וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקנאס הודיעה: הבלם אולריש מלקה הושאל להפועל תל אביב עד תום העונה

הקבוצה הפינית אישרה כי הבלם בן ה-19, שנמנה על סגל הנבחרת הצעירה של חוף השנהב, יגיע לתל אביב כדי לעבור בדיקות רפואיות. יחליף את גירדבאיניס. רוג'ר: "אפשר להילחם בצמרת"

קובי אליהו

אקנאס הפינית הודיעה היום (שישי) כי הבלם אולריש מלקה יעבור להפועל תל אביב בהשאלה עד לסיום העונה, עם אופציה לרכישה בקיץ הבא. בהודעת המועדון נכתב: "מלקה יגיע לתל אביב מחר כדי לעבור בדיקות רפואיות". הבלם בן ה-19 יחליף בסגל של קובי רפואה את הליטאי אדווינאס גירדבאיניס שקיבל הודעת שחרור.

פטר הגלונד, מאמנו של מלקה באקנאס, אמר לאחר ההודעה: "למדנו ממקרה פול אדגר, הפעם העלנו את דמי ההשאלה והורדנו את סכום ההעברה העתידית. אנחנו שמחים שאקנאס מוזכרת בהקשרים האלה ושמועדונים רבים מתעניינים בשחקנים שלנו".

מלקה סיכם את תנאיו בהפועל תל אביב עוד לפני כן, כאשר האדומים הגישו בקשה לוויזה עבורו ורק דמי העברה שדרשו הפינים הפרידו בין הצדדים. מתווה העסקה הנוכחי פתר את הבעיה והשחקן הצעיר יגיע ארצה. מלקה, שמשתייך לסגל הנבחרת הצעירה של חוף השנהב, רשם 15 הופעות בליגה השנייה בפינלנד וכבש שער אחד עבור אקנאס, ממנה הגיע גם פול אדגר לבית"ר ירושלים.

קשר הקבוצה רוג'ר התראיין לתקשורת הברזילאית וסיפר: "שיחקתי שש שנים בגרמניה, אבל ישראל זה סיפור אחר לגמרי. אשתי הגיעה וזה עזר לי מאוד. יש פה קבוצה צעירה מאוד עם כמה שחקנים מנוסים, והשילוב הזה חשוב. יש פה את כל הכלים כדי להילחם בצמרת".

עוד בנושא:
הפועל תל אביב: משא ומתן עם אקנאס הפינית לגבי הבלם אולריש מלקה
קובי רפואה: "הפועל תל אביב זה מועדון שצריך להצליח, אין תהליכים"

שחקן נבחרת חוף השנהב אולריש מלקה. GettyImages
קבוצתו למדה ממקרה אדגר. אולריש מלקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully