וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן: "לא מודאג, נהיה מוכנים לליגה". חלאיילה התעמת עם אוהד

מאמן מכבי חיפה לא לקח קשה את היכולת החלשה ב-1:1 מול בני סכנין בגביע הטוטו. על מאנג'ק, שערך בכורה: "יעזור לנו בעתיד". אוהד חיפה קילל את קפטן סכנין וגרם לו לטפס על הגדר

דוברות מכבי חיפה

מכבי חיפה לא הרשימה וסיימה הערב (שלישי) ב-1:1 עם בני סכנין באצטדיון דוחא במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. הירוקים, שסיימו ב-1:1 ביתי עם מכבי נתניה גם במחזור הראשון, עדיין לא השיגו ניצחון העונה וינסו לעשות זאת במחזורים הבאים. מעל לכל, חיפה לא הצליחה להרשים ודווקא סכנין נראתה טוב יותר במחצית הראשונה. ז'ורז' מאנג'ק הקמרוני עלה להופעת בכורה בירוק בדקה ה-57.

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן, אמר בסיום: "לא הצלחנו לייצר הרבה מצבים היום. בדקות האחרונות נראינו כאילו חיפשנו תיקו, וזה לא הסגנון שאני רוצה לשחק. ז'ורז' מאנג'ק יעזור לנו הרבה בעתיד. אני לא מודאג, אנחנו נהיה מוכנים לליגה, אני בטוח בזה. יש לנו סגל טוב. אנחנו חייבים להשיג תוצאות טובות יותר ממה שהשגנו בעונה שעברה, היא הייתה אסון מבחינתנו. אני יודע שזה משחק גביע, אבל מבחינתי יותר חשוב לנצל את המשחקים כדי להתכונן טוב יותר לליגה".

במהלך המשחק קילל אוהד מכבי חיפה את קפטן בני סכנין חאלד חלאיילה, שישב על הספסל. הקשר הוותיק ענה לאוהד בתנועה מאיימת, ואפילו טיפס על הגדר בניסיון לסגור חשבון.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
גביע הטוטו: בני סכנין ומכבי חיפה סיימו ב-1:1
בני סכנין: בלם נבחרת קונגו, קלביד דיקאמונה, ינחת במטרה לחתום

שחקן בני סכנין חאלד חלאיילה. אדריאן הרבשטיין
ענה בתנועות מאיימות. חלאיילה/אדריאן הרבשטיין
שחקן בני סכנין חאלד חלאיילה. אדריאן הרבשטיין
אפילו טיפס על הגדר. חלאיילה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully