וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: גיא חיימוב ישוחרר, אריאל הרוש על סף חתימה

1.8.2018 / 22:33

הסיטואציה בין השוער הפגוע והמועדון מתוחה מדי והצדדים יסכמו על פרידה. הרוש אמור לחתום לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. נמשכים המגעים עם אנסטיס על התרת חוזהו, האלופה תנסה לצרף בלם זר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

קרוסלת השוערים בהפועל באר שבע נמשכת. אחרי שיחות בין גיא חיימוב והאדומים היום (רביעי), התברר שהסיטואציה בין הצדדים מתוחה מדי וכבר בימים הקרובים השוער הפגוע והאלופה צפויים להגיע לסיכום על פרידה. בבאר שבע היו שהאמינו כי באמצעות שיחות ניתן יהיה לפתור את המצב, אולם משזה לא קרה, יתמקדו במשא ומתן עם אריאל הרוש, שנמצא על סף חתימה לשנתיים פלוס אופציה לשנה נוספת.

האלופה אף החליטה לנסות להשתחרר מהחוזה של השוער היווני יאניס אנסטיס, שספג חמישייה משפילה מדינמו זאגרב במוקדמות ליגת האלופות. בהנהלת הקבוצה ישנה הערכה כלפיו אך במועדון מבינים כי בנסיבות שנוצרו היווני יתקשה להשתלב במועדון. אנסטיס גם לא מרוצה מן המצב ועל פי גורמים ביוון, אם יקבל פיצוי משמעות יסכים לעזוב ולחפש לו קבוצה אחרת.

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית מהיום בוואלה! ספורט: הפועל באר שבע שוקלת לשחרר את השוער היווני

גיא חיימוב שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בדרך החוצה. גיא חיימוב/ברני ארדוב

מלבד סוגיית השוער, בקבוצה רוצים לצרף בלם כאשר ההעדפה היא לבלם זר שיגיע על חשבון יאניס אנסטיס. מלבד כך בבאר שבע ינסו לשחרר את מוחמד גדיר, מיהאי קורהוט ותומאש פקהארט. גם גיא מלמד שמאוכזב מאוד ממעמדו עשוי לעזוב. מכבי נתניה ממשיכה לעקוב אחר התפתחויות בעניין החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully