וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריל מורי: "לברון ג'יימס השחקן הגדול בכל הזמנים, בפער גדול"

הג'נרל מנג'ר של יוסטון הודה כי מדובר ב"אמירה שנויה במחלוקת. למספרים יש חלק גדול בכך". סוכנויות ההימורים סימנו את קינג ג'יימס כפייבוריט לזכות בתואר ה-MVP, לפני דייויס ויאניס

עריכת וידאו: מתן חדד

סוכנויות ההימורים בלאס וגאס פרסמו הערב (רביעי) את היחסים לזכייה בתואר ה-MVP בעונה הבאה. באופן לא מפתיע במיוחד, לברון ג'יימס, שירכז גם ככה את כל תשומת הלב לאחר מעברו המתוקשר ללוס אנג'לס לייקרס, נמצא בראש הרשימה, עם יחס של 10/3.

לא רק בלאס וגאס מבינים כמה לברון גדול. הג'נרל מנג'ר של יוסטון, דריל מורי, התראיין היום לתכנית רדיו בארצות הברית וטען כי קינג ג'יימס הוא "השחקן הגדול בכל הזמנים בפער גדול. אני יודע שזה קצת שנוי במחלוקת. אין ספק שלמספרים יש בכך חלק, צריך לראות איך הוא מייצר ניצחונות וסיכוי לאליפויות לאורך זמן. כמובן שלא צריך רק מספרים, אפשר פשוט לראות אותו, אבל אם מבודדים את כל הדברים האלה, מגלים שהוא מוביל בפער די משמעותי".

בחזרה לסוכנויות ההימורים. אחרי לברון נמצאים אנתוני דייויס (4/1) ויאניס אנטטוטוקמפו. ג'יימס הארדן, ה-MVP המכהן, רק רביעי, עם 11/2.

יתר הרשימה:

קווין דוראנט - 9/1
קוואי לאונרד - 11/1
ראסל ווסטברוק - 14/1
סטפן קרי - 15/1
ג'ואל אמביד - 16/1
קיירי אירווינג - 16/1
בן סימונס - 35/1
דמיאן לילארד - 45/1
קארל אנתוני טאונס - 50/1
דמאר דרוזן - 80/1
ג'ון וול - 85/1
דונובן מיטשל 85/1
ג'ימי באטלר - 100/1
ניקולה יוקיץ' - 100/1
ויקטור אולדיפו - 100/1
כריס פול - 100/1

עוד בנושא:

שיגעון גדלות: חזרה לקיץ 2000, ששינה את הקריירה של שאקיל אוניל
הקליפרס ברמז עבה לקוואי לאונרד: למה ברוס בואן פוטר מתפקידו כפרשן?

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
מעל כולם. לברון/GettyImages

שנה לא פשוטה עברה על גרג פופוביץ'. במישור האישי, איבד מאמן סן אנטוניו את אשתו האהובה. במישור המקצועי, נפרד מהכוכב הגדול ביותר שלו, קוואי לאונרד, בסיומה של סאגה ארוכה שנגררה למעלה משנה. רגע לפני שיתחיל עונה חדשה על הקווים, הגיע המאמן הוותיק לבלגרד, שם הוא לוקח חלק בפרויקט "כדורסל ללא גבולות" - מחנה צעירים שמתקיים בכל רחבי העולם, בהשתתפות אנשי מקצוע מהליגה הטובה בעולם.

"תמיד אני שמח לחזור לכאן", אמר מאמן נבחרת ארצות הברית. "יש לי כאן הרבה חברים, שחקנים לשעבר, אתמול אפילו ביליתי עם דושאן איבקוביץ', וזה תמיד כיף. הדור החדש שהגיע מסרביה פנטסטי, הם ישלחו עוד הרבה מאוד שחקנים ל-NBA".

על העונה שבפתח אמר פופוביץ': "המערב היא זירת קרב כבר 10-15 שנה. כעת יש לנו קבוצה אחת - גולדן סטייט - שטובה מכל האחרות, וכולנו מנסים לתפוס אותה. זו קבוצה נהדרת, סטיב קר עושה עבודה מצוינת, הם משחקים נכון ושוב יהיו הפייבוריטים. הלייקרס ישתפרו, כמו כל קבוצה שתקבל את לברון ג'יימס. תהיה להם שנה הרבה יותר טובה".

עוד באותו נושא

שיגעון גדלות: חזרה לקיץ 2000, ששינה את הקריירה של שאקיל אוניל

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת ארצות הברית גרג פופוביץ'. GettyImages
כולם בעקבות הווריירס. פופוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully