וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל חיפה: פקהארט לא בסגל האלופה, מחזיקת הגביע בהרכב משני

החלוץ שלא נמצא בתוכניות לא הוזמן למשחק "אלוף האלופים" (שבת, 21:00, ספורט 5). גם אלו וקבהא הפצועים לא בסגל. עדיפות לגורש בשער. מנגד, רן קדוש, גיא חדידה ורועי שוקרני בתמונת ההרכב של קלינגר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע

בשורות האלופה השלימו הכנות למשחק אלוף האלופים נגד מחזיקת הגביע הפועל חיפה (שבת, 21:00, ספורט 5). דור אלו שתוכנן לפתוח בהרכב חש כאבים ברגל ובעצה אחת איתו הוחלט שיישאר מחוץ לסגל כדי לא לסכנו. מרוואן קבהא פצוע וגם לא יהיה בסגל. מי שגם מצא עצמו מחוץ לסגל הוא תומאש פקהארט. החלוץ מקבל מסרים שאינו בתוכניות המקצועיות ובבאר שבע מקווים שימצא קבוצה שתיקח על עצמה את חוזהו.

ברק בכר הזמין 17 שחקני שדה למשחק כשאחד מהם ינופה זמן קצר לפני שריקת הפתיחה. בגזרת השוערים, גיא חיימוב לא נמצא בסגל. כזכור, לאחר התצוגה של יאניס אנסטיס בזאגרב הועלו ספקולציות על כך שהשוער יחזור לפעילות במועדון אך גורמים במועדון אמרו שהסיכויים לכך קלושים. זאת כיוון שמערכת היחסים בין הצדדים נפגעה ותתקשה להשתקם. המאמן לא תרגל הרכב ועדיין מתלבט בין יאניס אנסטיס לדודו גורש שזוכה לעדיפות מסוימת.

הרכב משוער: דודו גורש, בן ביטון, לואי טהא, שיר צדק (מתן אוחיון), שמואל שיימן, ז'וליאן סטו, ג'ון אוגו (דן איינבינדר), חנן ממן, מאור מליקסון, חן עזרא (ניב זריהן), עדן בן בסט (בן שהר)

תומאש פקהארט, שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
ימצא קבוצה חדשה בקרוב? פקהארט/יוסי ציפקיס

הפועל חיפה

בצל הזעם ששורר במועדון על מנהלת הליגה בעניין עיתוי המשחק מול הפועל באר שבע (שבת, 21:00, ערוץ 5), ניר קלינגר קיבל היום (שישי) החלטה סופית לעלות בהרכב משני למשחק, אם כי הוא עדיין לא תרגל את ההרכב (נערך אימון שחרור בלבד). החלוץ תנאסיס פפאזוגלו עדיין לא כשיר ל-90 דקות ולכן ייתכן שישחק מחצית אחת ויתחלף עם מאמון קשוע. רן קדוש עשוי לפתוח בשער. גבריאל תמאש שהיה מורחק במשחק אתמול יפתח בהרכב, כשגם גיא חדידה, רועי שוקרני ונס זמיר יקבלו מקום ב-11. לירן סרדל חזר מפציעה ואמור לחזור לשחק בעוד כשבועיים. רסמוס סיוסטדט עשוי לפתוח בצד ימין וגיא משפתי בשמאל. חיים מגרלשווילי טרם חתם על חוזה חדש בקבוצה.

המשחק מחר ישוחק בשיטה לפיה במקרה שלאחר 90 דקות לא תהיה הכרעה, הקבוצות ייגשו באופן ישיר לביצוע בעיטות הכרעה מ-11 מטרים ללא הארכה. אוהדי הפועל חיפה ישבו ביציע המערבי התחתון (6A) ואוהדי הפועל באר שבע ישבו ביציעים מזרחי עליון (20B , 22B) ומזרחי תחתון (23A , 24A). כמו כן, יפתח מתחם FanZone לטובת האוהדים לפני המשחק. המתחם יכלול חמש עמדות משחקים שונות, פינת איפור ודיג'יי.

הרכב משוער: רן קדוש; רסמוס סיוסטדט, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, גיא משפתי; גיא חדידה, רועי שוקרני, נס זמיר, סער פדידה, ראדו גנסארי; תנאסיס פפאזוגלו (מאמון קשוע).

עוד בנושא:

ניר קלינגר תוקף: "במנהלת מסרסים אותנו. מה לעשות, להתבזות מול באר שבע?"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

עוד באותו נושא

ניר קלינגר תוקף: "במנהלת מסרסים אותנו. מה לעשות, להתבזות מול באר שבע?"

לכתבה המלאה
רועי שוקרני שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
אמור לפתוח. שוקרני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully