וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד עוואד ירוויח כ-100 אלף דולר. במכבי חיפה טוענים: עמית זנטי אינו בכושר משחק

2.8.2018 / 11:34

הנתונים שהגיעו לצוות ההולנדי, בנוסף להכנה המאוחרת, גרמו להשארת האחרון מחוץ לסגל. חוזה החלוץ שודרג משמעותית. אם אלאך יאשר, יחלו מגעים לרכישת אז'ובל. העליון החליט: שני שחקני הנוער יירשמו כישראלים

דוברות מכבי חיפה

במכבי חיפה טוענים כי הסיבה לאי שיתופו של עמית זנטי נובעת מהעובדה שהוא לא נמצא בכושר משחק. מנתונים שהגיעו לצוות ההולנדי עולה כי הקשר היה זקוק לתקופה ארוכה יותר כדי לחזור לכושר משחק. זנטי לא פתח את האימונים ב-20 במאי ורק מאוחר יותר חתם על חוזה. הוא יצא למחנה האימונים ברגע האחרון. "הוא התחיל שלושה שבועות אחרי כולם ועד שהנתונים לא יוכיחו שהוא חזר לעצמו, הוא לא יחזור לסגל", אמרו בחיפה. זנטי כבר הגביר את קצב האימונים ואמור להיכלל באחד משני המשחקים הקרובים בסגל. כזכור, בבוקר המשחק מול סכנין הוא זומן יחד עם עשרה שחקנים נוספים לאימון בוקר.

בנושא אחר: אחרי שחתם על חוזה רשמי לשלוש עונות (מכבי חיפה הציעה חוזה לחמש שנים, אך זה העדיף לחתום לתקופה קצרה יותר והצדדים הגיעו להבנות), מתברר כי מוחמד עוואד שדרג גם את שכרו באופן משמעותי. הוא ירוויח כ-100 אלף דולר לעונה, כולל בונוסים. במועדון מחכים להחלטה של פרד רוטן ומו אלאך, שישוחחו היום בעניין בן אז'ובל. כזכור, ביום חמישי שעבר הוצע למועדון לרכוש את כרטיסו של החלוץ תמורת 900 אלף שקל, או חלק ממנו. במועדון הודיעו כי יקבלו החלטה ובמידה וכן הם ייכנסו למשא ומתן עם הפועל עכו. עדיין אין כל התקדמות בנוגע לעסקת עידן ורד.

בנושא אחר: בית הדין העליון של ההתאחדות פסק הבוקר כי שני שחקנים שגדלו במחלקת הנוער של המועדון יוכלו מעתה להירשם כשחקנים ישראלים לכל דבר גם בקבוצה הבוגרת.

מדובר בטימוטי מוזי, שנולד בישראל להורים מדרום אפריקה ויצא עם הקבוצה למחנה האימונים, ובאנצ' קיזאלהיקו, שנולד גם הוא בישראל להורים מהפיליפינים. בחודש דצמבר האחרון, לאחר פניה של היועץ המשפטי עו"ד אודי שוכטוביץ', פסק בית הדין העליון כי השניים יכולים להירשם כישראלים בקבוצת הנוער. מוזי ימשיך העונה בקבוצת הנוער ובמקביל יתאמן גם עם הקבוצה הבוגרת.

עוד בנושא:

עוואד חתם לשלוש שנים, דיווח: קלאוס במשא ומתן עם ארסנל טולה
"תכין את הסמים, חלק אותם לשני חצאים": כתב האישום נגד דרסיליה

מוחמד עוואד, שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
שדרג שכרו משמעותית. עוואד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully