וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: פגישה מכרעת על מכירת בית"ר ירושלים

8.8.2018 / 9:06

אחר הצהריים אמורים נציגיו של טביב להיפגש עם הרוכש, שיחה אותה מגדירים כגורלית במו"מ לרכישת בית"ר. אם יהיה סיכום, הרוכש יחשף. לא מדובר בשמות שפורסמו עד כה. הלחץ שמפעילה ההתאחדות על בעלי בית"ר ישחק תפקיד מרכזי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

היום (רביעי) אחר הצהריים תתקיים פגישה בין הרוכש המיועד של בית"ר ירושלים לבין נציגיו של הבעלים הנוכחי, אלי טביב. גורמים משני הצדדים מגדירים את הפגישה הזו כמכרעת, ובה יידעו האם יש סיכוי לעסקה או לא.

כזכור, אתמול (שלישי) הרוכש המיועד של בית"ר ירושלים הקפיא את המו"מ מול אלי טביב, ובשעות הערב המאוחרות חודשו המגעים. היום אחר הצהריים נדע האם למגעים המחודשים יש סיכוי להבשיל לכדי חתימה, או שכל הסיפור ירד סופית מהפרק.

יש לציין כי הרוכש ממשיך לדרוש לשמור את שמו בדיסקרטיות וייחשף רק במידה ויהיה סיכום עקרוני. עד אז, אין לו רצון שידעו מיהו. חשוב לציין כי לא מדובר באף אחד מהשמות שצוינו עד כה כמי שניהלו מו"מ עם אלי טביב. אם הפגישה היום תוליד סיכום הרוכש צפוי לחשוף את זהותו.

עוד בנושא

מקורב לרוכש המיועד של בית"ר: "החשאיות חשובה לעסקה"
ההתאחדות עשויה לנקוט בצעדים נגד אלי טביב
לעמוד הטלגרם של וואלה! ספורט

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים מודיע על עזיבה. שלומי גבאי
ימכור בסופו של דבר? אלי טביב/שלומי גבאי

הרוכש מציע לטביב כ-18 מיליון ש"ח ללא התניות מצד בעלי בית"ר וההערכה היא כי טביב יסכים לתנאים היות וגם בהתאחדות לכדורגל הבהירו לו כי במצב הנוכחי הוא לא יוכל להישאר בבית"ר ירושלים. הלחץ שמפעילים עליו בהתאחדות לכדורגל עשוי להכריע את הכף.

במידה ובית"ר לא תימכר, בימים הקרובים תעביר בקרת התקציבים לבית"ר ירושלים מכתב בו היא מודיעה כי במידה והקבוצה לא תעביר תקציב בתוך שבעה ימים היא תרד לליגה הלאומית. במצב כזה, טביב יהיה חייב להעביר בטוחות של 10 מיליון ש"ח, מה שהוא לא מעוניין לעשות בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully