וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהל לחוץ, הספקים מחכים לכסף: 3 הערות על מכירת בית"ר ירושלים

10.8.2018 / 11:30

סאגת מכירת בית"ר ירושלים למשה חוגג מוציאה את האוהדים מהכלים. טביב לא ראוי להרוויח שקל לאור ההתנהלות שלו. ואם הכל יתפוצץ, מי ישלם 2 מיליון שקל לספקים? אופיר סער עם 3 הערות על מו"מ בין איש עקרונות לאיש ללא מילה, ומזכיר לאורליצקי את מה שהיה צריך לעשות מזמן

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הלחץ

אוהדי בית"ר ירושלים על סף ירידה מהפסים בימים האחרונים. המו"מ מול משה חוגג והתקוה לבעלים חדש גורמים להם להיאחז בכל פיסת מידע, רכילות או שמועה, לטוב ולרע, ובניסיון לאמת אותה. "העסקה נסגרה", "העסקה התפוצצה", "הרוכש ירד מהפרק", "יש חובות חדשים למשרד הכרטיסים לאן וזה מפיל את העסקה", "טביב לא רוצה למכור", "הרוכש לא באמת רוצה לקנות", "ערן לוי, בוזגלו ודוידזדה כבר חתומים" ועוד ועוד. מאז החלטת האוהדים לעשות הכל כדי לראות את אלי טביב מחוץ לקבוצה, היה דאון רציני אצל יושבי היציע הצהוב-שחור. הנושא עלה הילוך בשבוע האחרון, שבמהלכו יצא אלי טביב אל התקשורת. הם שמעו היטב את טביב אומר "אף אחד לא רוצה להתקרב" ו"הרוכש ברח כי באו אליי הביתה", ומיד אחרי זה נחשף משה חוגג, רוכש רציני שלא חושש מכלום ורוצה לרכוש את המועדון ולהוביל אותו לימים חדשים.

התקוה הזאת של אוהדי בית"ר גורמת ללחץ. ללחץ שהבן אדם שהכי נהנה ממנו זה אלי טביב. טביב רוצה שכולם יהיו בלחץ. הוא בטוח שברגע האחרון יימצאו הפתרונות שיסדרו לו עוד כמה מיליונים לפני העזיבה, בדיוק כפי שעשה בהפועל תל אביב.הוא יודע שהוא לא יכול לדרוך בטדי או בית וגן וגם לא חושב לעשות זאת. הוא יודע שהוא סיים, הוא רק בסיבוב האחרון של להוציא עוד קצת כסף. הוא עוד ירים ספין או שניים על קבוצת ניהול אפשרית (זכויות הניהול השנה הן של אוחנה, אין לו סיכוי לייצר דבר כזה), אם צריך הוא ידאג לתמונה של פגישה עם שחקן או מאמן כדי להראות שהעסקים ממשיכים כרגיל, ואולי אפילו יעשה עוד סיבוב של עימות עם אוחנה על הרצון למכור את עידן ורד כי הרי הוא בעל הבית. הכל אפשרי אצלו במלחמת הספינים לקראת מכירה ושום דבר לא יפתיע.

עוד בנושא
הבקרה תודיע לבית"ר: אם לא יועבר תקציב תוך שבוע, תרדו ללאומית
נאום החוליגנים: הגיע הזמן של אלי טביב לשחרר את בית"ר ירושלים
חמי אוזן על הסיבות בגללן בית"ר וטביב צריכים להיפרד
בית"ר נקנסה ב-15 אלף שקלים בשל הנהמות כלפי אלי דסה
אלי טביב: "לא טעיתי בכלום. הייתה לי אכזבה מאלי אוחנה"

אלי טביב, בעלי בית"ר ירושלים, מודיע על עזיבה. שלומי גבאי
רוצה שכולם יהיו בלחץ. הוא בטוח שברגע האחרון יימצאו הפתרונות שיסדרו לו עוד כמה מיליונים. טביב/שלומי גבאי

צדק

משה חוגג לא מסתיר את זה שהוא רוצה את בית"ר ירושלים אך הוא גם בן אדם של עקרונות. מבחינתו, כשמסכמים על סכום ונפגשים כדי לסגור עליו, לא משנים את המספרים ברגע האחרון. לא במקרה חוגג דרש שהסכומים יופיעו על מסמך קודם לכן. לא ניתן להגיע לעסקה בשום צורה במידה שלא יהיה מסמך חתום וברור מצד טביב על דרישותיו. ללא מסמך כזה, המוסכם על שני הצדדים, לא תתקיים כלל עוד פגישה. כל הגורמים המעורים בפרטים אומרים שהפערים הכספיים פתירים, אך חוששים מפעם נוספת שבה טביב ישנה את דרישותיו או יסרב לתת מסמך ברור בנוגע לדרישותיו, מה שיפוצץ את העסקה באופן סופי.

אם יש צדק, אסור שחוגג יזוז מעמדתו. אם יש צדק, כנראה שלא מגיע לאלי טביב לראות כסף על בית"ר ירושלים. כל ההתנהגות שלו מסיום העונה זה הנזק הכי גדול שאפשר לעשות למותג הזה, הרבה יותר מ"הקומץ", שמוזכר על ידיו שוב ושוב. אם יש צדק, אולי באמת העסקה הזאת צריכה ליפול, וטביב בשל התנהגותו והתנהלותו יאבד את הקבוצה. זה יקרה דרך חרם האוהדים והנזקים שאוהדי בית"ר מתכוונים לייצר לו. אולי באמת הוא צריך לראות במחזור הפתיחה במושבה מאות אוהדים פורצים לדשא, מינוס 10 נקודות ונכס שהולך לאיבוד. אולי זה באמת צריך להגיע למצב ששחקנים ישבתו או יסרבו לעלות למגרש כפי שהם מדברים ביניהם מדי פעם. אם יש צדק לא מגיע לאלי טביב לקבל שקל אחד על בית"ר ירושלים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
משה חוגג הרוכש הפוטנציאלי של בית"ר ירושלים.
לא מוכן למשחקים. חוגג

חוזרים לאורליצקי

אם לא תהיה עסקה, הכדור יחזור לעופר אורליצקי ולבקרת התקציבים. אורליצקי היה צריך לשלוח לבית"ר כבר לפני שבוע את המכתב שמבהיר שאם לא תעביר תקציב בתוך 7 ימים, היא תורד לליגה הלאומית - אך דוחה אותו. אתמול טען כי החל בשיחות עם אנשיו של טביב בארה"ב בנוגע לערבויות והעברת כספים. אולי טביב יעביר בסופו של יום סכום קטן כדי להעביר תקציב מינימום על מנת שהקבוצה לא תרד ליגה, אך מכאן האחריות תהיה של אורליצקי.

אם טביב יישאר בבית"ר, היא הולכת לעונה ללא קהל, עם בור כלכלי גדול, שהוא יצטרך להכיר בו ולא לתת למועדון להגיע לסוף העונה עם גירעון גדול. יש כבר מספר תביעות כנגד המועדון, פאוק סלוניקי תתבע מאות אלפי יורו על עסקת אריק סאבו, ישנן תביעות סוכנים, ובקצב הזה יהיו כאלה גם של ספקים, להם המועדון חייב להעביר קרוב ל-2 מיליון שקל ודוחה זאת. אורליצקי העביר לא מעט פעמים תקציב בתחילת העונה וגילה שוקת שבורה כבר לאחר שלושה או ארבעה חודשים. במקרה הזה הוא לא יכול להגיד "לא ידעתי" או שהדברים לא היו צפויים. אם טביב נשאר, בית"ר עשויה להגיע העונה לבור כלכלי עם תביעות וחובות שייווצרו, וליו"ר הבקרה לא יהיה מענה. ברגע שיאשר את תקציב הקבוצה - האחריות היא שלו.

עופר אורליצקי יושב ראש בקרת התקציבים. ברני ארדוב
הפעם הוא לא יוכל להגיד "לא ידעתי". אורליצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully