וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע שוקלת לשחרר את יאניס אנסטיס. אריאל הרוש מועמד

1.8.2018 / 8:19

אחרי ההדחה, האלופה מתלבטת אם לשחרר את השוער היווני כדי לפנות מקום לזר בעמדה אחרת. בקבוצה שאבו אופטימיות מהמחצית הראשונה: "הייתה נחישות שלא ראינו הרבה זמן", אלחמיד ינותח?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. למרות ההדחה: אופטימיות מהנחישות ומהקאמבק של אוגו

הפועל באר שבע יצאה ברגשות מעורבים מה-2:2 אמש (שלישי) מול דינמו זאגרב. מצד אחד, הקבוצה שוב נחשפה במערומיה בצד ההגנתי, אולם מצד שני הציגה יכולת משופרת וקצב משופר, בעיקר במחצית הראשונה. ג'ון אוגו, שסבל מתקופה חלשה יחסית, סחט מחמאות בסיום כולל מבכירים בהנהלת המועדון. גם דן איינבינדר, חנן ממן, מאור מליקסון ועדן בן בסט קיבלו שבחים. "הייתה נחישות שלא ראינו הרבה זמן", אמר באופטימיות אחד השחקנים, "אם נשחק כל העונה כמו במחצית הראשונה, אף אחד לא יזכור את ה-5:0 בזאגרב".

בן ביטון סבל בסיום מכאבים חזקים בכתף אך צפוי להיות כשיר למשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית מול אפואל ניקוסיה בעוד תשעה ימים. גם הוא נשמע אופטימי אחרי המשחק ואמר: "באנו הפעם כדי לשחק על הכבוד. רצינו להחזיר לקהל שלנו שגם שבתוצאות פחות טובות דוחף אותנו. החזרנו את האנרגיות לקבוצה".

על הריפיון ההגנתי בדקות מסויימות אמר ביטון: "היה ברור לנו שאנחנו הולכים על כל הקופה במשחק הזה ושנצטרך להמר. המחצית הראשונה הייתה בקצב שלא רואים בישראל בדרך כלל. ניקח את הדברים הטובים מהמשחק הזה".

עוד בנושא

הפועל באר שבע סיימה ב-2:2 מול דינמו זאגרב ונשרה לליגה האירופית
מאור מליקסון: "במחצית הראשונה ראו את הפועל באר שבע האמיתית"
עם הפנים קדימה: הכירו את אפואל ניקוסיה, היריבה בליגה האירופית

ג'ון אוגו הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נקודת האור: אוגו סוף סוף חוזר לעצמו?/ברני ארדוב

2. שחרורו של אנסטיס עומד על הפרק. אריאל הרוש יצטרף?

למרות שהעונה כבר החלה, באר שבע עדיין מתכוונת לבצע שינויים משמעותיים בסגל. לוואלה! ספורט נודע שבמועדון שוקלים את שחרורו של השוער היווני יאניס אנסטיס, שספג ביקורות רבות אחרי ה-5:0 בזאגרב. בקבוצה אמנם מאמינים שמדובר בשוער טוב, אך חושבים שבסיטואציה שנוצרה אחרי משחק הנפל בזאגרב יהיה לו קשה להיכנס לעניינים בזמן הקרוב, ולכן שוקלים ברצינות לנסות להגיע איתו להסדר על שחרורו.

אם המהלך ייצא לפועל, המחליף של אנסטיס עשוי להיות אריאל הרוש, מה שיאפשר לאלופה גם לצרף זר נוסף בעמדה אחרת. הרוש הוצע לבאר שבע שלא פסלה את האפשרות לצרפו, ואחרי שתתקבל החלטה סופית בימים הקרובים על המשך דרכו של אנסטיס, יוכרע גם עתידו של הרוש. אופצייה נוספת שעדיין עומדת על הפרק היא השארת גיא חיימוב והחזרתו לעמדת השוער הראשון, אולם בקבוצה מעריכים שהסיכוי לתסריט כזה קלוש, בעיקר בגלל המתיחות שנוצרה בינו לבין המועדון. היום נערך משחק אימון נגד קבוצת הנוער. בניגוד לתקופה האחרונה בה חיימוב לא שותף כלל במשחקונים, הפעם הוא שיחק מחצית שלמה והפגין יכולת טובה.

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע סיימה ב-2:2 מול זאגרב ונשרה לליגה האירופית

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע יאניס אנסטיס. ברני ארדוב
בדרך החוצה? יאניס אנסטיס/ברני ארדוב

3. אלחמיד ייאלץ לעבור ניתוח?

בקבוצה נאלצים להתמודד במקביל גם עם לא מעט פציעות. באר שבע מקווה שמרואן קבהא יחזור לכשירות בקרוב, וכך גם חאתם עבד אלחמיד שינסה להשתקם עד תחילת השבוע הבא, במטרה לחזור לצד המשחקים מול אפואל ניקוסיה. אם אלחמיד ירגיש שאין התקדמות בשיקום בימים הקרובים, הוא ינותח ועשוי להיעדר תקופה ממושכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully