וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע, הגרסה הקפריסאית: פתיחת העונה של אפואל ניקוסיה

סגל עמוס מדי, שחקנים מתוסכלים, הפסדים מביכים באירופה, עמדות שחייבות חיזוק ולחץ מרקיע שחקים. חשבתם שהאלופה הישראלית פתחה את העונה לא טוב? בניקוסיה זה לא נראה טוב יותר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע אמנם פתחה את העונה באופן מאכזב מאוד, אבל ביום חמישי היא תפגוש יריבה שנמצאת במצב דומה וזו בהחלט נקודת אור מבחינת ברק בכר ושחקניו. אפואל ניקוסיה מצויה היום בהליך בנייה של הסגל וכשהיא תפגוש את באר שבע במוקדמות הליגה האירופית, היא תהיה רחוקה מאוד מגיבוש הפנים שלה לעונת 2018/19.

להדחה המביכה ממוקדמות ליגת האלופות על ידי סודובה הליטאית, הצטרף הפסד 2:0 לפלורה טאלין הקיקיונית בשבוע שעבר - הפסד שאמנם לא מנע העפלה, אבל חשף את הבעיות באלופת קפריסין. הסגל של ברונו בלתזאר עמוס בשחקנים וחייב דילול מאסיבי, ולעומת זאת באפואל ממשיכים לחפש גם חיזוק ומתמקדים במציאת חלוץ דומיננטי.

בינתיים הלחץ לקראת המשחקים נגד הפועל באר שבע עצום. בתקשורת הקפריסאית כתבו הבוקר ש"אפואל ניקוסיה נכנסת לימים גורליים והיא חייבת למצוא פתרונות מידיים. כישלון לעבור שלב ישפיע על הקבוצה באופן קשה, אולי כזה שאי אפשר יהיה לתקן. ההפסד בטאלין חשף את הליקויים ואם במועדון לא מבינים מה הם, אז אפואל בבעיה ענקית".

שחקן אפואל ניקוסיה, אפסטתיוס אלונפטיס. GettyImages
אחד מחמישה שחקנים שהחמיצו את האימון אתמול. אלונפטיס/GettyImages

לקראת המשחק באצטדיון טרנר ביום חמישי, לאפואל יש בעיית פציעות. מהאימון אתמול נעדרו חמישה שחקנים: רולאנד שאלאי, סתתיס אלונפטיס, יורגוס אפרם, קרלאו ואלכס קונסטנטינו. חסוס רואדה ערך אימון ראשון אחרי תקופה מאוד ארוכה בה היה פצוע, אבל הוא לא שיחק מאז דצמבר ולא יהיה בסגל. רזה קוצ'נז'אד האיראני כמובן לא יגיע לישראל.

בינתיים הבעיות באפואל לא נובעות רק מהפציעות. הסגל כאמור עמוס לעייפה וחוסר שביעות הרצון מבעבע. נציגיו של טומי אור האוסטרלי כבר דאגו לשתול ידיעות בתקשורת הקפריסאית על התסכול שלו ממעמדו וחמישה שחקנים שחזרו מהשאלות, לא נמצאים בתכניות, אבל גם לא מצאו קבוצות חדשות. הבלם הבלארוסי דניס פוליאקוב שוחרר בסוף השבוע ללא תמורה, אבל בסגל של אפואל עדיין יש שישה בלמים.

הסגל של אפואל ניקוסיה:

שוערים: 4
בלמים: 6
מגנים ימניים: 3
מגנים שמאליים: 2
קשרים אחוריים/מרכזיים: 5
קשרים התקפיים/שחקני כנף: 10
חלוצים: 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully