וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הפנים קדימה: הכירו את אפואל ניקוסיה, יריבת הפועל ב"ש בליגה האירופית

אלופת קפריסין צפויה להשלים את המשימה ביום חמישי ולהפוך למשוכה האירופית הבאה אותה יפגשו האדומים. מתי המשחקים, איך נראה הסגל של אפואל ומה לגבי השחקנים שאולי יחרימו את המפגש?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לאחר שהודחה הערב (שלישי) רשמית ממוקדמות ליגת האלופות, הפועל באר שבע תעבור להתעסק בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, אליו הודחה. האלופה הישראלית צפויה לפגוש בו את אפואל ניקוסיה, שניצחה במשחק הראשון 0:5 את פלורה טאלין, ואם לא תתרחש סנסציה בלתי צפויה, תעבור ביום חמישי הקרוב לשלב הבא. המשחקים ייערכו ב-9 וב-16 באוגוסט. אז מה מצפה לברק בכר ושחקניו?

ההיסטוריה: אפואל ניקוסיה נחשבת למועדון המעוטר ביותר בקפריסין, עם 27 אליפויות (יותר מכל קבוצה אחרת) ו-21 גביעים (כנ"ל). גם באירופה יש לה עבר מפואר, ובעונה שעברה הצליחה להגיע עד שלב הבתים של ליגת האלופות, שם חילצה שתי נקודות מבורוסיה דורטמונד.

האצטדיון: GSP, הזכור לנו היטב, לאחר שמספר קבוצות ישראליות השתמשו בו כבית לאורך השנים, כשלא קיבלו אישור לארח בישראל בשל המצב המדיני המתוח. 22,859 מקומות.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מוקדמות האלופות: הפועל באר שבע סיימה ב-2:2 מול זאגרב ונשרה לליגה האירופית
רשות האוכלוסין אסרה כניסתם של שלושה אוהדי דינמו זאגרב לישראל

אוהדי אפואל ניקוסיה. AP
עוד ביקור ב-GPS. אוהדי אפואל ניקוסיה/AP

המאמן: ברונו בלטזאר, פורטוגלי בן 41 שאימן אשתקד את AEL לימאסול.

הסגל: עבר שינוי גדול במהלך הפגרה, כששמונה שחקנים נמכרו או עזבו, ושמונה אחרים צורפו. השחקנים הבולטים כעת הם קשר נבחרת נורבגיה גאיאס זאהיד, קשר נבחרת הונגריה רולאנד שלאי, המגן/קשר הספרדי אמיליו אנסואה, לו עבר במידלסברו ובירמינגהאם, קשר נבחרת אוסטרליה טומי אור, בלם נבחרת בלארוס דניס פוליאקוב והחלוץ האיראני רזה קוצ'נז'אד שעשוי להחרים את המשחק בישראל. ייתכן שגם החלוץ הירדני מוסא אל תמארי לא יגיע ארצה.

הקשר הישראלי: אפואל פגשה לא מעט קבוצות ישראליות לאורך השנים. מלבד זאת, דודו ביטון שיחק בשורותיה ב-2013, ובלם בית"ר ירושלים לשעבר חסוס רואדה משחק בשורותיה כיום.

העונה: אכזבה מאוד כשהודחה כבר בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות, לאחר הפסד 3:2 בסיכום המשחקים לסודובה הליטאית. במשחק הראשון מול פלורה טאלין בליגה האירופית, כאמור, ניצחה 0:5. את הליגה הקפריסאית תתחיל רק בסוף אוגוסט.

עוד באותו נושא

בקפריסין מודאגים: "ספק אם האיראני של אפואל ניקוסיה יגיע לישראל"

לכתבה המלאה
חסוס רואדה שחקן אפואל ניקוסיה (שני משמאל) חוגג עם חבריו. AP
יהיה מעניין. רואדה חוגג עם החברים בעונה שעברה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully