וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוואד חתם לשלוש שנים, דיווח: קלאוס במשא ומתן עם ארסנל טולה

1.8.2018 / 13:08

החלוץ יישאר במכבי חיפה: "זה המקום בו גדלתי ובו אני רוצה לשחק". היווני עשוי לעבור לרוסיה. רוטן ישחרר ארבעה שחקנים בימים הקרובים, זנטי שנקרא לאימון בוקר מאוכזב, ז'אורז'יניו הוצע

דוברות מכבי חיפה

אחרי מו"מ שארך כמה שבועות, מוחמד עוואד חתם היום (רביעי) על חוזה חדש לשלוש שנים במכבי חיפה. תחילה הוצע לעוואד חוזה לחמש שנים, אולם מאוחר יותר השחקן ביקש לשדרג את שכרו הנוכחי ולבסוף הצדדים סיכמו על חוזה לשלוש שנים באמצעות סוכנו אבי נמני.

לידיעה הראשונית על המגעים עם מוחמד עוואד

עוואד אמר: "אני שמח לחתום במכבי חיפה. זה המקום שגדלתי בו, זה המקום שבו אני רוצה לשחק וכמובן שחשוב לי להחזיר למועדון ולאוהדים על האמון שנותנים בי".

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "עווואד הוא שחקן בית. אנו רואים בו בעתיד כשחקן מוביל ומאחלים לעוואד בהצלחה ונעשה הכל לשם כך".


עוד בנושא:

אלי טביב יסכים למכור את עידן ורד בשלושה מיליון שקלים
פרד רוטן אחרי התיקו בסכנין: "לא מודאג, נהיה מוכנים לליגה"
ליגת העל: העברות קיץ 2018 - כל העדכונים על כל העסקאות

מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
המו"מ נגמר. עוואד/אדריאן הרבשטיין

אחרי עוד תיקו מאכזב של מכבי חיפה (1:1 נגד בני סכנין בחוץ), המאמן פרד רוטן יקבל השבוע שורת החלטות לגבי הסגל שלו. על פי הסיכום עם המנהל המקצועי מוחמד אלאך, רוטן ישחרר במהלך השבוע הקרוב מספר שחקנים כדי לדלל את הסגל ולאחר מכן יצטרפו בין שניים לשלושה, ביניהם שחקן כנף זר, שחקן ישראלי (במועדון עדיין מאמינים שעידן ורד יגיע) ואולי גם בן אז'ובל, שהשבוע תתקבל החלטה בנוגע אליו לאחר שיחה שתיערך בעניין בין אלאך לרוטן.

יונתן לוי, יהב גורפינקל וים כהן אמורים לצאת להשאלה, ואליהם עשוי להתווסף בהמשך שחקן התקפה ואחד הזרים - קאיו או אחד הבלמים. בסך הכל ייגרעו מהסגל בין ארבעה לחמישה שחקנים, לא כולל טימוטי מוזי שימשיך בקבוצת הנוער וישתלב בהדרגה. סוכנו של סאן מנחם קיבל הודעה כי הוא לא משוחרר כרגע והתכנון הוא לאפשר לו לשחק בקישור, זאת לאחר שהשחקן דרש הבהרות בעקבות הצעה מהפועל חיפה. האדומים עדיין לוחצים במטרה לקבל אותו ומאמינים כי ישוחרר בסופו של דבר. הסגל מונה כעת 27 שחקנים כשהמטרה היא לצמצם אותו והוא יכלול בסופו של דבר בין 24 ל-25.

אליסון דוס סנטוס ספג ביקורת בעקבות הספיגה אמש ("הוא לא עמד טוב. זה גול שכולו עניין של מיקום", אמרו בחיפה). רוטן מאמין שיחד עם מאנג'ק, שחקן כנף זר ו-ורד הקבוצה תיראה הרבה יותר טוב, אבל שחקנים הודו אתמול כי היכולת מזכירה את העונה שעברה. "אמרנו במשחק הקודם שחסר שחקן קישור שיידחף את הקבוצה קדימה. יש חוסר תיאום בין הקישור להתקפה. הנעת הכדור לא מספיק טובה. זה השלב שבו נצטרך לעבוד על הדברים האלה. נקווה שנגד עירוני קרית שמונה זה ייראה אחרת". חיפה תארח את האחרונה בשבת וביום שלישי תתארח אצל הפועל חדרה למשחק האחרון שלה בבית א'.

שחקנים בקבוצה הופתעו מההחלטה להושיב את עמית זנטי ביציע, זאת לאחר שהוא לא נכלל בסגל גם במשחק הראשון ואתמול נקרא יחד עם שחקנים אחרים, שכן נטלו חלק במשחק הראשון, לאימון בוקר. הגעת שחקן כנף ועידן ורד עשויה לגרום לו לבקש לעזוב, אם כי גורמים במועדון סיפרו כי הוא מתוכנן להשתלב בסגל במשחק הקרוב. במועדון לא מבינים מדוע אלי טביב מתעקש לקבל שלושה מיליון שקל עבור ורד, בזמן שפנה לבקרה והודיע כי ישחרר שחקנים יקרים מהסגל. בימים האחרונים הוצע לקבוצה להעביר את ז'אורז'יניו שמחזיק בחוזה של 300 אלף דולר. הירוקים הודיעו כי ישקלו את ההצעה, אך מאז טרם נוצר קשר בין הצדדים.

בדיווח ביוון נכתב שהחלוץ קלאוס קיבל הצעה מהקבוצה הרוסית ארסנל טולה. קלאוס לא בתכניות של מכבי חיפה והירוקים ישמחו שימצא קבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully