וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורב לרוכש המיועד: "הרוכש ייחשף כשטביב יסכים להצעה הכספית שעל השולחן"

7.8.2018 / 18:40

מקורב לרוכש המיועד של בית"ר ירושלים לוואלה! ספורט: "החשאיות חשובה לעסקה. מדובר ביוצא יחידה מובחרת". לדברי המקורב, הרוכש יחשוף עצמו וייקח אחריות מלאה על המועדון לאחר שטביב יסכים להצעה הכספית

קובי אליהו

מקורב לרוכש המיועד של בית"ר ירושלים מגיב: הסיבה שהוא לא רוצה להיחשף, היא אך ורק כדי שלא לפגוע בעסקה. בשעות האחרונות נפוצו דיווחים שהעלו חשד מדוע האיש שהגיש הצעה לקניית בית"ר ירושלים מידי אלי טביב מסרב להיחשף. יש שתיארו זאת כמהלך שמעיד על חוסר רצינות, יש אף שרמזו כי קורות חייו לא יאפשרו לו לרכוש את המועדון.

בשיחה עם מקורביו אומר הרוכש: הדברים אינם נכונים.
"הסיבה שהוא לא רוצה להיחשף היא אך ורק לטובת העסקה", אמר מקורב לאותו רוכש מיועד. "בשנייה שהשם שלו ידלוף, הסיכוי להשלמת הסיפור יקטן משמעותית. זו לא הבעיה כאן. למי שרוצה לדעת - מדובר באיש עסקים, יוצא יחידה מובחרת בצה"ל, תושב המרכז. לצורך העניין הוא גם איש אמיד שמסוגל לשאת בעול של בית"ר ירושלים, וחובב כדורגל מושבע שרוצה להצעיד את המועדון לעתיד חדש".


עוד בנושא:

לקראת פיצוץ: הוקפאו המגעים לרכישת בית"ר ירושלים מטביב
אלי טביב מושך זמן עם התשובות לבקרת התקציבים
הסיבות לכך שבית"ר ירושלים חייבת להיפרד מאלי טביב

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. ברני ארדוב
ימכור את בית"ר? אלי טביב/ברני ארדוב

כזכור, היום פורסם בוואלה ספורט כי עסקת הרכישה בין טביב לאותו איש עסקים, על סף פיצוץ. למרות המגעים המתקדמים בין נציג הרוכש לטביב, בעלי בית"ר החל לפעול בצורה הרומזת כי הוא לא רציני בכוונות המכירה שלו. הוא לא חוזר לשיחות ולא ממהר לקדם את העסקה. מאז הפרסום נפוצו שמועות שנועדו לנגח את רצינות הרוכש,אך מקורביו דוחים זאת: החשאיות מעידה על הרצינות של הרוכש. לא להפך. לדברי מקורביו, הרוכש יחשוף עצמו וייקח אחריות מלאה על המועדון לאחר שטביב יסכים להצעה הכספית המכובדת שעל השולחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully