וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: משא ומתן עם אקנאס הפינית לגבי הבלם אולריש מלקה

האדומים מעוניינים להחתים את הבלם בן ה-19 המשתייך לסגל הנבחרת הצעירה של חוף השנהב, אולם הפינים דורשים בשלב זה דמי העברה המונעים מהעסקה להתקדם. שביעות רצון מפתיחת העונה

אתר רשמי

שביעות רצון גדולה בהפועל תל אביב לאור פתיחת העונה הטובה בגביע הטוטו והניצחון אתמול (רביעי) 0:3 על מ.ס. אשדוד. "יש פה תלכיד טוב, נפתיע השנה לא מעט אנשים", אמרו בקבוצה. בהפועל בעיקר מרוצים מהחלק הקדמי של הקבוצה ובמיוחד מרועי זיקרי, שבינתיים מסתמן כשחקן הרכש המוצלח ביותר של האדומים. כמו כן, נראה שעומר דמארי ואחמד עאבד מוסיפים לא מעט מחץ ואם רק לפני שלושה שבועות לאף אחד בהפועל לא היו ציפיות מהעונה, הדברים השתנו כעת: "אם נפתח את העונה כמו שפתחנו את גביע הטוטו, זה יכול לתת לנו ביטחון גדול שישפיע על כל העונה. יש קבוצה שיכולה להתמודד בצמרת הגבוהה".

לצד זה, הקבוצה נמצאת במשא ומתן עם הקבוצה הפינית אקנאס לגבי הבלם אולריש מלקה (19). בהפועל מעוניינים להחתים את השחקן ואף נראה כרגע שיש סיכום עקרוני עמו, אולם הפינים דורשים בשלב זה דמי העברה וכרגע זה מונע מהעסקה להתקדם. חשוב לציין, כי האדומים כבר העבירו בקשה לויזה עבור מלקה, דבר שמעיד על רצינותם בעניינו. מלקה מסומן ככשרוני מאוד ואף משתייך לסגל הנבחרת הצעירה של חוף השנהב.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
קובי רפואה: "הפועל תל אביב זה מועדון שצריך להצליח, אין תהליכים"
גביע הטוטו: הפועל תל אביב הביסה 0:3 את מ.ס. אשדוד

רועי זיקרי הפועל תל אביב. קובי אליהו
בקבוצה מרוצים ממנו. רועי זיקרי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully