וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוב עצום: לוקה דונצ'יץ' מועמד מוביל לזכות בתואר רוקי העונה

ילד הפלא הסלובני (19) שנבחר על ידי אטלנטה בבחירה ה-3 בדראפט והועבר לדאלאס, קיבל 58 אחוז מהקולות במשאל שנערך בקרב מומחים בארה"ב. דיאנדרה אייטון הרחק מאחור עם 24 אחוזים

מייקל ג'ורדן עם הוריו דוריס וג'יימס ג'ורדן בפרסומת/יוטיוב

לוקה דונצ'יץ' היה ללא ספק השחקן הכי מלהיב ולבטח השחקן הצעיר הכי טוב ביורוליג בשנה החולפת. ילד הפלא שסחף יחד עם גוראן דראגיץ' את נבחרת סלובניה לזכייה ביורובאסקט האחרון, נבחר בבחירה השלישית בדראפט 2018 על ידי אטלנטה הוקס, שהעבירה אותו בטרייד לדאלאס של דירק נוביצקי. באירופה דונצ'יץ' הוא כבר מזמן שם דבר, אך מסתבר שגם בארה"ב לוקחים אותו מאוד ברצינות.

בסקר שנערך באתר ESPN האמריקאי דונצ'יץ' נבחר ברוב סוחף למועמד המוביל לזכות בתואר רוקי העונה עם 58 אחוזים מהקולות, כשהוא משאיר הרחק מאחוריו את דיאנדרה אייטון הבחירה מספר 1 של פיניקס עם 24 אחוזים בלבד, כשג'רן ג'קסון מממפיס שלישי עם 6 אחוזים בלבד. מרווין בגלי שנבחר שני על ידי סקרמנטו קיבל 3 אחוזים בלבד.

עוד בנושא:

ירייה באפלה: השאלות שעדיין נותרו מרצח אביו של מייקל ג'ורדן
כל התורה על רגל אחת: הקיץ בו דירק נוביצקי המציא את אחד המהלכים הקטלניים בהיסטוריה

לוקה דונצ'יץ' עם אדם סילבר, דראפט 2018. GettyImages
יעמוד בציפיות הכבירות? לוקה דונצ'יץ' עם אדם סילבר/GettyImages

דונצ'יץ' בן ה-19 משחק בריאל מדריד מאז 2015 והממוצעים שלו עלו בהדרגה בכל עונה, עד שאשתקד הוא התפוצץ עם הבלאנקוס והוליך אותם לזכייה ביורוליג עם ממוצעים של 16 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים במפעל והוא נבחר גם ל-MVP של הפיינל פור כמו גם של העונה כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully