וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גיא חיימוב הוצע שוב למו אלאך, ששוקל להחתימו

הירוקים יקיימו התייעצות בתחילת השבוע, יחד עם מאמן השוערים ארנו ואן זוואם, ושוקלים להחתימו אחרי שהבינו שיגיע בחינם. אם יגיע, גלזר או לויטה יעזבו. חיפה תחליט עד שני אם להגיש הצעה על אז'ובל

דוברות מכבי חיפה

שוער חדש עשוי להגיע בשבוע הבא לכרמל: במקביל להכנות למשחק מול קרית שמונה, במכבי חיפה ממשיכים לעסוק בנושא הרכש. הבוקר (שישי) נודע כי במקביל למשא ומתן שהוא מנהל עם מכבי תל אביב, השוער גיא חיימוב הוצע אתמול שוב למכבי חיפה ששוקלת להחתימו. הירוקים יקיימו בתחילת השבוע התייעצות, בשיתוף מאמן השוערים ארנו ואן זוואם, ושם תתקבל החלטה האם להחתימו. במועדון הבינו כי השוער אמור להגיע בהעברה חופשית ולכן אלאך שוקל אפשרות לבצע את המהלך. הפגישה בנוגע לחיימוב, שתעסוק גם בענייני רכש אחרים, במועדון יקיימו בשבוע הבא פגישה יחד עם מאמן השוערים ארנו ואן זוואם, כדי לקבל החלטה סופית בעניין. במקרה שיגיע, אחד השוערים - אוהד לויטה או עומרי גלזר, ישוחרר.

מקורב לעסקה אמר הבוקר: "חיימוב עדיין לא סגר במכבי תל אביב כי הוא מחכה לתשובה של מכבי חיפה. עד שלא תתקבל כזאת, הוא לא יחתום שם. מאז סוף העונה שעברה, הוא מחכה להגיע לרגע הזה, שבו הוא ישחק במועדון". כזכור, מועמדותו של חיימוב עלתה כבר בתחילת אפריל, זאת לאחר שמכבי חיפה החליטה לפסול אפשרות להתחזק בשוער זר. במועדון חיכו שבאר שבע תקבל החלטה לשחררו ולא פנו לשוער משום שידעו שאלונה ברקת תציב תג מחיר גבוה עבורו. "העסקה הזאת בהחלט אפשרית. בשבוע הבא נדע לאן נושבת הרוח. בהחלט יכול להיות שחיימוב יגיע למכבי חיפה", אמר אותו מקורב.

עוד בנושא

מוחמד עוואד ירוויח כ-100 אלף דולר. במכבי חיפה טוענים: עמית זנטי אינו בכושר משחק
עוואד חתם לשלוש שנים במכבי חיפה, דיווח: קלאוס במשא ומתן עם ארסנל טולה
אלי טביב יסכים למכור את עידן ורד בשלושה מיליון שקלים

גיא חיימוב שוער הפועל באר שבע. קובי אליהו
איזו החלטה מכבי חיפה תקבל? גיא חיימוב/קובי אליהו

ומה בנוגע לבן אז'ובל? כזכור, במועדון אישרו בשבוע שעבר שהוצע להם לרכוש את החלוץ תמורת 900 אלף שקל, אולם מאז לא חלה התקדמות. עכו הציע למועדון לרכוש את רוב כרטיסו של החלוץ, אם כי גם אם יגיע הוא לא מתכונן להיות שחקן הרכב. ההחלטה הסופית תתקבל עד יום שני.

הקשר רועי קהת שסובל מחבלה בברך שמאל עבר הבוקר טיפול כירורגי וייעדר שבעה ימים מפעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully