וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי טביב מושך זמן עם התשובות לבקרת התקציבים

6.8.2018 / 16:07

הבעלים לא צפוי להשיב השבוע בנוגע לדרך בה יוכל להעביר את התקציב, בבקרה מעריכים כי מנסה למצות אופציות מכירה ולקבל מחירים גבוהים יותר עבור שחקניו. פאוק צפויה להגיש תביעה בנוגע לסאבו

קובי אליהו

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב לא צפוי לתת השבוע תשובות מהותיות לבקרת התקציבים בנוגע לדרך בה יוכל להעביר תקציב הקבוצה לקראת העונה הקרובה. כזכור, טביב הגיע לבקרה בשבוע שעבר, שמע את הדרישות והבטיח לחזור עם תשובות ביום ראשון, אך לא עשה זאת אתמול.

בבקרה מעריכים כי הבעלים עושה זה משתי סיבות: הראשונה - לנסות ולמצות אופציות למכירה, והשניה היא הרצון לראות את שוק השחקנים מתעורר ולקבל מחירים גבוהים עבור השחקנים אותם הוא רוצה למכור. טביב דחה בשלב זה את ההצעה של מכבי חיפה עבור עידן ורד בסך 1.5 מיליון שקל.

חשוב לציין כי ללא קשר למהלכים של טביב, אלי אוחנה אינו מתכוון לאשר מכירה של שחקנים פרט לאריק סאבו, אותו הקבוצה תהיה חייבת למכור היות והיא לא יכולה לשלם לפאוק סלוניקי כ-250 אלף יורו עבורו. סאבו מרוויח בבית"ר כ-275 אלף יורו נטו לעונה בחוזה לשנתיים הבאות.

אותה פאוק אמורה להגיש בקרוב לבית"ר התראה לפני תביעה לפיה, אם בבית"ר לא יעבירו את הכסף, תגיש כנגדה הקבוצה היוונית תביעה בסכום גבוה בהרבה מה-250 אלף יורו שהירושלמים לא העבירו. על פי טענת פאוק, נדחו הצעות גבוהות יותר על השחקן, כולל מכירה אפשרית להפועל באר שבע, בעוד בית"ר מימשה עליו את האופציה למרות שידעה שלא תוכל לשלם את הסכום. בנוסף, טוענים היוונים כי בית"ר קיבלה ארכה של שבועיים נוספים לבקשתה - ושוב לא העבירה את הכסף. לזכותה של פאוק עומדת העובדה כי לאחר מימוש ההסכם ב-1 ליולי, סאבו שיחק במדי הצהובים-שחורים במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ונציגיו החלו לבדוק אופציות לפתרון עבור בית"ר ירושלים מעבר למכירה. המטרה: לבדוק אופציות משפטיות להוציא הקבוצה מידיו של טביב. ראש העיר קונה בכל שנה מנויים ביותר מ-200 אלף שקל למשחקי הקבוצה, כולל לבוקס, ויעשה זאת השנה רק אם הדברים יסתדרו בצורה ראויה עבור בית"ר ואלי טביב ישחרר את המועדון.

עוד בנושא:

לקראת הכרעה: עומרי גלזר יפתח בשער מכבי חיפה מול חדרה
הגרלת הליגה האירופית: מכבי תל אביב נגד רייקה או סרפסבורג
הגרלת הליגה האירופית: הפועל באר שבע עשויה לפגוש את דינמו זאגרב שוב

אלי טביב בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
בית"ר ממשיכה להמתין. טביב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully