וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה: מאור מליקסון ייעדר מספר שבועות. קורהוט לא יעבור לאנורתוזיס

10.8.2018 / 11:45

הקפטן נפצע במהלך המשחק מול אפואל ניקוסיה וסובל ממתיחה בירך, אך ינסה להחלים עד הגומלין בשבוע הבא. עסקת העברתו של המגן לקפריסין פוצצה, למורת רוחה של האלופה הישראלית

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע הודיעה הבוקר (שישי) כי מאור מליקסון סובל ממתיחה בירך וייעדר מספר שבועות. "השחקן התחיל מיידית טיפולים פיזיותרפיים ויחזור לאימונים בפיקוח הצוות הרפואי והפיזיולוגי", אמרו במועדון.

במהלך משחק הליגה האירופית מול אפואל ניקוסיה אמש חש הקשר את המתיחה וביקש להתחלף כדי לא להחמיר את הפציעה. למרות ההערכה הראשונית, לוואלה! ספורט נודע שהקשר יבקש לצאת לניקוסיה ולהכין לו תוכנית מהירה בניסיון להכשיר עצמו למשחק הגומלין בניקוסיה בשבוע הבא. ההערכה היא שהסיכויים שאכן יהיה כשיר נמוכים, אך מליקסון הבהיר שהוא מתכוון לעשות הכל כדי לנסות ולשחק במשחק הגורלי

ההיעדרות הצפויה של מליקסון מצטרפת לעזיבה הצפויה של אנתוני וואקמה, אולם הניגרי הבטיח שישחק נגד ניקוסיה ואם יעזוב, יעשה זאת רק ביום שישי הבא. בהנחה שמליקסון לא יוכל לעמוד לרשות ברק בכר, חן עזרא צפוי לתפוס את מקומו בהרכב, בעוד ניב זריהן ישוב לסגל.

עסקת מיהאי קורהוט לאנורתוזיס פמגוסטה פוצצה והמגן ישוב לישראל. קורהוט לא הצליח להגיע עם קבוצתו של רוני לוי לסיכום על תנאי החוזה, ובעוד באר שבע קיוותה מאוד שהעסקה תצא לפועל, כדי לפנות מקום של זר או להחזיר את מיגל ויטור מהקפאה, כעת ייתכן והמגן לא יצליח למצוא קבוצה עד תום מועד ההעברות.

עוד בנושא:

וואקמה יוצא להתרשמות בטרבזונספור, הפועל באר שבע תעשה מאמצים לצרף את האסלביינק
הפועל באר שבע ואפואל ניקוסיה נפרדו ב-2:2 במוקדמות הליגה האירופית

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עוד פציעה. מליקסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully