וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת הליגה האירופית: מכבי תל אביב נגד רייקה או סרפסבורג

הצהובים יעלו לפלייאוף אם יעברו את פיוניק ירבאן ויהיו מרוחקים רק שני משחקים משלב הבתים. הם יפגשו את המנצחת בהתמודדות בין הקרואטים לנורבגים ונמנעו מעימות עם בורדו

קובי אליהו

מכבי תל אביב תפגוש את רייקה הקרואטית או סרפסבורג הנורבגית בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית, אם תעבור את פיוניק ירבאן. משחקי הפלייאוף יתקיימו ב-23 וב-30 באוגוסט, כאשר שלב הבתים ייצא לדרך ב-20 בספטמבר.

הצהובים ישחקו נגד היריבה הארמנית מחר (שלישי) וביום חמישי הבא ואם לא תרשם סנסציה גדולה בדמות הדחה, הם יהיו מרוחקים שני משחקים בלבד מהופעה בשלב הבתים של הליגה האירופית.

סגנית האלופה הרוויחה מקום בין הקבוצות המדורגות לאור הדחתן של ספרטה פראג ואלקמאר כבר בסיבוב המוקדמות השני. היא הייתה עלולה לפגוש את בורדו, אבל נמנעה מכך. רייקה פייבוריטית ברורה לניצחון על היריבה הנורבגית.

עוד בנושא

מכבי תל אביב יצאה לארמניה. ייני: "נצטרך להיות חזקים ואמיצים"
מה עובר על טל בן חיים הבלם מאז הפרידה?
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
בדרך לדרבי בלקני? ולאדן איביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הכירו את רייקה

האצטדיון: רוייביצה סטדיון, כ-8,300 מקומות.

המאמן: מתיאז' קק הגיע בפברואר 2013 והיה חלק מהמהפכה שהפכה את רייקה לקבוצה השנייה הכי טובה בקרואטיה. מאז שהגיע, הסלובני הצעיד את הקבוצה לזכייה בשני גביעים, אליפות אחת ובעיקר לקריאת תיגר על דינמו זאגרב.

הכוכב: רק אחד? לרייקה יש סגל מאוד מגוון ועמוס בכישרון. אלכסנדר גורגון האוסטרי הוא שחקן די סטטי, אבל לא מפסיק לכבוש ולבשל כבר כמה שנים, שחקן הכנף הגנאי מקסוול אקוסטי הצטיין בעונה שעברה, דריו זופאריץ' נחשב לאחד הבלמים הכי טובים בליגה הקרואטית והחלוץ הברזילאי הבר כבש בעונה שעברה 16 שערים.

שימו לב ל...: רוברטו פונצ'ץ חזר לקרואטיה בשנה שעברה אחרי חמש שנים באוניון ברלין והפך לשחקן הרכב קבוע. הבלם שהגיע למכבי תל אביב כהבטחה גדולה בקיץ 2011, עשוי לפגוש את הצהובים לראשונה אחרי הרבה שנים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רוברטו פונצ'ץ שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בקרוב נגד מכבי תל אביב? פונצ'ץ/קובי אליהו

הכירו את סרפסבורג

האצטדיון: סרפסבורג סטדיון, כ-5,500 מקומות.

המאמן: גייר באקה בן ה-48 עומד על הקווים מאז 2015 והצעיד את הקבוצה לשורה של הצלחות: העפלה לגמר הגביע ב-2015, מקום שלישי ב-2017 והעפלה עד לסיבוב השלישי (בינתיים) של מוקדמות הליגה האירופית בקמפיין הראשון אי פעם באירופה.

הכוכב: מאטי לונד נילסן הדני הוא אמנם לא כוכב נוצץ, אבל הוא הדינמו של סרפסבורג במרכז המגרש. בגיל 30 הוא סוחב על הגב ניסיון של בפסקארה, ורונה ופרוג'ה האיטלקיות ונחשב לאחד הברגים החשובים בקבוצה הנורבגית.

שימו לב ל...: רוני שוורץ הוא הכוכב הדני השני (ואולי הראשון) של סרפסבורג. בגיל 28 החלוץ האקספולסיבי קיווה להיות במקום אחר, אבל הנה הוא דווקא בקבוצה הקטנה מדרום נורבגיה. שוורץ נקנה על ידי גנגאן תמורות 2 מיליון יורו ב-2014, שיחק גם בבלגיה ובברונדבי, ועכשיו צריך לחזור לעניינים. העונה הוא כבש 7 שערים ב-15 משחקים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully