וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקרה תודיע לבית"ר: אם לא יועבר תקציב תוך שבוע, תרדו ללאומית

9.8.2018 / 10:45

מכירת בית"ר ירושלים: בקרת התקציבים מאיימת, משה חוגג התאכזב מההתנהלות של טביב, בהתאחדות לוחצים על עסקה וכבר מודים: "לא יכולים להרשות לעצמנו שטביב יישאר הבעלים של בית"ר". הקבוצה נפרדה ב-3:3 מהכח ר"ג במשחק אימון

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עסקת מכירת בית"ר ירושלים תוכרע עד לתחילת השבוע הבא. נציגי ההתאחדות אבי לוזון ושטרן חלובה, שהבינו אתמול (רביעי) היכן עומדת העסקה, מנסים ליצור מתווה חדש המקובל על כל הצדדים. אלי טביב העלה את דרישותיו ממש לפני הפגישה ובשלב זה נוצר פעם של 4 מיליון שקל שהרוכש הפוטנציאלי משה חוגג אינו מוכן לקחת עליו. אם הצדדים לא יגיעו להבנות סופיות בכתב עד לתחילת השבוע הבא, חוגג עשוי לרדת מהעסקה.

עוד בנושא

חשיפה: יזם ההייטק משה חוגג הוא הרוכש הפוטנציאלי של בית"ר ירושלים
הלחץ שמפעילה ההתאחדות על טביב יגרום לו למכור את בית"ר?
ההתאחדות עשויה לנקוט בצעדים נגד אלי טביב
אלי טביב: "לא טעיתי בכלום. הייתה לי אכזבה מאלי אוחנה"
לעמוד הטלגרם של וואלה! ספורט

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. ברני ארדוב
יש לו שבוע למכור את בית"ר. אלי טביב/ברני ארדוב

יש לציין כי גם לפני הפגישה אתמול נציגי טביב סירבו להעביר את הסיכום בעל פה לכתב, ולכן הרשה לעצמו הבעלים לשנות את הסיכום ולהעלות את הסכום אותו הוא דורש. היות וכך, ללא סיכום בכתב בין עורכי הדין לא תתקיים פגישה נוספת. חוגג היה משוכנע שאתמול מגיעים כדי לסגור את העסקה והתאכזב מאוד מהתנהלות טביב, אך עדיין, יש לו רצון לבצע את העסקה בתנאים עליהם סוכם.

יו"ר בקרת התקציבים, עופר אורליצקי, אמור לשלוח היום או לכל המאוחר ביום א' מכתב לבית"ר ירושלים בו יובהר כי אם הקבוצה לא תעביר את תקציבה בתוך 7 ימים, היא תרד לליגה הלאומית. בית"ר תוכל לבקש ארכה של מספר ימים וכמו כן לפנות לבית הדין העליון, אך בכל אחד מהמקרים היא תצטרך להוכיח כי נעשות פעולות להעברת התקציב וניסיון למצוא פתרונות.

במצב הנוכחי, כל עוד בית"ר לא נמכרת, אין לבית"ר פתרונות היות ואלי טביב אינו מתכוון להעביר 10 מיליון שקל, ומנגד אלי אוחנה אינו מוכן לחתום על מכירת שחקנים. לא במקרה אבי לוזון ושטרן חלובה לקחו חלק בפגישה אתמול עם משה חוגג. בהתאחדות מנסים לסייע להוצאת העסקה לפועל אך אם זה לא יקרה מתכוונים לעשות לאלי טביב חיים קשים על מנת שישחרר את הקבוצה מידיו. גורם בהתאחדות אמר אתמול: "טביב חייב לשחרר, גם ההתאחדות לא יכולה להרשות לעצמה שהוא יישאר הבעלים של בית"ר".

שחקני בית"ר מאוד מתוחים וביקשו להבין אתמול כל פרט מידע בנוגע לעסקת מכירת הקבוצה. אחד השחקנים אמר: "חייבים לצאת לדרך חדשה, מה שקורה כאן עכשיו זה בית קברות. כולם עם הראש באדמה: באים, מתאמנים, מדי פעם משחקים אבל לא יותר מזה, פשוט מעבירים זמן עד שיקרה משהו".

* בית"ר סיימה היום משחק אימון מול הכח רמת גן בתוצאה 3:3. את השערים לבית"ר הבקיעו טל כחילה, עידן ורד ואופיר קריאף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אבי לוזון מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הייתי מייעץ לטביב לקחת ולברוח. אבי לוזון/ברני ארדוב

אבי לוזון ממכבי פתח תקוה התייחס לאפשרות שהעסקה תצא לפועל ואמר לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל: "הכל תלוי בטביב, אם הוא רוצה העסקה תצא לפועל ואם לא אז לא. חוגג רוצה ליצור אווירה מטורפת במועדון. טביב לא הבין שבית"ר ירושלים זו לא רעננה, לא כפר סבא וגם לא מכבי פתח תקוה עם כל הכבוד. יש יותר מבנאדם אחד שהיה רוצה להשקיע בבית"ר. יש חמש קבוצות שתמיד יהיה מי שייקח אותן. הקרע של טביב מול האוהדים הוא בלתי ניתן לאיחוי. אני הייתי אומר לו תיקח ותברח. אם אלי טביב ירצה הם יחתמו כבר בראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully