וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "הפועל תל אביב זה מועדון שצריך להצליח, אין תהליכים"

8.8.2018 / 23:02

מאמן הפועל תל אביב כיוון גבוה אחרי ה-0:3 מול מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו: "אם יהיה דרבי? זה עוד אתגר". מילבסקי: "זה רק משחק הכנה". אוהדי האדומים שרו "שתהיה שואה למכבי"

קובי רפואה הפועל תל אביב. לירון מולדובן
קובי רפואה/לירון מולדובן

הפועל תל אביב הביסה הערב (רביעי) 0:3 את מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור הרביעי של בית ב' בגביע הטוטו. ניר לקס (15), אחמד עאבד (37) ועומר דמארי (52) כבשו לזכות האדומים, ששיפרו את מאזנם לעשר נקודות והבטיחו את המקום הראשון והעלייה לחצי הגמר. במהלך המשחק אוהדי הפועל תל אביב שרו "שתהיה שואה למכבי".

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה אמר בסיום המשחק: "אני שמח מאוד וגאה בבחורים שלי, לא פשוט לשחק בארבעה משחקים בתשעה ימים. אבל זה רק גביע הטוטו, אנחנו צריכים להתחבר ולהשתפר. כל הכבוד לבחורים ואנחנו ממשיכים הלאה. בוודאי שאני מרוצה, אני יודע שזה גביע הטוטו ויש עוד דרך ארוכה. אנחנו מתחברים לאט לאט, אני לא מחפש תהליכים ולא שום דבר, אני יודע שאני צריך להביא תוצאות.

"זה מועדון ענק עם קהל עצום וחייב להיות בצמרת של הכדורגל הישראלי, לשם אנחנו שואפים. הפועל תל אביב תבוא מוכנה לכל משחק, אני לא מסתכל על היריב. אם זו תהיה מכבי תל אביב, זה יהיה אתגר. כך יהיה עד הסוף. אנחנו לא מתרגשים יותר מדי לקראת הדרבי, כל מי שיבוא ברוך הבא". על דגני: "לא ציפינו לזה, הוא היה אמור לשחק היום, אבל זה קרה. אני מקווה שזה ייקח פחות זמן ממה שאומרים, אני יודע שאוראל חזק והוא יחזור מוקדם יותר. בימים הקרובים יהיה עוד בלם".

קשר הפועל תל אביב ניר לקס: "היה לי משחק טוב, כל הקבוצה נתנה משחק מצוין. היינו עייפים, אבל היינו מחויבים, כל הקבוצה הייתה טובה. כן, זה הזמן שלי. הייתה לי עונה אחת טובה בבני סכנין, בעונה שעברה הייתי שחקן מרכזי. העונה אני אמשיך לעבוד קשה ומקווה שקובי ייתן לי את המפתחות. ברור שדרבי זה המשחק הכי חשוב בשבילנו, נילחם בשביל הקהל שלנו ובשביל עצמנו".

מאמן מ.ס. אשדוד בובי מילבסקי אמר: "המטרה שלנו היא הליגה, זה היה משחק חלש. זו רק הכנה לקראת הליגה. במחצית השנייה שיחקנו קצת יותר טוב, הגענו לכמה מצבים ויכולנו לכבוש. אני ממש לא מרוצה מההגנה שלנו היום, ננסה לפתור את הבעיות בשבועיים הקרובים. אני לא מודאג בכלל כי כמו שאמרתי לפני כן, זה משחק הכנה בשבילנו, המטרה שלנו היא הליגה".

עוד בנושא:
הפועל תל אביב הביסה 0:3 את מ.ס. אשדוד ועלתה לחצי הגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully