וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לאריאל הרוש: תוחתם רק לאחר שגיא חיימוב ימצא קבוצה

2.8.2018 / 11:08

האלופה הבהירה לנציגי השוער שכבר סיכם את כל תנאיו שתצרף אותו ברגע שחיימוב יסגור ביעד חדש, זה מכוון למכבי תל אביב או מכבי חיפה. בבאר שבע יגדילו את הצעת הפיצוי לאנסטיס

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אנשי הפועל באר שבע שוחחו הבוקר (חמישי) עם נציגיו של אריאל הרוש והעבירו להם מסר שהשוער יוחתם רק לאחר שגיא חיימוב ימצא קבוצה אחרת. באלופה רוצים למזער את הנזקים של הסאגה האחרונה סביב עמדת השוער ומקווים שחיימוב יסגור בקבוצה חלופית בקרוב והחתמת הרוש לא תיגרר ותביא לבעיות, שכן כל התנאים איתו נסגרו.

הרוש, כאמור, סיכם כמעט את כל תנאיו ואחרי שיעבור בדיקות רפואיות, הוא צפוי לחתום לשנתיים בקבוצה כשלבאר שבע תהיה אופציה להאריך את החוזה בתום השנתיים בעונה נוספת.

החתימה הצפויה של הרוש מגיעה אחרי ניסיונות להחזיר לעניינים את גיא חיימוב, אך כשאלו לא צלחו החליטו בבאר שבע ללכת אתמול בכל הכוח על השוער הישראלי שרשם עונה טובה בקפריסין ובמקביל לתת לחיימוב אור ירוק לחתום בקבוצה אחרת ולקבל שחרור ללא תמורה.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
גיא חיימוב ישוחרר מהפועל באר שבע, אריאל הרוש על סף חתימה
עם הפנים קדימה: הכירו את אפואל ניקוסיה, יריבת הפועל ב"ש בליגה האירופית

שוער הפועל באר שבע גיא חיימוב. ברני ארדוב
מכוון למכבי תל אביב או למכבי חיפה. גיא חיימוב/ברני ארדוב

הניסיונות אל מול חיימוב היו בעיקר בהובלת הצוות המקצועי בראשות ברק בכר ומאמן השוערים גיא וייזינגר. השניים רצו מאוד לראות את השוער חוזר אל בין הקורות, אלא שהמתיחות בינו לבין ההנהלה הייתה בלתי ניתנת לגישור. בהנהלה הבהירו שגם הם רוצים לראות את חיימוב חוזר לשער, אך לא הסכימו להאריך חוזהו מעבר לעונה הנוכחית מה שהכריע את הכף. חיימוב מכוון לאחת משתי קבוצות: מכבי חיפה ומכבי תל אביב, כשנכון להבוקר נראה שהסיכויים שיצטרף לאחרונה גבוהים יותר.

חיימוב מבין שאם יגיע למכבי תל אביב כרגע הוא יצטרך להיאבק עם פרדראג ראיקוביץ', אך הצהובים עושים הכל כדי למכור את הסרבי ואם יצליחו, יצטרך המאמן ולאדן איביץ' לקבל החלטה אם חיימוב יישאר שוער ראשון או להחתים שוער זר אחר שאינו תחת חוזה.

במקביל לשני השוערים הישראליים, בבאר שבע שוחחו עם נציגי יאניס אנסטיס והציעו פיצוי תמורת עזיבתו. היום ישוחחו שוב באלופה עם נציגי היווני ולפי גורם במועדון, בבאר שבע צפויים להגדיל את ההצעה לפיצוי בתקווה שאנסטיס ישתכנע ויגיע להסדר על התרת חוזהו. במועדון רוצים להישאר בסופו של דבר בסגל עם הרוש, דודו גורש ועמית קרן ולשים מאחוריהם את כל סאגת השוערים שמלווה את המועדון לאחרונה.

בעניין אחר, מוחמד גדיר צפוי לבקש גם הוא שחרור בחינם כדי להחליט האם הוא עובר לבני סכנין, הפועל חיפה או הפועל תל אביב. גדיר לא מוכן לוותר על חוזהו או לקצץ ממנו ובבאר שבע יצטרכו להחליט האם הם משלימים לשכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully