וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גיא חיימוב עבר בדיקות רפואיות, צפוי לחתום רשמית בשני

5.8.2018 / 18:25

שוער הפועל באר שבע סיכם את תנאיו לשנתיים במועדון וירוויח כ-200 אלף דולר לעונה ללא מענקים. לאחר חתימתו יערוך את אימון הבכורה. הירוקים צפויים להודיע כי עומרי גלזר יושאל לקבוצה אחרת

קובי אליהו

גיא חיימוב עבר הערב (ראשון) בדיקות רפואיות במכבי חיפה. השוער סיכם את תנאיו לשנתיים במועדון וירוויח 200 אלף דולר לעונה (ללא מענקים). מחר צפויה החתימה הרשמית של השוער שנפרד מהפועל באר שבע, ולאחריה אמורה מכבי חיפה להודיע כי עומרי גלזר יושאל לקבוצה אחרת.

לידיעה הראשונית מיום שישי על המגעים בין מכבי חיפה לגיא חיימוב

שוער הפועל באר שבע גיא חיימוב. ברני ארדוב
עובר לירוק. גיא חיימוב/ברני ארדוב

הבוקר כזכור החל המשא ומתן עם חיימוב, שדרש חוזה לשלוש שנים אך בסופו של דבר הצדדים הגיעו להבנות בעל פה על חוזה לשנתיים. לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות חיימוב יגיע למשרדי המועדון בתל אביב, ייפגש עם המנכ"ל אסף בן דב והנשיא יעקב שחר ויחתום רשמית על החוזה. מאוחר יותר חיימוב אמור לערוך גם את אימון הבכורה שלו בקבוצה וייפגש עם המנהל הטכני מו אלאך והמאמן פרד רוטן.

עוד בנושא:
באפריל פרסמנו: מכבי חיפה רוצה את גיא חיימוב
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אריאל הרוש צפוי לחתום בהפועל באר שבע
הפועל באר שבע קיבלה את מגן הכבוד מנשיא המדינה

עוד באותו נושא

ההבטחה שלא מומשה, ההכחשות הכוזבות: על התנהלות באר שבע עם גיא חיימוב

לכתבה המלאה
שוער מכבי חיפה, עומרי גלזר. אדריאן הרבשטיין
ייצא לשנת השאלה. עומרי גלזר/אדריאן הרבשטיין

חיימוב בן ה-32 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ערך במדיה את הבכורה בליגת העל ובהמשך הושאל להפועל כפר סבא ושיחק גם בהכח עמידר רמת גן. ב-2010/11 היה שותף לזכייתה של עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו ובסיום העונה חזר למכבי תל אביב עם חוזה לשלוש שנים. למרות זאת, אחרי עונה אחת הושאל לא.א.ק לרנקה הקפריסאית, אותה אימן רן בן שמעון. ב-2013 חזר ארצה לקדנציה שנייה בקרית שמונה והיה שותף לזכייה בגביע המדינה ב-2013/14. אחרי שלוש שנים, עבר להפועל באר שבע, זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות וחזר לסגל נבחרת ישראל, במדיה ערך את הבכורה בספטמבר 2011.

סך הכול, חיימוב רשם במדי הפועל באר שבע 40 משחקי ליגה ובמהלכם שמר 21 פעמים על שער נקי. הוא שיחק עם הקבוצה גם במוקדמות ליגת האלופות ורשם שתי הופעות בשלב הבתים של הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully