וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש נפגש עם הפועל באר שבע במטרה לחתום

5.8.2018 / 12:03

אחרי שקיבל מסר מנציגיו לפיו גיא חיימוב יעזוב בוודאות, השוער יחתום לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. יאניס אנסטיס קיבל הצעה לפיצוי בגובה 140 אלף יורו. בהמשך: אלחמיד יחליט לעבור ניתוח?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שוער חדש בדרך להפועל באר שבע: אריאל הרוש נפגש היום (ראשון) עם ראשי המועדון במטרה לחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה השלישית.

באר שבע לא תכננה להחתים את הרוש לפני השחרור הרשמי של גיא חיימוב, אך לאחר שיחה עם נציגי השוער הוחלט שחיימוב ישוחרר בכל מקרה, גם אם לא ימצא קבוצה. באר שבע מקווה שחיימוב יחתום במכבי תל אביב או מכבי חיפה שמביעות בו עניין, אך גם אם זה לא יקרה והוא יחתום בקבוצה "קטנה" יותר, באר שבע רק תשלים את שכרו.

סוכניו של הרוש מייצגים גם את חיימוב ומודעים לכך שהראשון חותם רק בעקבות סיכום בעל פה בנוגע לכך שהשני יעזוב את הקבוצה. הרוש יירשם לסגל באר שבע כבר למשחקים הקרובים במוקדמות הליגה האירופית נגד אפואל ניקוסיה, למרות שנכון לעכשיו הנטייה היא לפתוח עם דודו גורש במשחק הראשון, שייערך ביום חמישי הקרוב.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע לאריאל הרוש: תוחתם רק לאחר שגיא חיימוב ימצא קבוצה
עם הפנים קדימה: הכירו את אפואל ניקוסיה, יריבת הפועל ב"ש בליגה האירופית
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
חוזר לליגת העל. אריאל הרוש במדי הנבחרת/יוסי ציפקיס

הרוש רשם 36 הופעות בעונה הראשונה שלו מחוץ לישראל וחזר לשער הנבחרת בזכות היכולת הטובה בקפריסין, שם שמר ב-15 משחקים על רשת נקייה וסייע לאנורתוזיס להשיג את המקום השלישי והכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. השוער גדל בבית"ר ירושלים, עמה זכה בדאבל ב-2007/08 ובגביע עונה לאחר מכן. הוא עזב את קבוצת נעוריו ב-2014, שיחק עונה אחת במכבי נתניה ולאחר מכן עוד שנתיים בהפועל תל אביב, עמה ירד ללאומית.

במקביל, נמשכים הנסיונות להתיר את חוזהו של השוער היווני יאניס אנסטיס. לפי גורם המקורב לשוער ביוון, אנסטיס קיבל הצעה לפיצוי בגובה 140 אלף יורו והוא מתלבט מאוד אם להסכים לכך. בכל מקרה ההערכה היא שהוא יעזוב.

באר שבע ממשיכה בחיפושים אחר בלם זר, למרות שגם טל כחילה ואוראל דגני מועמדים. הבלם שיגיע אמור להצטרף על תקן תעודת ביטוח למקרה שחאתם עבד אלחמיד ייעדר תקופה ממושכת. הבלם הפצוע יקבל היום סופית החלטה אם לעבור ניתוח שיגרור היעדרות של לפחות כמה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully