וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תוכל לרכוש את נייג'ל האסלביינק תמורת 2.5 מיליון יורו

10.8.2018 / 18:06

בחוזה של ההולנדי, שסומן על ידי האלופה כמחליף לטוני וואקמה, מצוין סכום מוגדר כסעיף יציאה. זכויות כרטיס השחקן אינן נמצאות במלואן אצל קרית שמונה, אשר מחזיקה בחמישים אחוזים

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע תוכל לרכוש את נייג'ל האסלביינק אם תשלם את סעיף היציאה שלו שעומד על 2.5 מיליון יורו וסוכניו יאשרו את העסקה, כך נודע היום (שישי) לוואלה! ספורט. מדובר בסעיף יציאה אשר מסוכם בחוזה בין עירוני קרית שמונה לשחקן. בנוסף, עוד נודע שזכויות הכרטיס של ההולנדי מחולקות ואינן נמצאות במלואן אצל הקבוצה הצפונית. קרית שמונה מחזיקה בחמישים אחוזים, בעוד שהשחקן עצמו מחזיק בשלושים והיתר מוחזקים על ידי גורמים אחרים.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפועל באר שבע הודיעה: מאור מליקסון ייעדר מספר שבועות. קורהוט לא יעבור לאנורתוזיס
וואקמה יוצא להתרשמות בטרבזונספור, הפועל באר שבע תעשה מאמצים לצרף את האסלביינק

שחקן עירוני קרית שמונה נייג'ל האסלביינק חוגג. אדריאן הרבשטיין
שווה את הסכום? נייג'ל האסלביינק/אדריאן הרבשטיין

על פי החוזה, סכום של מעל ל-2.5 מיליון יורו יחייב את איזי שרצקי למכור את השחקן. עם זאת, חשוב להדגיש כי השחקן ונציגיו מורשים לקבוע סכום גבוה יותר למכירה אם ירצו בכך. כזכור, בבאר שבע סימנו את ההולנדי כמועמד מוביל להחליף את טוני וואקמה אם ישלים את המעבר לטרבזונספור הטורקית. וואקמה המריא בשעות הצהריים לטורקיה במטרה להתרשם מהמועדון. אם יעבור, באר שבע צפויה לקבל סכום של בין מיליון יורו (ההצעה הנוכחית של הטורקים) ל-1.5 מיליון יורו.

יש לציין שבקרית שמונה אין כוונה לבקש שחקנים מבאר שבע על מנת להפחית ממחיר העסקה, שכן איזי שרצקי עצמו כלל לא מעוניין בעסקה ורוצה שהשחקן יישאר בקבוצה. אם אכן תתקבל הצעה הגבוהה מ-2.5 מיליון יורו, שרצקי יהיה מחוייב למכור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully