וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת הליגה האירופית: הפועל באר שבע עשויה לפגוש את דינמו זאגרב שוב

מפגש חוזר בין האלופה הישראלית לאלופת קרואטיה? אם הפועל באר שבע תעבור את אפואל ניקוסיה, היא תפגוש בפלייאוף של הליגה האירופית את המפסידה במפגש בין דינמו זאגרב לאלופת קזחסטן אסטנה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע תפגוש את אסטנה או דינמו זאגרב בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית, אם תעבור את אפואל ניקוסיה. משחקי הפלייאוף יתקיימו ב-23 וב-30 באוגוסט, כאשר שלב הבתים ייצא לדרך ב-20 בספטמבר.

האדומים ישחקו נגד היריבה הקפריסאית ביום חמישי הקרוב בטרנר (20:00, ספורט 1) במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית (הגומלין ייערך ביום חמישי הבא באי השכן) ואם האדומים יצליחו לעבור שלב, הם יהיו רחוקים שני משחקים בלבד מהופעה בשלב הבתים של הליגה האירופית.

באר שבע נמצאת במסלול האלופות ואם היא תעבור את ניקוסיה, היא תשחק נגד קבוצה שתפסיד במוקדמות ליגת האלופות - על פי ההגרלה אסטנה (אלופת קזחסטן) או דינמו זאגרב. כמובן שמדובר במפגש אפשרי מאוד פיקנטי - הקבוצה הקרואטית היא זו שהדיחה את ברק בכר ושחקניו ממוקדמות הצ'מפיונס עם 2:7 בסיכום שני המשחקים, כולל 0:5 מהדהד בקרואטיה. אסטנה, כזכור, הביסה בעונה שעברה 0:4 את מכבי תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית, וניצחה אותה 0:1 בנתניה.

עוד בנושא:

חשבתם שהפועל באר שבע במשבר? תסתכלו על אפואל ניקוסיה
אריאל הרוש קרוב מאוד לחתימה בהפועל באר שבע

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע חונק את שחקן דינמו זאגרב. ברני ארדוב
יש סיכוי לעימות נוסף. הפועל באר שבע מול דינמו זאגרב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully