וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יושב ראש בני לוד אבו סובחי הלך לעולמו: "היה גשר לתקווה לשלום"

האיש שהפך את בני לוד לפרויקט חייו נכנע למחלה קשה בגיל 49 בלבד. הלווייתו נערכה ברמלה. ההתאחדות לכדורגל: "משוכנעים כי מורשתו ועשייתו לטובת הכדורגל והדו קיום ימשיכו להנחות את כולם"

אבו סובחי יו"ר בני לוד. מגד גוזני
יהיה זכרו ברוך. אבו סובחי/מגד גוזני

אבל בכדורגל הישראלי: יושב ראש בני לוד אבו סובחי הלך הלילה (שבת) לעולמו והוא בן 49 בלבד. אבו סובחי נאבק בתקופה האחרונה במחלה קשה והוא נכנע לה. הלווייתו נערכה בבית העלמין המוסלמי ברמלה בשבת בשעה 10:00 בבוקר.

אבו סובחי היה בעשורים האחרונים האיש המזוהה יותר מכל עם בני לוד, קבוצה משכונת הרכבת בעיר, שתקעה יתד בליגה הלאומית וידעה בה ימים יפים. אחיו סלימאן אזברגה הוא זה שמאמן את הקבוצה בשנים האחרונות.

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון פרסם הודעת אבל מיוחדת בה נאמר: "דירקטוריון מנהלת הליגות והעובדים משתתפים בצער משפחת אזברגה ומועדון הפועל בני לוד עם לכתו בטרם עת של מוחמד אזברגה "אבו סובחי, כשהוא בגיל 49, לאחר מאבק במחלה קשה בשנה האחרונה. אבו סובחי היה גשר של תקווה ושלום בין יהודים לערבים".

מן ההתאחדות לכדורגל נמסר: "ההתאחדות לכדורגל מביעה את צערה על מותו בטרם עת של מוחמד אזברגה (אבו סובחי) לאחר מאבק עיקש במחלת הסרטן. אבו סובחי היה בעבר חבר הנהלת ההתאחדות ותרומתו לטובת הכדורגל בלוד ובכלל כאמצעי לחיבור ולמוביליות חברתית היתה יוצאת דופן וראויה לשבח. אנו משוכנעים כי מורשתו ועשייתו לטובת הכדורגל והדו קיום ימשיכו להנחות את כולם. תנחומינו למשפחה האבלה.

עוד בכדורגל הישראלי
דיווח בטורקיה: "עסקת וואקמה נסגרה. יחתום בטרבזונספור לשלוש שנים"
הפועל באר שבע תוכל לרכוש את נייג'ל האסלביינק תמורת 2.5 מיליון יורו
אקנאס הודיעה: הבלם אולריך מלקה הושאל להפועל תל אביב עד תום העונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully