמלו, שהוכיח שהוא מתקשה בקבוצה שבה הוא רק עוד שחקן משלים.

"הוא מאוד חיובי עכשיו", טוען בריקלי, "יש לו הרבה אנרגיות, שינינו קצת את האימונים שהוא היה רגיל אליהם, אבל אתם מכירים את מלו, הוא עדיין אחד הקלעים הגדולים בכל הזמנים. הוספנו לו לאימונים המון שלשות וריצות, כדי שיגיע מוכן".

עוד באותו נושא

כל התורה על רגל אחת: הקיץ בו דירק נוביצקי המציא את אחד המהלכים הקטלניים בהיסטוריה

לכתבה המלאה
גילברט ארינאס מובא לדיון. AP
תקרית שהרסה לשניהם את הקריירה. ארינאס/AP

גילברט ארינאס חושף פרטים על תקרית הנשק

האולסטאר לשעבר גילברט ארינאס חושף פרטים נוספים על התקרית האלימה והחריגה שאירעה ב-2009 בחדר ההלבשה של וושינגטון וויזארדס עם חברו לקבוצה ג'באריס קריטנטון. בראיון שערך ארינאס תיאר את ההתרחשויות, שכזכור החלו בעקבות משחק קלפים שהתלהט בטיסה של הקבוצה, והסתיימו בשליפת אקדחים בחדר ההלבשה.

"הם כבר פתרו את העניין, ג'אבל מגי ניצח", הוא סיפר על משחק הקלפים, "המטוס נוחת, ואז ג'באריס אומר לג'אבל, 'אז אתה פשוט תיתן לי להפסיד ככה כסף? אפילו לא תהיה כ--- אמיתי (מילת גנאי) ותיתן לי הזדמנות להרוויח את הכסף שלי בחזרה? הו אלוהים, זה מסוג החרא שבגללו דופקים אנשים כמוך ברחובות'. ואז אמרתי, 'ג'באריס, אני אשרוף לך את האוטו, בזמן שאתה בפנים. ואז נמצא איזה כבאי שיחלץ לך משם את התחת'. ואז הוא אמר, 'ובכן, אני אני פשוט אירה בך'. ואמרתי, 'בנאדם, אני אביא לך את האקדחים בשביל לירות בי'".

הסצינה הזאת גרמה לתקרית מפורסמת שבמהלכה השניים שלפו אקדחים זה על זה בחדר ההלבשה, ובעקבותיה שני השחקנים הושעו עד תום העונה. ביום של התקרית, ארינאס הגיע לחדר ההלבשה עם ארבעה אקדחים לא טעונים. את המהלך המוזר הזה הסביר ארינאס כ"ניסיון שלי לחשוף את הבלוף שלו. אתה אומר שתירה בי? בסדר, אני אביא לך את האקדחים לעשות את זה".

ארינאס אמר לקריטנטון לבחור אקדח, והאחרון אמר לו: "לא, אתה לא צריך שאירה בך עם אחד מאלה, יש לי אחד משלי ממש פה". ואז קריטנטון שלף אקדח וכיוון אותו לעבר ארינאס, לפני שהפרידו ביניהם.

על אף שהתקרית פורסמה ודווחה "על רקע חובות הימורים", ארינאס מתעקש: "לא היה לזה שום קשר לחובות והימורים. זה היה על דיבורי חרא בזמן שהפסדתי. הייתי השיט-טוקר המושלם. הייתי יכול להיות בהפסד של 40 אלף דולר, אבל אם הייתי מעצבן מישהו כל כך עד שהוא הרגיש שהוא הפסיד 20 אלף? אז אני שמח. ניצחתי. אני כבר לא מרגיש כמו הלוזר הכי גדול".

ארינאס, ששיחק שלוש פעמים באולסטאר בעבר, חזר לוושינגטון בעונה שאחרי התקרית, ועבר לאורלנדו אך מעולם לא חזר לעצמו. קריטנטון מעולם לא שיחק ב-NBA אחרי ההשעיה.

שחקני גולדן סטייט ווריירס חוגגים אליפות, 2018. GettyImages
יהיה מעניין/GettyImages

משחקי חג המולד

על פי דיווחים בארצות הברית, לברון ג'יימס ולוס אנג'לס יפגשו את גולדן סטייט בחג המולד. עוד משחקים שמצפים לנו ביום החגיגי: בוסטון מול פילדלפיה, יוטה מול פורטלנד, ניו יורק מול מילווקי ואוקלהומה סיטי מול יוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully