וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אריאל הרוש צפוי להגיע לאימון הערב, יירשם לאפואל ניקוסיה

6.8.2018 / 8:05

השוער, שנפגש אתמול עם ראשי המועדון וסיכם כמעט את כל פרטי חוזהו, צפוי לחתום היום באופן רשמי ולערוך אימון בכורה. בקבוצה מחכים לעזיבתם של קורהוט ופקהארט, מלמד ממתין לתשובות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אריאל הרוש צפוי להגיע היום (שני) לאימון הערב של הפועל באר שבע ולערוך אימון בכורה. השוער נפגש אתמול עם ראשי המועדון וסיכם כמעט את כל פרטי חוזהו, והיום מיועדים הצדדים להיפגש שוב והפעם לחתום על החוזה באופן רשמי. בבאר שבע המתינו שגיא חיימוב יחתום בקבוצה אחרת כדי להחתים את הרוש, וכעת כאשר חיימוב צפוי לחתום במכבי חיפה, הרוש יעשה את הדרך לבירת הנגב.

בשעה שש תערוך האלופה אימון כשלפי התכנית השוער החדש כבר אמור ליטול בו חלק. אם כל הדברים ייסגרו ולא יקרה שום דבר דרמטי, הרוש צפוי להירשם כבר למשחקים הקרובים באירופה נגד אפואל ניקוסיה. כעת, לאחר שנמצא פתרון בסוגיית השוערים, בבאר שבע מקווים להשלים את המשא ומתן אל מול יאניס אנסטיס ולהתיר את חוזהו.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הגרלת הליגה האירופית: מכבי תל אביב עשויה לפגוש את בורדו, הפועל באר שבע שוב מול דינמו?
אריאל הרוש נפגש עם הפועל באר שבע במטרה לחתום

מוחמד גדיר הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מה תהיה ההחלטה לגביו? מוחמד גדיר/יוסי ציפקיס

בנוסף, בקבוצה מחכים לעזיבה של מיהאי קורהוט ותומאש פקהארט. גיא מלמד מבוקש על ידי מכבי פתח תקוה ומכבי נתניה ומחכה לתשובה סופית מראשי האלופה. עמראן אלקרינאוי צפוי לצאת גם הוא להשאלה בעוד שמוחמד גדיר מתעקש לקבל את מלוא שכרו. בבאר שבע יצטרכו להחליט האם להשלים את שכרו בקבוצה אחרת או להשאירו בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully