וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקפריסין מודאגים: "ספק אם האיראני של אפואל ניקוסיה יגיע לישראל"

אחרי התבוסה בזאגרב, באר שבע צפויה לפגוש את הקפריסאים בסיבוב הבא במוק' הליגה האירופית, בתקשורת המקומית חוששים: "קוצ'נז'אד לא יגיע לישראל, ספק גם לגבי החלוץ הירדני"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות ובליגה האירופית עדיין לא הסתיים, אך עוד לפני הגומלין כבר די ברור שהפועל באר שבע תיאלץ לשחק נגד אפואל ניקוסיה הקפריסאית בסיבוב הבא של מוקדמות הליגה האירופית. האלופה הישראלית הובסה 5:0 אצל זאגרב ונמצאת עם רגל וחצי בחוץ, בעוד שהקפריסאים מחצו באותה תוצאה את פלורה טאלין וככל הנראה יתמודדו מול באר שבע במפעל השני בחשיבותו.

עוד בנושא:

השתגענו בגללה: הפועל באר שבע משלמת את המחיר על קיץ שחצני
21:00: באר שבע מול הפועל חיפה באלוף האלופים, בן בסט יפתח?
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

רזה קוצ?נז?אד נבחרת איראן. GettyImages
צפוי להחרים את הביקור בטרנר. רזה קוצ'נז'אד/GettyImages

בתקשורת הקפריסאית כבר עוסקים במשחק הזה בגלל סוגייה פוליטית שקשורה לרזה קוצ'נז'אד, החלוץ האיראני שחתם השבוע בקבוצה כדי לחזק אותה בהמשך המאבקים באירופה. באפואל מודאגים שקוצ'נז'אד לא ישחק מול באר שבע בשל החוק האיראני שקובע מאסר של שנתיים עד חמש שנים לאיראני שיגיע לישראל, ובנוסף דרכונו יישלל לשלוש עד חמש שנים.

אבל זה לא הכל, במועדון טוענים שלא בטוח גם אם מוסא אל תמארי החלוץ הירדני יסכים להגיע לישראל, מה שיותיר אותם רק עם דאלטורה הברזילאי כחלוץ הבכיר היחיד בסגל של ברונו. במועדון אומרים שיוציאו הודעה רשמית בנושא, ברגע שזה יהיה רלוונטי אך אין ספק שיהיו עוד ספיחים נוספים בסוגייה הזו.

כזכור, לפני שנה באיראן החליטו להשעות את מסעוד שוג'אי ואחסן חאג'ספי והנבחרת הלאומית אחרי שאלו התייצבו למשחק מול מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית. למרות זאת השניים היו בסגל הנבחרת ברוסיה 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully