וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון: "במחצית הראשונה ראו את הפועל באר שבע האמיתית"

31.7.2018 / 22:00

קשר הפועל באר שבע היה מרוצה מהיכולת של הקבוצה ב-2:2 מול דינמו זאגרב: "אני מאמין שהיום יצאנו מהתקופה הלא טובה". ברק בכר: "הראינו שאנחנו קבוצה עוצמתית למרות שבוע לא קל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע קיוותה, ניסתה ועשתה את כל מה שהיא הייתה יכולה במחצית הראשונה, אבל אז הגיעה המציאות וטפחה על פניה. בסופו של דבר זה נגמר עם 2:2 ביתי מול דינמו זאגרב והפסד 7:2 בסיכום שני המפגשים אחרי התבוסה 5:0 בקרואטיה בשבוע שעבר. ג'ון אוגו (14) ושער עצמי של פטאר סטויאנוביץ' (34) הפיחו תקווה אצל האלופה הישראלית במחצית ראשונה נהדרת ומלאת מצבים, אבל אז הגיעה המחצית השנייה והשינוי המשמעותי. בדקה ה-49 הגיע השער שגמר את ההתמודדות מעשית כשמריו בודימיר הכניע את דודו גורש. חמש דקות לאחר מכן כבש איזן חאירוביץ' המצוין את השני וקבע שבאר שבע אפילו במשחק הערב לא תנצח.

האלופה הישראלית תנשור לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית וצפויה לשחק שם נגד אפואל ניקוסיה הקפריסאית, שבעצמה הגיעה ממוקדמות ליגת האלופות אבל הודחה כבר בסיבוב שעבר. זו פעם ראשונה מאז עונת 2008/09 שקבוצה ישראלית מודחת בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. אז זו הייתה בית"ר ירושלים מול ויסלה קראקוב וגם אז היה 5:0 בחוץ. עם זאת, צריך לזכור שפורמט המשחקים במוקדמות שונה כמה פעמים.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע סיימה ב-2:2 ביתי מול דינמו זאגרב
שלושה אוהדי דינמו זאגרב לא הורשו להיכנס לישראל

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בכר/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר בסיום: "אפשר לקחת הרבה דברים טובים מהמשחק הזה. הקהל והאנרגיות של המחצית הראשונה היו מעודדים. ראיתי קבוצה עוצמתית שמשחקת עם ביטחון ולוחצת למרות שהגענו אחרי שבוע לא קל. היינו שווים עוד גול או שניים במחצית הראשונה ונענשנו עם הגול שלהם שגמר את המשחק. היה להם פור גדול מדי. ראינו את הכלים שיש שם במחצית השנייה. חבל, בסופו של דבר זו אכזבה כי עפנו".

על הבעיות בהגנה: "משחק הגנתי תלוי בכל הקבוצה, בחצי הראשון כולם עבדו כמו מטורפים ובגלל זה לא ספגנו. בחצי השני היה חוסר ריכוז". לגבי השוער: "דודו גורש שוער מצוין ונכס, נראה בהמשך מה נעשה בעמדה הזו".

קשר האלופה הישראלית מאור מליקסון הוסיף: "במחצית הראשונה ראו את הפועל באר שבע האמיתית. קיבלנו גול שהוציא לנו את האוויר וחבל. הקהל הטריף והיה מדהים. הוא דחף אותנו קדימה. הם עשו את ההתאמות במחצית השנייה, אבל אנחנו מסתכלים קדימה על אפואל ניקוסיה". על ניקוסיה שצפויה לפגוש את באר שבע בשלב הבא בליגה האירופית: "המשחק הראשון יהיה אצלנו בטרנר ואני מקווה שהתוצאה תהיה הרבה יותר טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully