וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בני סכנין: המארחת רוצה חצי גמר, היריבה מחכה לעירייה

11.8.2018 / 20:41

ניצחון יציב את נתניה בפסגת בית א' וישלח אותה למפגש עם מכבי תל אביב בחצי הגמר, התלבטות בין גוזלן למלדה. סכנין עדיין לא עברה בבקרה, בן זקן ימשיך לאמן מהיציע (א', 20:30, 5 לייב)

אדריאן הרבשטיין

מכבי נתניה

המארחת יודעת שניצחון מחר (ראשון, 20:30, ספורט 5 לייב) יקפיץ אותה למקום הראשון בבית א' ויעניק לה את הכרטיס לחצי הגמר. אם אכן תנצח, נתניה תפגוש בחצי הגמר את מכבי תל אביב. סלובודן דראפיץ' ושי ברדה צפויים להעלות את ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותם, בין היתר כדי להריץ את ה-11 שמתוכננים לפתוח את העונה בליגה. התלבטות אחת קיימת בחוד, בין יונס מלדה לשובל גוזלן.

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דולב אזולאי, ג'ונתן בורנשטיין, ניקו אולסק, עלי מוחמד, אביב אברהם, דיא סבע, דידייה קוגבניה, שובל גוזלן.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
דיווח בטורקיה: "עסקת וואקמה נסגרה. יחתום בטרבזונספור לשלוש שנים"
אקנאס הודיעה: הבלם אולריך מלקה הושאל להפועל תל אביב עד תום העונה

שובל גוזלן שחקן מכבי נתניה. סוכנות ג'יני
יקבל את המקום בחוד? שובל גוזלן/סוכנות ג'יני

בני סכנין

גם מחר תשחק בני סכנין ללא שחקני הרכש שלה, שכן הקבוצה עדיין לא עברה בבקרת התקציבים. בהנהלה שלחו מסר לשחקנים שהם מעריכים כי בשבוע הבא הדברים יסתדרו והעירייה תעביר את הכסף שיאפשר לקבוצה לעבור בבקרה. ללא שחקני הרכש, בסכנין ינסו לחתום שלב בתים טוב בגביע הטוטו עם ניצחון בנתניה. סארי פלאח ועלי עוסמאן לא חשו בטוב ונעדרו מהאימון, אך צפויים להיות כשירים למחר. בני בן זקן יעביר שוב הוראות מהיציע.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עלי אבו ריא, סארי פלאח, איהאב שאמי, עטאא גאבר, איהאב גנאים, בהג'ת באשיר, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, שלומי אזולאי.

עוד באותו נושא

יו"ר בני לוד אבו סובחי הלך לעולמו: "היה גשר לתקווה לשלום"

לכתבה המלאה
שחקן בני סכנין עלי עוסמאן חוגג. סוכנות ג'יני
צפוי להיות כשיר. עלי עוסמאן/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully