וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יצאה לארמניה. ייני: "נצטרך להיות חזקים ואמיצים"

הצהובים המריאו למשחק בסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית (שלישי, 19:00, ספורט 1). הקפטן: "צריכים תוצאה טובה. לא רוצים להלחיץ את עצמנו". מנגד, שחקני פיוניק קיבלו תמיכה מכיוון בלתי צפוי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב יצאה הערב לארמניה לקראת המשחק מול פיוניק ירבאן במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית (שלישי, 19:00, ספורט 1). במקביל, מחר (14:00) תיערך הגרלת שלב הפלייאוף, כך שעוד לפני העלייה על הדשא בארמניה מכבי תל אביב תדע מול מי תתמודד בסיבוב הבא, אם תעפיל אליו.

הקפטן שרן ייני אמר לקראת היציאה לארמניה: "עשינו את ההכנה שלנו על הקבוצה. הם קבוצה קשוחה שנכנסת להרבה צ'אלנג'ים ואנחנו נצטרך להיות אמיצים וחזקים ולבוא מוכנים למשחק. אנחנו צריכים להשיג את התוצאה בין אם זה משחק בית או חוץ. כך או כך לא היינו רוצים להלחיץ את עצמנו. בשביל לעשות את זה צריך להיות מאוד מרוכזים במשחק הזה".

על העובדה שהקבוצה תשחק בסיבוב המוקדמות השלישי חמישה ימים בלבד אחרי שעברה את רדניצ'קי ניש הסרבית בסיבוב הקודם אמר ייני: "הילדה שלי כבר כועסת עליי וזה לא בסדר. אנחנו שחקנים מקצוענים ורגילים לא לנוח או לנוח במצבים שבהם אנחנו יכולים. אנחנו נגיע מוכנים למשחק".

עוד בנושא
ג'ורדי קרויף יתמנה לג'נרל מנג'ר של צ'ונגצ'ינג ליפאן
הגרלת הליגה האירופית: מכבי תל אביב עשויה לפגוש את בורדו, הפועל באר שבע שוב מול דינמו?
מכבי חיפה: גיא חיימוב עבר בדיקות רפואיות, צפוי לחתום רשמית בשני

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב באימון. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
"הילדה כבר כועסת עליי". שרן ייני/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

גם אצל היריבה הארמנית ההכנות בעיצומן. המשחק של פיוניק במסגרת מחזור הפתיחה של הליגה המקומית שהיה אמור להיערך הערב נדחה על מנת לאפשר לחניכיו של אנדריי טלאלייב להתכונן כראוי למפגש מול הצהובים.

במקביל קיבלה פיוניק זריקת עידוד מכיוון בלתי צפוי. השוער הברזילאי של לוקומוטיב מוסקבה גילרמה פרסם סרטון בו מעודד את חברו, שוער פיוניק ארטור סרקיסוב. בסרטון מביע גילרמה תמיכה בפיוניק ואומר ברוסית: "ארתור, שלום לך ידידי. אני מברך אותך ואת כל פיוניק עם העלייה לשלב הבא בליגה אירופית. מקווה שתהיה לכם עונה מוצלחת. אני אוהד שלכם. בהצלחה אחי".

עוד באותו נושא

ג'ורדי קרויף יתמנה לג'נרל מנג'ר של צ'ונגצ'ינג ליפאן

לכתבה המלאה

הסרטון של גילרמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully