וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בטורקיה: "עסקת וואקמה נסגרה. יחתום בטרבזונספור לשלוש שנים"

על פי הדיווחים הקשר הניגרי ירוויח סכום של 800 אלף יורו. וואקמה בן ה-29 אמור לשחק במשחק הגומלין של הפועל באר שבע מול אפואל ניקוסיה בליגה האירופית. האלופה תנסה לצרף את נייג'ל האסלביינק במקומו

צילום ועריכה: קובי אליהו

האם משחק הגומלין מול אפואל ניקוסיה בליגה האירופית יהיה גם מופע הפרידה של אנתוני וואקמה מהפועל באר שבע? כלי תקשורת בטורקיה מדווחים הבוקר (שבת) כי הקיצוני סיכם את תנאיו בשורות טרבזונספור ויוצג ביממה הקרובה כשחקנה של הקבוצה. הניגרי אמור לחתום לשלוש שנים בקבוצה הטורקית ולהרוויח סכום של כ-800 אלף יורו.

אתמול הודיעה הפועל באר שבע כי החליטה לאפשר לשחקן בן ה-29 לצאת להתרשמות בקבוצה הטורקית. בהודעת האדומים נאמר בין היתר: "לאחר שיחות שניהל השחקן עם המועדון בהן הבהיר את הרצון שלו לאתגרים מקצועיים חדשים וההזדמנות הכלכלית הניצבת בפניו, ולאור התרומה הרבה שלו בשנים האחרונות, הוחלט לאפשר לו לצאת להתרשמות. טוני ישחק במשחק הגומלין מול ניקוסיה בשבוע הבא".

וואקמה משחק בשורות הפועל באר שבע מאז הצטרף לשורותיה מהפועל רעננה בקיץ 2015 והוא סייע למועדון לזכות בשלוש אליפויות רצופות והפך לאחד הכוכבים הבולטים בליגת. העל. עם עזיבתו הצפויה של וואקמה תאיץ הפועל באר שבע את המגעים לצירופו של נייג'ל האסילבנייק מעירוני קרית שמונה.

עוד בנושא
הפועל באר שבע תוכל לרכוש את נייג'ל האסלביינק תמורת 2.5 מיליון יורו
יושב ראש בני לוד אבו סובחי הלך לעולמו: "היה גשר לתקווה לשלום"
אקנאס הודיעה: הבלם אולריך מלקה הושאל להפועל תל אביב עד תום העונה

אנתוני וואקמה הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מופע פרידה בניקוסיה. וואקמה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully